Bet&Win 50

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

mato
Už mám víc než deset
Příspěvky: 13
Registrován: pon 10 čer 2013, 20:08
Bydliště: Bratislava

Bet&Win 50

Příspěvek od mato » pon 10 čer 2013, 21:20

Ahojte.

Dlhsiu dobu som bol na tomto fore len citatelom,zbieral som skusenosti a rady tak som sa odhodlal aj nieco popisat :wink: Ohladom mojho skutra som tu nenasiel vela-az takmer ziadne informacie tak hadam sa najde par ludi so skusenostami a radami pre tohto kymkaca, konkretne teda Bet&Win 50 2T vodnik

Neviem ci som vobec trafil spravnu temu,Kymco BW50 sa nespomina prakticky na ziadnych forach,na eshopoch je casto oznacovany ako DINK,motoricky by mal byt totozny so Super 9nou tak ani neviem kde pisat.

Dostal som pod zadok firemny skuter,kupeny uz ako jazdenka.Kluciky som dostal pri cca 4600 najazdenych km s uz odblokovanym variatorom,maximalka sa pohybovala okolo 60,ak zafukalo od chrbta tak 65km za hodinku.Celkovo sa mi zda skuter ale velmi lenivy.Je pravda,ze kym som sa ku nemu nedostal ja tak sa na nom len jazdilo a nikto okrem tankovania benzinu nic neriesil takze zrejme nie je v idealnom stave.Sem tam sa tento skuter objavi na bazaroch kde uvadzaju vykon 5kw co by bolo pekne,ale podla oficialnej servisnej knizky ktoru sa mi podarilo vygooglit ma 3,09kw a 4,9NM pri slusnych 120kg.

Tu je ale problem,nakolko sa jedna o moj prvy skuter a okrem toho som si zajazdil 10 rokov dozadu na babete nemam moc s cim porovnavat.
Momentalne ma najazdene cez 5600km a v poslednej dobe to s nim ide dole kopcom ale velmi tazko hore kopcom.Po dlhsej jazde sa mu vobec nechce,akceleracia je uplne mizerna a na krizovatke je rychlejsi aj cyklista.Do kopca nevladze vobec,sem tam potrebujem vybehnut hore na kolibu a musim skuter doslova tlacit.Predpokladam,ze su v prdeli valceky ako aj kontrastka a preklzava remen.Prudko stupa aj spotreba,povodne okolo 3,6L,postupne 3,8 az 4,dnes som tankoval a vysla mi 4,3L na stovku co uz je pomaly spotreba tatkovej fabie 1,2htp...

Nakolko netusim nic o servisnej historii skutra a pri 5tisicoch mal ist tak ci tak na servisku naplanoval som si vacsiu udrzbu.V plane je vymena komplet naplni - chladiaca aj brzdova kvapalina,motorovy a prevodovy olej,nova sviecka a k tomu pribudne Malossi mulivar,novy remen a na test vezmem aj sadu malossi pruziniek pre origo spojku a skusim tie tvrdsie.Tak dufam,ze kymkac trosku ozije a zacne zase normalne slapat.

Dnes som dal aspon odrezat a zavarit zaslepene koleno na vyfuku,rozhodne sa oplati.Skuter je podstatne zivsi v akceleracii a pruznosti,maximalka sa vysplha na 70tku.Takze po "decentnej" uprave variatoru odporucam aj tuto malu opravu obmedzenia.Pre skuseneho klampiara pracicka na pockanie - doslova 15 minut a za 10 evri nie je co riesit.

Ak ma niekto skusenosti a drobne vychytavky pre tento model budem len rad ak sa o ne podelite :wink:

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 8569
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pon 10 čer 2013, 21:31

Zkušenosti s tímto strojkem nemám, ale aspoň tě tu mezi námi přivítám :-)
Tož synku vitaj :-).
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4924
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Metancity - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 10 čer 2013, 22:49

A tak to já taky vítám a předem děkuji za tvé postřehy a informace ohledně tohoto typu. Co se mě týká, taky nevím, jak poradit, tak snad to daš brzy do kupy ;) .
Kymco Agility 50 MMC/Nimbus 2000 CBR XX,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6196
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 11 čer 2013, 06:44

No tak i já jsem na tom podobně, takže alespoň .. vítej nám ! :wink: :) a přeji hodně zdaru ...
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2870
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » úte 11 čer 2013, 07:58

Taky Tě tu vítám a přeju si, aby se ti tu líbilo. K tvému stroji: Mám taky padesátku dvoutakt, sice jen vzduchem chlazený motor, ale velmi podobného výkonu 2,9 kW. Nevím kolik vážíš ty (já 105 kg) a ty najetý kilometry nejsou nijak strašný na to, aby byla v háji pružina a válečky. Bohužel si myslím, že za tu děsivou spotřebu může mizerná údržba a dost možná i kvalita používaného motorového oleje. Kolik najedeš na litr motorového oleje? Normální je tak kolem 1500 km. Je dost možné, že máš špatně nastavené směšování benzínu s olejem a motor se ti přidírá. Možná máš prasklý pístní kroužek, nebo napečený válec. Ale spotřeba 4,3 l/100 km rozhodně není normální a je nutné najít její příčinu. Jinak to dřív, nebo později zadřeš. Vypust chladící kapalinu, sundej hlavu a válec. Pořádně to prohlédni (třecí plochy válce, píst, pístní kroužky, vůli na pístním čepu a klikové hřídeli). Já si tipuji, že tam nějaký malér bude ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3057
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 11 čer 2013, 15:55

A když to říká Jouza, strčil bych za to ruku do ohně.
Taky se přikláním k přidírání,protože po 5600km kontrastka,válečky a řemen zase tak špatné nebudou.
Agility 50 4T - Tuňák už není sloužil dobře, Xciting 500iR už plaší chodce v Budějicích, Kymco prapor nese Zoidberg K-XCT125. Žabža XL1000v 8)

mato
Už mám víc než deset
Příspěvky: 13
Registrován: pon 10 čer 2013, 20:08
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od mato » úte 11 čer 2013, 20:06

Dakujem za privitanie :wink:

jouza vdaka za radu,no dufal som,ze to az tak hrozne nebude.Je pravda,ze skuter je celkom dost tazky,co som pozeral ostatne 50tky tak sa hybu okolo 100kg no ale tu sudruhovia korejcania setrili a spravili jednu "kasnu" od 50 az do 250tky a prave ta pajcka tym asi nadsena nieje,spolu teda so mnou +- 200kg
Naozaj netusim ako sa o skuter staralo,neviem ani kolko zerie oleja nakolko sa predtym len dolievalo a zatial sa skuter nehlasil o dalsi.Pouzival sa olej Repsol scooter 2T.
Dnes mi dorazil multivar aj s pruzinkami do spojky+novy remen a vsetky naplne ale zrejme teda zene ohlasim,ze tento vikend stravim cely s kymkacom a rozoberiem to uz nakomplet.Podarilo sa mi vygooglit detailny servisny manual pre tuto verziu,su tam pekne rozpisane aj vsetky hodnoty co sa tyka vole,tlakov atd. tak to prebehnem komplet cele pre istotu.
Len teraz pozhanat do konca tyzdna este kompletnu sadu tesneni,rad by som to do pondelka poskladal spat aby som nemusel osedlat opat MHD :lol:

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2870
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » úte 11 čer 2013, 22:15

Snad to seženeš a potom dej určitě vědět jak jsi dopadl. Nejlépe sem frkni i nějaké fotky. Ve tvé situaci, že chceš spolehlivou službu po stroji, u kterého je jeho minulost velká neznámá, je tahle malá rozborka skoro povinností. Vždyt je to jen jednoduchý dvoutakt a s novým těsněním je to záležitost na jedno odpoledne.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6196
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 12 čer 2013, 06:28

Tak přeji hodně zdaru a možná jen než to rozebereš úplně, zkusil bych poměřit kompresní tlak, tato hodnota dokáže taky celkem dost napovědět, pokud se ti podaří od servisáků nebo od strýčka gůgla vyzjistit, jaké tlaky by ta měly být .. :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

mato
Už mám víc než deset
Příspěvky: 13
Registrován: pon 10 čer 2013, 20:08
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od mato » stř 12 čer 2013, 19:39

Tak original tesnenia do vikendu nezozeniem urcite a aj potom si budem musiet pockat kym sa nazbiera viac objednavok inak by som si zaplatil drahu dopravu :?
Skusim zmerat aspon teda tlak,podla servisky je limit 11.8+-2kg/cm²
Motor nedymi ale je citit viac po benzine,sviecka je predpokladam ko.

No uvidime,ak to bude nutne tak si docasne tesnenia vystrihnem a rozoberiem to hned a ked pridu origo tak vymenim

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2870
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 13 čer 2013, 06:54

Benzín je cítit z výfuku, nebo z prostoru motoru? Taky je možný, že se ti povolily šroubky na kolínku mezi karburátorem a válcem. Pak by si tudy motor mohl přisávat falešný luft a naopak by tudy prchalo palivo. Psal si, že máš uřízlé a zavařené to slepé rameno na výfuku, které je tam pouze pro snižení emisí prostřednictvím přisavání sekundárního vzduchu. Jestlipak si deaktivoval podtlakový ventil sekundárního vzduchu?
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

mato
Už mám víc než deset
Příspěvky: 13
Registrován: pon 10 čer 2013, 20:08
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od mato » čtv 13 čer 2013, 09:21

Dobre ranko.

Benzin je citit z vyfuku,to bolo uz ale aj pred odrezanim slepeho kolena.

Ventil sekundarneho vzduchu zostal aktivny,aky to ma vplyv na funkcnost sytemu respektive preco ho deaktivovat?Toto veru netusim

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2870
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 13 čer 2013, 09:48

Zcela zásadně se mění tlaky ve výfukovém potrubí, což u dvoutaktu dokáže neuvěřitelné věci. Rozhodně ventil deaktivuj a zbytek systému můžeš demontovat, protože je pouze nanicdobrou přítěží. Někde to tu už řešil Mulah.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

mato
Už mám víc než deset
Příspěvky: 13
Registrován: pon 10 čer 2013, 20:08
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od mato » čtv 13 čer 2013, 09:52

jouza dakujem moc za radu,komplet to teda odtial vyhodim.

Vsak porobim potom aj nejake foto a hodim sem na stranku

Uživatelský avatar
jouza74
Expert
Příspěvky: 2870
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 13 čer 2013, 09:57

Tady jsme to podrobně řešili a vyřešili, sice na čtyřtaktu, ale ten systém bude když ne stejný, tak alespoň podobný.

viewtopic.php?t=413&postdays=0&postorder=asc&start=0
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Odpovědět