Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5411
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Ok, tak potom prosím o info, jak to funguje
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Vlhkem to nebylo, pokud teda vlhko neodpálilo nějakou součástku. Dneska jsem dovezl samodomo tyristorovou jednotku, ale pozdě a už se mi to nechtělo zkoušet. Zítra ráno to prubnu.manet125 píše:Ještě to múže být vlhkem v tyristoru. Za ty roky už plast popraskal, a já Brumlu umýval.
Dneska prubnu, jestli to je tím, času na vyschnutí měla krabička dost.
Musím ale nakrimpovat nové konektory
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Tak mám dvě funkční TJ . Takže ani vlhko, ani odpálená součástka.
Co dál? Koupil jsem svíčku jiného výrobce a Brisk vyměnil za NGK a EJHLE! markantní zlepšení, nicméně problém se přenesl do jiných otáček
.
Dřív se Brumla nechtěla nechat vytočit (za to na mě to funguje snadno ), teď spodek dobrej, vršek jak pila, ale střední otáčky, tam tápe.
Něco jako "mám? ... nemám? ... že by? .... no já nevím ... tak jóóóó".
Dneska přijde nový karburátor Dell Orto
(překlad: Ze Zahrady .... kdo tohle vymyslel? )
Co dál? Koupil jsem svíčku jiného výrobce a Brisk vyměnil za NGK a EJHLE! markantní zlepšení, nicméně problém se přenesl do jiných otáček
.
Dřív se Brumla nechtěla nechat vytočit (za to na mě to funguje snadno ), teď spodek dobrej, vršek jak pila, ale střední otáčky, tam tápe.
Něco jako "mám? ... nemám? ... že by? .... no já nevím ... tak jóóóó".
Dneska přijde nový karburátor Dell Orto
(překlad: Ze Zahrady .... kdo tohle vymyslel? )
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Nechceš si koupit ještě jednu? Ale jestli to bereš jako sport, tak dobrý
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Kdysi jsem řešil něco podobného,měl jsem 410 tku s poladěným motorem,nejvýkonnější Babetka široko daleko,než mi ji po rozvodu bývalka prodala,č*za jedna. Takže: zjistil jsem zkorodovaný vnitřek karbecu,nějaké sedlo vzdušníku nebo čehosi. Přišel jsem na to endoskopem v práci,jinak mi furt nebylo jasný proč to nechce jet. Koupil jsem nový karbec,něco Italského s plochým šoupátkem a.....tý kráávo,to bylo najednou letadlo. I tu druhou jednokvaltovou to probralo k životu. Ono se to nezdá,ale i hliník koroduje a vnitřek karbecu jde do háje,bohužel.
Jo a značka Brisk mi nesmí do baráku. Měli by dělat radši voskové svíčky,ale nic do motoru. Cokoliv je lepší než toto.
Jo a značka Brisk mi nesmí do baráku. Měli by dělat radši voskové svíčky,ale nic do motoru. Cokoliv je lepší než toto.
Kymco Xciting 500i R 2010,nějakej lepší výfuk - je to palba,alespoň přítelka slyší,že se blížím domů
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Asi tak nějak, no. Brisk mi jezdí v Manetovi, ale tam jsou asi jiný podmínky, hlavně elektřina 12V.
Takže. Dorazil balík, v balíku karbec "Ze Zahrady" (může to být i Ovocný sad, což zní pravděpodobněji).
Ovocný sad šel bez problému přes mezikus přišroubovat k stávající přírubě.
Pustil jsem benzín a hle, Brbla začala Brumlat.
Karbec je trošku hlučnější, než původní a motor se mi teď zda slabší v nižších otáčkách, což způsobuje délka sání. Jikov nasával přes rám .
Tohle si myslím půjde poladit.
Takže dnes jsem ujel 20 kilometrů bez jediného zaváhání.
Takže. Dorazil balík, v balíku karbec "Ze Zahrady" (může to být i Ovocný sad, což zní pravděpodobněji).
Ovocný sad šel bez problému přes mezikus přišroubovat k stávající přírubě.
Pustil jsem benzín a hle, Brbla začala Brumlat.
Karbec je trošku hlučnější, než původní a motor se mi teď zda slabší v nižších otáčkách, což způsobuje délka sání. Jikov nasával přes rám .
Tohle si myslím půjde poladit.
Takže dnes jsem ujel 20 kilometrů bez jediného zaváhání.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Jojo,holt mladší a konstrukčně novější karbec. Jak říká kolega: pokrok nezastavíš
Kymco Xciting 500i R 2010,nějakej lepší výfuk - je to palba,alespoň přítelka slyší,že se blížím domů
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Tak hlavně, že jsi přišel na "jádro pudla" .. ať karbec i Brumla slouží dlouho ku spokojenosti ..
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Ladím, netuním. Karburátor Dellorto je vybavený vzduchovým filtrem, který by se spíš měl jmenovat dusítko. Jsou to tři vrstvy z tahokovu, co má nahradit drátěnku.
S ním to jelo jakž takž, ale nebylo to ono.
Přistoupil jsem k vlastnímu řešení, dusítko vyjmul a nahradil filtračním rounem třídy G4.
Dellorto bez filtru
Mřížka, aby nedošlo k přisávání rouna na tělo karburátoru.
Filtr G4 zajištěný pružnou pojistkou.
Ještě vyzkouším karburátor napojit na sání z rámu.
A dál si můžu hrát s tryskami a výfukem.
Brumla teď dokáže jet cestovní rychlostí 45km/h, maximálka je někde kolem 55. Kdo zná kopec z Šebrova směrem na Lipůvku, tak ten vyjede na dvojku asi čtyřicítkou.
Mět tolik kilo jak Gandalf, tak z křižovatky budu odjíždět po zadním
Dvojkovou spojku jsem dnes vykoupal v perchloru. Hned je to lepší
S ním to jelo jakž takž, ale nebylo to ono.
Přistoupil jsem k vlastnímu řešení, dusítko vyjmul a nahradil filtračním rounem třídy G4.
Dellorto bez filtru
Mřížka, aby nedošlo k přisávání rouna na tělo karburátoru.
Filtr G4 zajištěný pružnou pojistkou.
Ještě vyzkouším karburátor napojit na sání z rámu.
A dál si můžu hrát s tryskami a výfukem.
Brumla teď dokáže jet cestovní rychlostí 45km/h, maximálka je někde kolem 55. Kdo zná kopec z Šebrova směrem na Lipůvku, tak ten vyjede na dvojku asi čtyřicítkou.
Mět tolik kilo jak Gandalf, tak z křižovatky budu odjíždět po zadním
Dvojkovou spojku jsem dnes vykoupal v perchloru. Hned je to lepší
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Odmaštění spojky perchlorethylenem se ukázalo jako dobrý počin. Spojka začíná dělat, co je jí určeno.
V úterý jsem si hrál s výfukem.
Brumla se dokáže nadechnout, ale vydechnout je taky třeba.
První úprava byla, že jsem zkrátil koleno, které nesmyslně trčí asi 20cm do koncovky výfuku. Nemůžu porovnat s původním stavem, protože tehdy ještě Babetta byla téměř nepojízdná. Na babeťáckým fóru to doporučují.
Ve vložce výfuku je několik dírek, které jsem postupně převrtal a dvě přidal. Dírky 2x 7mm v pevné přepážce jsem nechal tak jak jsou.
Brumla je teď trošku hlučnější, zvuk připomíná fechtla, ale není tak hlučná, jde líp do otáček a přibyla nějaká ta síla ve spodních otáčkách.
Posledních 100m k baráku jsem jezdil na jedničku, teď na dvojku.
Teď už do toho vrtat nebudu, myslím, že mám naladěno
V úterý jsem si hrál s výfukem.
Brumla se dokáže nadechnout, ale vydechnout je taky třeba.
První úprava byla, že jsem zkrátil koleno, které nesmyslně trčí asi 20cm do koncovky výfuku. Nemůžu porovnat s původním stavem, protože tehdy ještě Babetta byla téměř nepojízdná. Na babeťáckým fóru to doporučují.
Ve vložce výfuku je několik dírek, které jsem postupně převrtal a dvě přidal. Dírky 2x 7mm v pevné přepážce jsem nechal tak jak jsou.
Brumla je teď trošku hlučnější, zvuk připomíná fechtla, ale není tak hlučná, jde líp do otáček a přibyla nějaká ta síla ve spodních otáčkách.
Posledních 100m k baráku jsem jezdil na jedničku, teď na dvojku.
Teď už do toho vrtat nebudu, myslím, že mám naladěno
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Brumla má najeto 1100 km a má za letošek víc, než Tengaika
Od posledních úprav jsem jen odmašťoval spojky a vyměnil zadní pneušku, protože se mi ji podařilo přefouknout .
Předevčírem jsme s Vyhlošem dokončili denní svícení LEDkama. Vypadá to originálně .
Brumla tedy jezdí a dělá radost, jen cesta do Brna trvá 50 minut proti 25 na tengaice
Od posledních úprav jsem jen odmašťoval spojky a vyměnil zadní pneušku, protože se mi ji podařilo přefouknout .
Předevčírem jsme s Vyhlošem dokončili denní svícení LEDkama. Vypadá to originálně .
Brumla tedy jezdí a dělá radost, jen cesta do Brna trvá 50 minut proti 25 na tengaice
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Smutné to Mildo je nejen z pohledu srovnání strojů Ale budu se snažit koukat na to optimisticky a doufat, že se zase někdy projedeme do Beskyd a hlavně "navštívíme" společně nějaký ten Kymco-sraz Teď tedy nepíšu přímo o Brumle, tak se omlouvám za OT
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Mě to zas tak smutné nepřijde. Bohužel jsem prokaučoval zimní opravu Tengaiky a tak jezdit s pocitem, že si pořád musím hlídat olej a dolévat ho mi nepřináší tolik radosti, jako když Brumla dojede do svého cíle .
Mám rád, když věci fungují a to se týká i domečku a teď zrovna nájezdu s parkovištěm.
Takže teď domeček, v zimě Tengaika a příští rok víc radosti z víc fungujícíh věcí
Mám rád, když věci fungují a to se týká i domečku a teď zrovna nájezdu s parkovištěm.
Takže teď domeček, v zimě Tengaika a příští rok víc radosti z víc fungujícíh věcí
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Tak je to spravne, tak to má byt.manet125 píše:Takže teď domeček, v zimě Tengaika a příští rok víc radosti z víc fungujícíh věcí
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Ještě jsem zapomněl napsat "víc radosti na vyjížďkách s přáteli"
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210