Grand Ding 125

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9421
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Grand Ding 125

Příspěvek od manet125 » čtv 16 srp 2012, 13:32

Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » čtv 16 srp 2012, 15:07

Perfektní, krásný 125ccm skútr. Prostě Kymco ;) .
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 16 srp 2012, 21:47

Moooc dobry Thaiwan prace ... guut :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 17 srp 2012, 07:04

Myslím, že lepší načasování testu si Kymco nemohlo přát. Po tomdle sáhne velká tlupa řidičů, co budou smět od ledna bez zkoušek na sednout na skútra. Fakt se jim povedl, i ta přístrojovka má "šmrnc" a to říkám i přesto, že tacho z Downtovna se mi líbí víc :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Peppap
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: pon 23 bře 2015, 16:20
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Peppap » pon 23 bře 2015, 16:24

Zdravím ve spolek ;-)
Tak i já se pyšním strojem Kymco, už ho mám půl roku a nemohu si vynachválit, jen je opravdu prostor pod sedlem menší a hlavně by to chtělo trochu víc rychlosti. Přece jen 100km/h není málo, ale :-)
Tak hlavně všem hezké počasí a příjemnou jízdu.
Grand Dink 125 - výborný, poté XCiting 400i a nyní i Ducati Monster 821 Dark

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9421
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pon 23 bře 2015, 19:25

Gratuluju, dobrá volba. Přeji ti jen pohodové kilometry :-)

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » úte 24 bře 2015, 05:25

Tak samo i já, hlavní je pocit a ten já mám s kymca víc než dobrý ;)
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 24 bře 2015, 05:52

Gratuluji! a přeji spousty spokojených a pohodových kilometrů :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Peppap
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: pon 23 bře 2015, 16:20
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Peppap » úte 24 bře 2015, 09:55

Jen takový ještě dotázek, dá se z toho miláčka vytáhnout trochu více koníků? A případně jak. Je kupován v červnu 2014 a nyní má najeto 3500km.
Moc děkuji za případné rady.
Grand Dink 125 - výborný, poté XCiting 400i a nyní i Ducati Monster 821 Dark

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1172
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » úte 24 bře 2015, 16:46

Taky gratuluji a přeji ať slouží. Vzhledově se mi víc, ale méně místa pod sedlem byl jeden ze dvou důvodů, proč jsem nakonec koupil Yagera. Druhý byl cena o 20 tisíc více. :roll:

Víc koníků z něho legálně nedostaneš. Na více koníků bys potřeboval větší objem válce 150 ccm nebo 175 ccm. Pokud bys chtěl legálně lepší dynamiku jízdy, mohu doporučit výměnu variátoru za Malossi Multivar. Moje zkušnost je tady. Jen připomenu, že mám vyšší plexi Givi, které přestože jsem ho o 11 cm zkrátil, samozřejmě trochu výkonu ubírá, jelikož jeho plocha je cca 4x větší než plocha originálu. Foto pro srovnání.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 25 bře 2015, 07:22

Jestli chceš víc koníků, je lepší vyměnit ho celý třeba za Down 300 :wink: :) .. to je vůbec nejsnazší "navýšení výkonu" :wink: :D :D
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1172
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » stř 25 bře 2015, 10:18

To je taky možnost. :lol:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Peppap
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: pon 23 bře 2015, 16:20
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Peppap » sob 28 bře 2015, 17:20

To by bylo opravdu nejlepší, ale přece jen mám ho chvíli a hned ho zase poslat o dům dál se mi nechce. Nehledě na to, že Down je už mnohem větší...
A mě se líbí podlaha, kterou Down nemá, přece jen občas se projedu i se psem :-D
Mě by vyhovovalo z toho vytáhnout 130km/h a spokojenost, ale to asi je opavdu na 300kW a to už jsem se i díval po Aprilli SR 300Max, to je krasavec...
Grand Dink 125 - výborný, poté XCiting 400i a nyní i Ducati Monster 821 Dark

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9421
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 28 bře 2015, 18:43

S třema stovkama kilowattů, by ti to opravdu těch 130 jelo :lol: :lol: :lol:
I z té pětadváci vytáhneš 130, ale bude tě to stát spoustu peněz a na úkor životnosti motoru :(.

Peppap
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: pon 23 bře 2015, 16:20
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Peppap » sob 28 bře 2015, 19:34

No, to jo se 300kW to by bylo žihadlo...
To právě bych také nerad oddělal motor. A zase zvyšovat objem se mi nechce, neb se mi spotřeba 3l/100km líbí :-(
Grand Dink 125 - výborný, poté XCiting 400i a nyní i Ducati Monster 821 Dark

Odpovědět