Palivový filtr - výměna

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 678
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Palivový filtr - výměna

Příspěvek od Vyhlos » úte 20 lis 2018, 22:37

Vervu mám všude po hrdlo, baterky nabitý, ať ta mrcha zima přijde a hlavně ať už je pryč..
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
mulah
Expert
Příspěvky: 2892
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Palivový filtr - výměna

Příspěvek od mulah » stř 21 lis 2018, 20:12

Třeba Xciting 500i palivový filtr vůbec neměl (karburátor ano) a myslím, že manželky K-XCT palivový filtr taky nemá
Agility 50 4T - Tuňák už není sloužil dobře, Xciting 500iR už plaší chodce v Budějicích, Kymco prapor nese Zoidberg K-XCT125. Žabža XL1000v 8)

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 222
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivový filtr - výměna

Příspěvek od buchtik » stř 21 lis 2018, 21:57

Myslim, znamená xxxxx vím. Četl jste plan údrzby u těch skútrů?
JardaB
(Stadion 11, Babetta 210, Kymco Downtown 125i ABS) - Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4
Tábor
http://www.buchtik.eu; buchtik@post.cz

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6016
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivový filtr - výměna

Příspěvek od HonzaH » čtv 22 lis 2018, 07:59

Tak třeba Downtown 300i, co jsem ho kupoval nového 2012 v inspekčním rozpisu v servisním manuálu palivový filtr vůbec neměl. Co se paliva týče bylo tam pouze "Fuel line" Inspection co rok nebo 10 tis. km. U Burgmana je to v podstatě to samé, jen se to jmenuje "Palivové vedení" a předepsaná inspekce je co rok nebo 6 ti. km a výměna co 4 roky. A jsou to údaje z manuálů - Kymco servisní, Burgman uživatelský. :wink: Mimoto jsem ani na jednom ze strojů nikde žádný filtr neviděl .. :wink: 8)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 222
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivový filtr - výměna

Příspěvek od buchtik » čtv 22 lis 2018, 08:42

Kymco Downtown 350 r.v. 2016 a DT 125 r.v. 2015 je jasně napsáno benzinový filtr výměna 5 tis nebo ročně. ... cena dílu 1.500,- Kč

Je to zajímavé a já do toho šťourám proto, že pokud výrobce něco předepisuje v údržbě, tak bych to rád dělal - pokud to budu dělat z důvodu ceny filtru v delším intervalu, tak musím exaktně vědět, že mi to neuškodí. Je to obdobné jako svíce, kde v autě je interval 50 tisíc km nebo delší a Kymco předepíše výměnu svíčky po 5 tisíc ... na to není žádný důvod, pokud pominu že motorka je jednoválec a výpadek svíčky má jiné následky než v autě - nejede to.

U karburace bývá jednoduchoučký filtr na hadičce, na ten je vidět a vymění se jednoduše za malé peníze. Je možné, že palivový filtr na čerpadle vstřiku má "skoro věčnou životnost" a výrobce se preventivně kryje proti těm místům na zeměkouli, kde kvalita a čistota benzínu není zaručena.

Pro sebe to uzavírám, že postačuje výměna filtru na čerpadle vstřiku v nádrži někde mezi 20-50 tisíci km.
JardaB
(Stadion 11, Babetta 210, Kymco Downtown 125i ABS) - Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4
Tábor
http://www.buchtik.eu; buchtik@post.cz

Uživatelský avatar
Rosi45
Superkecal
Příspěvky: 3636
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Palivový filtr - výměna

Příspěvek od Rosi45 » čtv 22 lis 2018, 11:25

Burgman 650 - položka č.7 u benzínového čerpadla na Parts Depot - 3443Kč. Osobně si myslím,že je mají všechny stříkačky.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. -zlobivec

Všechno se dá vysvětlit. Bohužel ne všem.

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 222
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivový filtr - výměna

Příspěvek od buchtik » čtv 22 lis 2018, 12:34

Konečně rozumná zpráva, je jasné, že všechny stříkačka mají filtr na palivovém čerpadle. Je jen otázkou zda předpis periody pro výměnu filtru výrobcem je čistě preventivní a jaká je rozumná reálná lhůta pro výměnu filtru.

U karburace je filtr dostupný, levný a je možné se podívat jak je zasviněn .... u stříkačky se pohybujeme v oblasti bájí a pověstí.
JardaB
(Stadion 11, Babetta 210, Kymco Downtown 125i ABS) - Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4
Tábor
http://www.buchtik.eu; buchtik@post.cz

Uživatelský avatar
mulah
Expert
Příspěvky: 2892
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Palivový filtr - výměna

Příspěvek od mulah » čtv 22 lis 2018, 21:53

Tak jsem na to koukal do manuelů. Xciting 500i skutečně žádný druh palivového filtru (byť ani sítko) nemá. K-xct 125 filtr má, je prakticky přímo na čerpadle a stojí zhruba 1500 - o výměně jsem se nikde nic nedočetl. A ještěr filtr taky nemá. A to je zajímavé, dohledal jsem palivový filtr pro ročníky 99-02 to jsou ještě karburátory a pak až od roku 2006. Ročníky 2003 až 2006, jsou prostě bez.
Agility 50 4T - Tuňák už není sloužil dobře, Xciting 500iR už plaší chodce v Budějicích, Kymco prapor nese Zoidberg K-XCT125. Žabža XL1000v 8)

Odpovědět