Kymco Yager GT 125

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » čtv 29 kvě 2014, 16:18

Tak tak. Prostě baterka už může mít pouze poloviční startovací výkon než když byla nová. A pak stačí studenej motor, píst ve špatný poloze a je konečná. Jak psal Jouza......když ti to zase nepujde,napoj startovací kabely z autobaterky a uvidíš.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1173
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » čtv 29 kvě 2014, 16:54

Já bych řekl, že je to ta baterka. Psal jsi, že při koupi byla vybitá. A jak jednou olověnou baterku, tím tuplem gelovku nebo AGM vybiješ pod 10,5V (začne sulfatace), jde to s ní hodně z kopce. Kdyby byla zaseklá volnoběžka, jak psal Honza, což by taky klidně mohlo být, tak pokud by baterka byla ok, neměly by se ti vynulovat hodiny. Startovacíma kabelama to ověříš určitě.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

czechito
Už mám víc než deset
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 17 dub 2014, 11:57

Příspěvek od czechito » čtv 29 kvě 2014, 20:47

Tak jsem zajel do prodejny/servisu a je to opravdu baterka, pán se na to koukl, dal to na nějakou jejich erární, kterou mají na zkoušení a skůtr hned naskočil, dál už jsme to nezkoumali. Tak mi tam rovnou dal novou, přesněji značku JP MOTO typ YTX9-BS, takže ten typ co by tam měl být, a stála 720 kč, přitom na netu jí mají za 972 kč, a jinde na netu stojí stejně. Tak jsem spokojený a alespoň jsem ušetřil.

Ještě jsem si tam koupil a rovnou nechal dolít chladící kapalinu. Když to stálo na hlavním stojanu, tak to bylo jen kousek nad značkou L. Ale mám toho litr :D , menší balení neměli, tak nevím co s tím :D , ale ono se to nezkazí, příští jaro ji vyměním celou a zas ubyde. A taky jsem si nechal správně nahustit pneu. Když jsem to dělal na benzínce tak tam byli pokažené ty hadice, chyběly na nich koncovky a celé to bylo divné. Jsem z Olomouce a jestli to tu někdo znáte, a jeli jste někdy přez centrum po Náměstí hrdinů což je cesta z kočičích hlav, hodně hustej provoz, tramvajové koleje, koleje jak brzdí busy, kanály a samá díra tak si asi dokážete představit jaky to může být na přehuštěných pneu, myslel jsem si že slezu a povedu to u patníku. Potom to bylo lepší ale celkově je to hrozná cesta. Vepředu bylo předtím 2,5 a vzadu 3, často na tom jezdíme dva tak jsem tam nechal dát 1,9 a 2,4.

Jinak zatím mám ujeto 340 km, takže uvidíme kolik bude na konci sezóny, ale je pravda že to přibývá rychle :-)

Ještě se chci zeptat, jde otevřít kufr pod sedadlem při zapnutém motoru?

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1173
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » čtv 29 kvě 2014, 21:13

Ano, jde. Zatlačíš klíček a otočíš vlevo. Jako při zamykání řízení. :wink:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

czechito
Už mám víc než deset
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 17 dub 2014, 11:57

Příspěvek od czechito » čtv 29 kvě 2014, 21:31

Díky, to je super. Klíček se po zavření kufru musí asi vrátit do předchozí polohy že? Zase zatlačením a otočím nebo se jen otočí zpátky? Raději se zeptám, než abych něco pokazil.
Díky

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1173
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » čtv 29 kvě 2014, 21:36

Vrátí se automaticky sám. :wink:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

czechito
Už mám víc než deset
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 17 dub 2014, 11:57

Příspěvek od czechito » čtv 29 kvě 2014, 21:55

Díky, to se bude hodně hodit. Teď už jen lít benzín a vesele jezdit :-)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 30 kvě 2014, 06:34

Tak tak ... lít benzín a vesele, ale hlavně bezpečně, jezdit :wink: Přeji ti spousty krásných zážitků v sedle tvého Kymca :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1173
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » sob 21 čer 2014, 14:59

V úterý 17.6.2014 nadešel čas další garančky, tentokrát při 15.000 km. Kromě běžné garančky (výměny olejů, seřízení ventilu, ... - 1.190,- Kč) jsem si nechal vyměnit originální vzduchový filtr (378,- Kč), originální řemen (740,- Kč) a pořídil jsem Malossi Multivar (3.500,- Kč). Filtr i řemen byly ještě původní. Zajímavé je, že řemen byl jen o 0,3 mm užší oproti novému, ale maximálka byla nižší o 10 km/h. Válečky ve variátoru sice měly malinké plošky, ale po celém obvodu, takže i podle slov mechanika by ještě další 5.000 km vydržely.

Po výměně variátoru za Multivar je teď skůtr o něco živější. Otáčky jsou celkově vyšší, než u originálu, ale skůtr tak lépe reaguje na plyn. Pokud se jen udržuje stálá rychlost, pohybují se okolo 6.000 ot/min, při brždění motorem jsou pod 5.000 ot/min a při plném plynu okamžitě vyletí na cca 7.500 ot/min. Zrychlení z 0 do 95 km/h je plynulé a řekl bych, že 95 km/h dosáhne skůtr dříve, ale změřené stopkami to nemám. Z 95 na 100 km/h se zrychlení trochu zpomalí, ale přes 100 km/h už se mu moc nechce, ikdyž otáčky jsou na 9.000 a omezovač je až na 10.000 ot/min. Omezovače jsem zatím s Multivarem nedosáhl. S originálem jsem loni dosáhl s omezovačem na 123 km/h, ale z delšího kopce. Teď před výměnou řemene to bylo už jen 114 km/h a to i na delší rovině a bez problémů z mírného kopce. Rychlosti jsou tachometrové, podle GPS je to tak o 8 km/h méně. Každopádně reakce na plyn a zrychlení třeba ze 40 km/h při předjíždění je s Multivarem o dost lepší než z originálem. Možná by to chtělo ještě o malinko těžší válečky. V sadě byly 9 g a 13,5 g. Podle Malossi by se do Dinka (Yagera) 125 ccm měly dát 9 g a do 200 ccm 13,5 g. Mechanik tam tedy dal 9 g, já to jel projet, ale nebylo to ono. Otáčky přes 8.000 a přes 80 km/h se tomu nechtělo. Originální válečky mají 17,5 g. S těmi jsem to taky zkoušel, ale byly moc těžké - motor se nevytočil ani na 6.000 ot/min. Ani kombinace 3x13,5 g + 3x17,5 g, což by mělo odpovídat 15,5 g, nebyla dobrá. Takže jezdím s 13,5 g válečky a až se ojedou, asi koupím 14 nebo 14,5 g.

Když jsem v úterý ráno odjížděl z domu na garančku při 15.000 km, koukalo na mě ze zadní gumy plátno. Po poradě v servise a zjištění ceny originální Maxxisky (teď už nevím jestli 2.600,- nebo 2.800,- :shock: ) jsem hned dopoledne přes internet objednal CONTINENTAL CONTI TWIST za 950,- Kč. Ve čtvrtek ji Lenka vyzvedla na prodejně v Hlučíně, dovezla mi ji do práce, kde jsem v garáži sundal kolo a nechal ho vyměnit a vyvážit v servisu BestDrive v Opavě. Na vyvážení bylo potřeba celkem dost závažíček, protože disk je lehce kopnutý, ale určitě to stálo za to. Vibrace řídítek při určitých rychlostech teď úplně zmizely. Závažíček je tam celkem 16 :roll: za celkovou cenu včetně přezutí 187,- Kč. :wink:
Naposledy upravil(a) Cossman dne úte 18 lis 2014, 14:17, celkem upraveno 3 x.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » sob 21 čer 2014, 15:59

Moc se mi líbí tvé příspěvky, vždy do detailu a vystižně napsané ;) .
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1173
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » ned 22 čer 2014, 12:47

To aby to případným dalším zájemcům pomohlo v rozhodování. :wink:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » ned 22 čer 2014, 16:21

Taky chválím, detailní popis je holt detailní popis :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » ned 22 čer 2014, 20:18

A jak se ti jezdí na Contitwistech??? Já mám z nich furt divnej pocit v zatáčkách. Hlavně když vyjíždím rychleji z kruháče, tak mám pocit jako bych to projel powerslidem
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 23 čer 2014, 06:49

Vašku ... tak zkus ubrat plynu ... a nejezdit powerslidem :wink: :D :D
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1173
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » pon 23 čer 2014, 12:16

Zatím je to ještě brzy na nějaké hodnocení. Měl jsem sice možnost se hned ve čtvrtek projet i na mokru, ale protože guma byla úplně čerstvá, byl jsem hodně opatrný. Výjezdy z kruháče nemůžu posoudit. Mám sice na cestě do práce dva, ale výkon Yagera je přece jenom o malinko nižší než Xc-čka. :wink:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Odpovědět