START
START
Předem se omlouvám , že zakládám nové téma , ale jsem tu nový - časem se určitě pročtu a tak popřípadě odstraním.
Zdravím všechny. Známý potřebuje peníze a tak se rozhodl prodat svého skutra . No já se ho rozhodl koupit , ale je v tom jeden problém není pojízdný. Prý přijížděl do garáže. Skutr střelil do výfuku , ale prý normálně dál chodil. Neboť od vrat do garáže musí dojet cca 200m - Ty prý normálně dojel. Ale když přišel za pár dní už ho nenatočil. Nemám s ním vůbec žádné zkušenosti. Pokud by někdo měl nějakou radu na co si dát pozor , čím by to mohlo být , nebo nějakou uživatelskou příručku v češtině byl bych rád.
Předem všem děkuji za informace a rady.
Zdravím všechny. Známý potřebuje peníze a tak se rozhodl prodat svého skutra . No já se ho rozhodl koupit , ale je v tom jeden problém není pojízdný. Prý přijížděl do garáže. Skutr střelil do výfuku , ale prý normálně dál chodil. Neboť od vrat do garáže musí dojet cca 200m - Ty prý normálně dojel. Ale když přišel za pár dní už ho nenatočil. Nemám s ním vůbec žádné zkušenosti. Pokud by někdo měl nějakou radu na co si dát pozor , čím by to mohlo být , nebo nějakou uživatelskou příručku v češtině byl bych rád.
Předem všem děkuji za informace a rady.
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: START
Co je to za typ? Karbec, nebo stříkačka? Začal bych výměnou svíčky, přitom se podíval, jestli je suchá, nebo mokrá a jestli háže jiskru.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: START
Popravdě nevím , myslím že by to podle roku měl být karbec. Je to Kymco Xciting 500 rv.2005. No na svíčku se každopádně kouknu , Já ho ještě nemám doma. To budu mít až v pátek. Samozřejmě se kouknu zda tam jde i benzín , ale hlavně se s ním budu seznamovat i tak jak se dostanu k motoru(na svíčku).
Není někde uživatelský a servisní manuál v CZ? Děkuji
Není někde uživatelský a servisní manuál v CZ? Děkuji
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: START
Xciting je taky citlivý na stav baterky, i když tím to asi nebude. Na každý pád zkus jinou, nebo kabely.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- forman
- Expert
- Příspěvky: 2573
- Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
- Bydliště: Nedaleko Uherska
- Kontaktovat uživatele:
Re: START
Jak psal "manet" Xciting je prevít na baterku. Ke svíčce je příšerný přístup,ale detaily přístupu si již nepamatuju. Už je to dlouho co ho nemám a mezitím mně prošlo víc různých typů moto. Jestli je to stříkačky nebo karbec to poznáš, jestli je 500i - stříkačka, nebo 500 - karbec.
Manuály nějaké mám tady : https://www.motorkari.cz/profil/?uid=66 ... nout&scr=0 , ale jestli jsou v češtině, ????? Stáhni a uvidíš.
Manuály nějaké mám tady : https://www.motorkari.cz/profil/?uid=66 ... nout&scr=0 , ale jestli jsou v češtině, ????? Stáhni a uvidíš.
Slyším na jméno RUDA
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: START
Sundáš středové víčko na tunelu, tam potom vsuneš ruku a sundáš fajfku. Pod sedlem by jsi měl mít dlouhý klíč na svíčku. Tím vyšroubuješ svíčku. Střílení je bohatá směs, to by mohl být filtr vzduchu. Novým filtrem vzduchovým nic nezkazíš a určitě pomůže.Najdeš ho pod sedlem na levé straně pod víčkem asi pod šesti šrouby. Pokud déle skútr stál, určitě bych mu dal lepší benzín. Také odvzdušnění nádrže zkontrolovat. A natočit přes kabely. Tím ušetříš baterku.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: START
Informací je pomálu. Trochu to rozveď.
Startem točí, motor nechytne?
Baterka točí motorem svižně, nebo jak lemra, co stěží motorem otočí.
Nebo se nic nehne ?
Nebo škytne a zhasne?
Pozor na červené tlačítko. Nebo stojanek bočáček, to je previt.
Klidně se rozepiš.
Startem točí, motor nechytne?
Baterka točí motorem svižně, nebo jak lemra, co stěží motorem otočí.
Nebo se nic nehne ?
Nebo škytne a zhasne?
Pozor na červené tlačítko. Nebo stojanek bočáček, to je previt.
Klidně se rozepiš.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
Re: START
Máš štěstí že jdu zrovna kolem. Říkají o mě že jsem odborník. No na 99% to vidím na baterku. Startovací kabely natáhni z auta a zkus to nastartovat. Je chladno a to je u Xcitinga problém. Rok 2005 je karbec a tomu střelení do výfuku bych tak nějak nevěnoval pozornost. Koukám že jsi z Bíliny, to mám skoro za barákem
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: START
Tak jsem si dnes přivezl Kyma. No baterky vybitá. Vzal jsem kabely a ani tak nechytl. No vyndal svíčku a vyzkoušel zda hází - venku hází. Pak jsem zkoušel stříknout pod svíčku , ale ani tak ani neškytl. No pak jsem nechal baterku nabíjet a vrátil se cca za 2 hodiny. Ne proto že bude nabitá , ale protože jsem měl ještě jiné povinnosti. Namontoval svíčku a za pomoci startovacích kabelů zkoušel nastartovat. No Nepodařilo se. Vyndal jsem svíčku a byla mokrá. Z toho soudím , že pod tlakem nehází. Zítra jdu koupit novou ( jaká je nejlepší). Pak uvidíme.
Zatím díky za rady. Pavel
Už jsem našel NGK-CR8E
Zatím díky za rady. Pavel
Už jsem našel NGK-CR8E
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: START
Je divné, že venku ano, uvnitř ne. Koukni na fajfku a kabel. Svíčku jsem dával NGK, typ si nepamatuji, ale to tu někde najdeš. Zkontroluj spínač na bočním stojánku ( bocak nesmí být při startování vyklopeny) , také byl myslím spínač na pacce spojky, ale to si přesně nepamatuji. Jinak mě nic už nenapadá. Jen červené tlačítko. Nesmí být zmáčklé
Ahoj
Ahoj
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: START
Nevzpomínám si, že bych měl na XCéčku páčku spojky? Proč jste mi to nikdo neřekl???
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210