Kymco Club

Pro příznivce značky Kymco

* FAQ    * Hledat

 * Registrovat  * Přihlásit se 
Právě je čtv 20 zář 2018, 09:34

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 9 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 PříspěvekNapsal: sob 01 zář 2018, 15:31   Předmět příspěvku: Lepení olejového filtru
Offline
Starší Kecal

Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Příspěvky: 662
Bydliště: Brno
No chtěl bych se poradit. Před cestou na sraz si chci zítra vyměnit olej a zkontrolovat (případně nastavit) ventily na Hondě 700D a v manuálu jsem narazil na to, že se má filtr přilepit, přesněji lepit v závitu. Filtr je stejný jako v autě, je trošku menší (na rozdíl od skútru, kde je filtr úplně jiný). V autech jsem závit vždycky jenom natřel olejem stejně jako to gumové těsnění, a našrouboval zpět. Není problém, mám Loctite na závity, ale je mi to trošku divné. Vy co máte silnější stroje a stejný filtr, taky to lepíte ? No a ještě samozřejmě nemám klíč na filtr, tak doufám, že se mi to podaří povolit klasicky klínovým řemenem. Tak díky za názor.

_________________
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: sob 01 zář 2018, 21:53   Předmět příspěvku: Re: Lepení olejového filtru
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Příspěvky: 2717
Bydliště: CHodov u KV
Lepit filtr??? to slyším prvně. Já sice klíč na filtry mám (z číny za 2usd), ale když jsem neměl, tak našroubování proběhlo normálně rukou,nikdy ani kapička neprolínala a při demontáži byl sviňák vždy tak zakouslej, že jsem ho pokaždý musel prorazit šroubovákem a následně povolit. Prorazit ho šlo vždycky krásně, bo je to ze slabýho plechu, akorát pak bylo všechno zajebaný od oleje - no co, alespoň to nerezlo.
Jo a viděl jsem pár příspěvků, kde borci utahovali klíčem filtr (KN s nanýtovaným šestihranem) a po pár kilometrech jim to normálně ten šestihran ustřelilo a olej začal valit tou dírou ven - to že pak zadní gumou ten olej přejížděli, to snad nemusím psát. Takže s utahováním určitě nepřehánět.
Kdo hledá, najde tady klikej
Ten nanýtovanej šestihran je tam totiž jen na povolení toho filtru.

_________________
Agility 50 4T - Tuňák už není sloužil dobře, Xciting 500iR už plaší chodce v Budějicích, Kymco prapor nese Zoidberg K-XCT125. Žabža XL1000v 8)


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: ned 02 zář 2018, 08:22   Předmět příspěvku: Re: Lepení olejového filtru
Offline
Superkecal
Uživatelský avatar

Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Příspěvky: 3433
Bydliště: Zlín
Utahuju rukou a potom čtvrt otáčky klíčem.
Máš s ventily nějaký problém? Osobně bych do toho nehrabal. Vždyť Honda se seřizuje po x tisících km :shock:

_________________
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. -zlobivec

Všechno se dá vysvětlit. Bohužel ne všem.


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: ned 02 zář 2018, 08:34   Předmět příspěvku: Re: Lepení olejového filtru
Offline
Spisovatel příspěvkový
Uživatelský avatar

Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Příspěvky: 6767
Bydliště: Moravany u Pardubic
Vždycky a jenom rukou. Namazat ó kroužek olejem a utáhnout rukou. Na povolování jsou různé klíče, dobrý je páskový, nebo univerzal.

_________________
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: ned 02 zář 2018, 12:53   Předmět příspěvku: Re: Lepení olejového filtru
Online
Spisovatel příspěvkový
Uživatelský avatar

Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Příspěvky: 4675
Bydliště: Starojická Lhota
Filtr nelepit, Loctite nebrat ! Nebo něco urveš při povolování. Pozdravuj mi toho, kdo Ti poradil :boj:

_________________
Pomalu, ale jistě ...

Čertík - B650 EXE K8
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: ned 02 zář 2018, 15:30   Předmět příspěvku: Re: Lepení olejového filtru
Offline
Už mám víc než deset
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Příspěvky: 180
Bydliště: Tábor
Napiš přesně formulaci, jak je to v manuálu napsáno, máš k dispozici českou i anglickou verzi ? Není to jen "ztraceno v překladu" ?

_________________
JardaB
(Stadion 11, Babetta 210, Kymco Downtown 125i ABS) - Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4
Tábor
http://www.buchtik.eu; 727 807 895; buchtik@post.cz


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: pon 03 zář 2018, 06:29   Předmět příspěvku: Re: Lepení olejového filtru
Offline
Spisovatel příspěvkový
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Příspěvky: 5907
Já taky vždycky a na všem zásadně jen rukou ... bez jakéhokoliv dalšího následného dotahování jakýmkoliv vercajkem ... a nelepit. Namazat těsnící kroužek a našroubovat. Jen u Škoduly 105 byl průchozí šroub s křídlatou hlavou, ale dotaholval jsem taky jen rukou ..

_________________
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: pon 03 zář 2018, 08:32   Předmět příspěvku: Re: Lepení olejového filtru
Offline
Superkecal
Uživatelský avatar

Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Příspěvky: 3433
Bydliště: Zlín
HonzaH píše:
Já taky vždycky a na všem zásadně jen rukou ....

To co ty utáhneš svojí tlapou, tam já musím použít werkzeuge :mrgreen:

_________________
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. -zlobivec

Všechno se dá vysvětlit. Bohužel ne všem.


Nahoru
   
 
 PříspěvekNapsal: úte 04 zář 2018, 20:22   Předmět příspěvku: Re: Lepení olejového filtru
Offline
Starší Kecal

Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Příspěvky: 662
Bydliště: Brno
Tak děkuji za rady, lepit nebudu, filtr je navíc přístupný, tak mohu zkontrolovat. No s ventily problém žádný, starý olej je taky poměrně čistý, takže nechat ventily jak jsou je taky možnost.
Intervaly kontrol jsou 12000 km. Mám necelých 36000 a při 24000 se dělaly přímo v Hondě.
Plasty už mám dole, ale ještě sundat chladič a kdo ví co ještě … Alespoň jsem se zbavil asfaltem nalepeného drobného štěrku zevnitř.

_________________
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr


Nahoru
   
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 9 příspěvků ] 

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited Color scheme created with Colorize It - upravil Cossman.
Český překlad – phpBB.cz