Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
Prosím o radu, moto vytočím pouze na 6500 ot..poté cuká dusí se.Stačí málo ubrat plyn a jde normálně do plna.Vymenil jsem komplet klapku vzduchu, vstřik, filtr vzduch, svíčku a stále stejný problém.Poruchu nehlásí tak už nevím. Díky za jakoukoliv radu.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
Když na chvíli ubereš a pak to jde normálně do maxima, tipoval bych problém s dodávkou/množstvím paliva, zprvu se ho nedostává a jak povolíš, tak se stihne "doplnit" a začne normálně fungovat ... Nebude problém na straně podtlakového ventilu?? Čerpadlo, kdyby bylo vadné, dávalo by málo pořád ... co hoši? Nejsem si ale jist, že na "í-čku" podtlak ventil je?? ... co hoši? Milošu?
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
S tímhle jsem nikdy problém neměl, takže neporadím, ale mulah to určitě rozebíral.
Minimálně ze zvědavosti
Minimálně ze zvědavosti
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
Podtlakový ventil vstřikování nemá vše řídí cdi.Já to asi pošlu že skály.
Úberu plyn a rozjede se to, dám plnej a vyklesa to na 6500 a začne kuckat.
Úberu plyn a rozjede se to, dám plnej a vyklesa to na 6500 a začne kuckat.
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
6500 otáček??? Není to trochu moc??? Já už si to přesně nepamatuju, ale abych se standartním variátorem a origo válečkama točil 6500 tak už na budíku 180 a smrt ve vočích.
Jinak já bych šel po hadicích. Třeba ta hodně tlustá krátká hadice co vede z luftboxu nahoru nad vstřik, bývá popraskaná. Taky bych kouknul jestli máš zacpanou hadičku na kondenz.
Ale mě ti tak napadlo. Jestli to nejde do omezovače. Máš to od nova, nebo to máš teď krátce??? Bůh ví co s tím nějakej kuliferda dělal.
Odkud jsi?
Jinak já bych šel po hadicích. Třeba ta hodně tlustá krátká hadice co vede z luftboxu nahoru nad vstřik, bývá popraskaná. Taky bych kouknul jestli máš zacpanou hadičku na kondenz.
Ale mě ti tak napadlo. Jestli to nejde do omezovače. Máš to od nova, nebo to máš teď krátce??? Bůh ví co s tím nějakej kuliferda dělal.
Odkud jsi?
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
Zdravím jsem z Dobřany u Plzně.Od nova to nemám , ale dříve mi to jelo tachometrových 160 při 8000 otáček.A teď maximálně 130 a to je těch 6500 otáček.Začlo to zlobit po opravě pinu dekompresoru.
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
Xciting má dekompresor??? Tak co řešíš, když to začlo dělat po opravě - čehosi
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
Má automatickej na držáku váčky ventilů výfuku.Před opravou to nejelo vůbec.Takže s tímto to nesouvisí.Proste to nemá dostatek paliva ,ale nevím jak to poladit.
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
Já bych začal u toho. Já sice teda motor měl rozebranej celej, ale dekompresoru jsem si nevšim. No nic. Jestli se nepletu, dekompresor otevírá výfukový ventily, kvůli snadnějším startům. A jestli ten tvůj je nějakej rozjebanej a nechává výfukový ventily částečně otevřený, tam bych viděl problém.Jarda893 píše:Začlo to zlobit po opravě pinu dekompresoru.
No jo, máš pravdu, koukám do manuálu a je tam vačka dekomprese.
Koukal jsi v jakým stavu máš uložení vaček??? Já totiž koupil XC na náhradní díly za pár šupů právě proto, že měl v prdeli uložení vaček - ty totiž nejsou v ložiskách ale normál na hulváta v hliníku karteru - a to bylo ojetý minimálně o 2 milimety
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
To jsem opravil a je to ok.Když to bylo v háji tak to cukalo a nejelo.Teď do těch 6500 jde normálně.Co cívka ? Nebo lambda?
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
Jo to uložení jsem neměřil.Mam ještě náhradní hlavu válce tak to přehodim,ale myslíš že by se to přiďíralo
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
Pokud je tam velká vůle, tak vačka litá nahoru a ventily nepracujou, tak jak mají. A stejně se mi zdá, ze ti to točí nejak moc. Mě se otáčky držely kolem 4500 a na tech 6000 mi to vylezlo až u maximálky - kolem tech tachometrových 180. A i kámošovi, kterej tam teda má multivar tak mu to drží od rozjezdu az do maximalky jen 6000.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
Dík za rady Zase si myslím že kdyby tam byli vůle tak by to dělalo pořád a ubrání plynu by nemělo vliv.Stačí při jízdě ubrat trochu plynu a pomalu se to rozjíždí do toček.A když se kouknu na YouTube tak tam jim to točí taky až 8000.Záleží na variátoru co tam mají.Zmerit jdou jenom vačky ty pouzdra nemají žádné parametry.No ten motor je prostě na jedno použití.Tak hold budu jezdit do 130.Stejně děkuji za rady.Jo a kompresi mám 160 psi a v manuálu je 185 asi už to mám vybehane.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
Ten omezovač mě taky napadl, ale asi je nesmysl, aby šla řídící jednotka chvíli v nouzáku a po povolení plynu se přepla do normálního režimu, že? Zřejmě by to asi bylo i signalizováno nějakou kontrolkou ...
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Xciting 500 i nejde nad 6500 otáček
Hlavně červené pole je od 8000 tak pak bych čekal omezovač.V autě taky nemáš omezení před maximem.Divný je že po ubrání plynu to vystřelí k Maximu.Když dám plnej do kopce tak to normálně jde za plynem až k těm 6500 a necuká.
Tak fakt nevím.Jeste mě napadá ta menší komprese ale nevím.
Tak fakt nevím.Jeste mě napadá ta menší komprese ale nevím.