START

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

p.benne
Už mám víc než deset
Příspěvky: 30
Registrován: pon 28 říj 2019, 19:32
Bydliště: Bílina

START

Příspěvek od p.benne » pon 28 říj 2019, 19:43

Předem se omlouvám , že zakládám nové téma , ale jsem tu nový - časem se určitě pročtu a tak popřípadě odstraním.


Zdravím všechny. Známý potřebuje peníze a tak se rozhodl prodat svého skutra . No já se ho rozhodl koupit , ale je v tom jeden problém není pojízdný. Prý přijížděl do garáže. Skutr střelil do výfuku , ale prý normálně dál chodil. Neboť od vrat do garáže musí dojet cca 200m - Ty prý normálně dojel. Ale když přišel za pár dní už ho nenatočil. Nemám s ním vůbec žádné zkušenosti. Pokud by někdo měl nějakou radu na co si dát pozor , čím by to mohlo být , nebo nějakou uživatelskou příručku v češtině byl bych rád.
Předem všem děkuji za informace a rady.

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: START

Příspěvek od manet125 » pon 28 říj 2019, 20:15

Co je to za typ? Karbec, nebo stříkačka? Začal bych výměnou svíčky, přitom se podíval, jestli je suchá, nebo mokrá a jestli háže jiskru.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

p.benne
Už mám víc než deset
Příspěvky: 30
Registrován: pon 28 říj 2019, 19:32
Bydliště: Bílina

Re: START

Příspěvek od p.benne » pon 28 říj 2019, 20:22

Popravdě nevím , myslím že by to podle roku měl být karbec. Je to Kymco Xciting 500 rv.2005. No na svíčku se každopádně kouknu , Já ho ještě nemám doma. To budu mít až v pátek. Samozřejmě se kouknu zda tam jde i benzín , ale hlavně se s ním budu seznamovat i tak jak se dostanu k motoru(na svíčku).
Není někde uživatelský a servisní manuál v CZ? Děkuji

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: START

Příspěvek od manet125 » úte 29 říj 2019, 18:05

Xciting je taky citlivý na stav baterky, i když tím to asi nebude. Na každý pád zkus jinou, nebo kabely.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
forman
Expert
Příspěvky: 2573
Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
Bydliště: Nedaleko Uherska
Kontaktovat uživatele:

Re: START

Příspěvek od forman » úte 29 říj 2019, 18:30

Jak psal "manet" Xciting je prevít na baterku. Ke svíčce je příšerný přístup,ale detaily přístupu si již nepamatuju. Už je to dlouho co ho nemám a mezitím mně prošlo víc různých typů moto. Jestli je to stříkačky nebo karbec to poznáš, jestli je 500i - stříkačka, nebo 500 - karbec.
Manuály nějaké mám tady : https://www.motorkari.cz/profil/?uid=66 ... nout&scr=0 , ale jestli jsou v češtině, ????? Stáhni a uvidíš.
Slyším na jméno RUDA

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Re: START

Příspěvek od Gek » úte 29 říj 2019, 20:20

Sundáš středové víčko na tunelu, tam potom vsuneš ruku a sundáš fajfku. Pod sedlem by jsi měl mít dlouhý klíč na svíčku. Tím vyšroubuješ svíčku. Střílení je bohatá směs, to by mohl být filtr vzduchu. Novým filtrem vzduchovým nic nezkazíš a určitě pomůže.Najdeš ho pod sedlem na levé straně pod víčkem asi pod šesti šrouby. Pokud déle skútr stál, určitě bych mu dal lepší benzín. Také odvzdušnění nádrže zkontrolovat. A natočit přes kabely. Tím ušetříš baterku.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

p.benne
Už mám víc než deset
Příspěvky: 30
Registrován: pon 28 říj 2019, 19:32
Bydliště: Bílina

Re: START

Příspěvek od p.benne » úte 29 říj 2019, 20:20

JJ děkuji , vše vyzkouším a napíši co a jak , odvzdušnění nádrže také vyzkouším. Nechám pro jistotu otevřené víčko při startu.

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Re: START

Příspěvek od Gek » úte 29 říj 2019, 20:44

Informací je pomálu. Trochu to rozveď.
Startem točí, motor nechytne?
Baterka točí motorem svižně, nebo jak lemra, co stěží motorem otočí.
Nebo se nic nehne ?
Nebo škytne a zhasne?
Pozor na červené tlačítko. Nebo stojanek bočáček, to je previt.
Klidně se rozepiš.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

p.benne
Už mám víc než deset
Příspěvky: 30
Registrován: pon 28 říj 2019, 19:32
Bydliště: Bílina

Re: START

Příspěvek od p.benne » úte 29 říj 2019, 21:13

OK v pátek budu vědět více. Vrhnu se na to a uvidíme. Dám vědět. Zatím díky za vše

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: START

Příspěvek od mulah » stř 30 říj 2019, 20:13

Máš štěstí že jdu zrovna kolem. Říkají o mě že jsem odborník. No na 99% to vidím na baterku. Startovací kabely natáhni z auta a zkus to nastartovat. Je chladno a to je u Xcitinga problém. Rok 2005 je karbec a tomu střelení do výfuku bych tak nějak nevěnoval pozornost. Koukám že jsi z Bíliny, to mám skoro za barákem :-)
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

p.benne
Už mám víc než deset
Příspěvky: 30
Registrován: pon 28 říj 2019, 19:32
Bydliště: Bílina

Re: START

Příspěvek od p.benne » pát 01 lis 2019, 20:18

Tak jsem si dnes přivezl Kyma. No baterky vybitá. Vzal jsem kabely a ani tak nechytl. No vyndal svíčku a vyzkoušel zda hází - venku hází. Pak jsem zkoušel stříknout pod svíčku , ale ani tak ani neškytl. No pak jsem nechal baterku nabíjet a vrátil se cca za 2 hodiny. Ne proto že bude nabitá , ale protože jsem měl ještě jiné povinnosti. Namontoval svíčku a za pomoci startovacích kabelů zkoušel nastartovat. No Nepodařilo se. Vyndal jsem svíčku a byla mokrá. Z toho soudím , že pod tlakem nehází. Zítra jdu koupit novou ( jaká je nejlepší). Pak uvidíme.
Zatím díky za rady. Pavel
Už jsem našel NGK-CR8E

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: START

Příspěvek od manet125 » sob 02 lis 2019, 05:44

S NGK určitě nic nepokazíš :Y:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Re: START

Příspěvek od Gek » sob 02 lis 2019, 10:42

Je divné, že venku ano, uvnitř ne. Koukni na fajfku a kabel. Svíčku jsem dával NGK, typ si nepamatuji, ale to tu někde najdeš. Zkontroluj spínač na bočním stojánku ( bocak nesmí být při startování vyklopeny) , také byl myslím spínač na pacce spojky, ale to si přesně nepamatuji. Jinak mě nic už nenapadá. Jen červené tlačítko. Nesmí být zmáčklé

Ahoj
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: START

Příspěvek od manet125 » sob 02 lis 2019, 11:17

Nevzpomínám si, že bych měl na XCéčku páčku spojky? Proč jste mi to nikdo neřekl??? :mrgreen:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

p.benne
Už mám víc než deset
Příspěvky: 30
Registrován: pon 28 říj 2019, 19:32
Bydliště: Bílina

Re: START

Příspěvek od p.benne » sob 02 lis 2019, 12:39

Tak hotovo , startuje a běží. Teď jen vyměnit provozní náplně , filtry , popř. seřídit karburátor a zkontrolovat variátor. Ale na to mám celou zimu. :D
Díky všem za rady . Pavel

Odpovědět