Seřizování zadního pérování

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 232
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Seřizování zadního pérování

Příspěvek od buchtik » úte 15 říj 2019, 21:59

Dotaz, vojín Kotas ... měl jsem starý model DT 125 a tam jsem s tím otočil seřízením předpětí rukou raz-dva. Teď mám New DT 350 a mám s tím jakýsi problém. Tím na levé straně otočím seřizovacím prvkem se značnými obtížemi a tlumičem na pravé straně nějak ne. Už vymýšlím nějakou páku s posuvnou smyčkou, abych to udělal snadno a rychle.

Jak to děláte vy ?
JardaB
(Stadion 11, Babetta 210, Kymco Downtown 125i ABS) - Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4
Tábor
http://www.buchtik.eu; buchtik@post.cz

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6090
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Seřizování zadního pérování

Příspěvek od HonzaH » stř 16 říj 2019, 08:09

Já dostal od prodejce k DT 300i 2012 seřizovací klíč při jeho koupi. Rukou bych to určitě neotočil. 8)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 232
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Seřizování zadního pérování

Příspěvek od buchtik » stř 16 říj 2019, 08:48

Ano - u staršího modelu DT125 taky byl. Ale na New DT nejsou ani otvory pro uchycení toho klíče, zkoušel jsem to. Příručka žádnou podrobnost k tomuto úkonu neudává.
Naposledy upravil(a) buchtik dne čtv 17 říj 2019, 09:16, celkem upraveno 1 x.
JardaB
(Stadion 11, Babetta 210, Kymco Downtown 125i ABS) - Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4
Tábor
http://www.buchtik.eu; buchtik@post.cz

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6090
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Seřizování zadního pérování

Příspěvek od HonzaH » čtv 17 říj 2019, 07:11

Tak to je přesně prostor pro šikovného českého kutila ... nabízí se řešení něco jako řetězový klíč na filtry. Pohodlně opásáš a i frikce bývá dostatečná, abys protočil a nepoškrábal... jen tip .. :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 232
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Seřizování zadního pérování

Příspěvek od buchtik » čtv 17 říj 2019, 09:16

Mám v hlavě něco strašně jednoduchého. Latičku z tvrdého dřeva, provlečenou smyčku, kterou je možné zkrátit a prodloužit a tuto smyčku zachytit za trn na tlumiči. Díky smyčce by páka mohla být trochu výše než výfuk a nebo být skloněná směrem dolů. Pokud by nebyl prostor pro otočení o několik stupňů v jednom kroku, udělalo by se to v krocích za postupného zkracování smyčky. Jdu hledat kus dřeva :-)

https://www.rajce.net/f1408480195
JardaB
(Stadion 11, Babetta 210, Kymco Downtown 125i ABS) - Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4
Tábor
http://www.buchtik.eu; buchtik@post.cz

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 232
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Seřizování zadního pérování

Příspěvek od buchtik » pát 18 říj 2019, 18:57

Tak dnes jsem vyrobil jednoduchý přípravek, který musí vyvinout větší sílu než moje pacička ... výsledek nic moc, skoro žádný. Pak jsem zjistil, že když se mechanik postaví k tlumiči a jednou rukou odlehčí až přizvedne spodní konec pružiny, tak potom lze kroužkem otáčet zcela lehce. Lépe dělat v dvou a zřejmě po nějaké nácviku lze zvládnout i jednomužně.
JardaB
(Stadion 11, Babetta 210, Kymco Downtown 125i ABS) - Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4
Tábor
http://www.buchtik.eu; buchtik@post.cz

Odpovědět