Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Zdravím a prosím o radu nebo názor. Agilitka 50, 4T, najeto cca 2000 km, provoz bez problémů. V rámci zrušení restrikce jsem namontoval nový kroužek do variátoru a vyměnil CDI za neblokované. Válečky, variátor, řemen pružina jinak původní. Po nastartování šlape, rozjezd OK, ale jakmile se rychlost dostane na cca 30 km/h, přestane už víc zrychlovat. Otáčky motoru jdou ještě nahoru, ale prostě už nezabírá. Po vrácení původního originálního CDI je to to samé, jen se otáčky omezí dřív. Vše jsem demontoval asi 5x, vyčistil, nic nepomáhá.
Kroužek do variátoru je čistý, řemen jsem, řekl bych, nijak neovlivnil.
Válečky jsou původní, vzhledem k najetým km nejsou nijak nepoškozené, plošky nemají.
Prostě jiný je jen ten kroužek.
Dík za jakékoliv nápady.
Kroužek do variátoru je čistý, řemen jsem, řekl bych, nijak neovlivnil.
Válečky jsou původní, vzhledem k najetým km nejsou nijak nepoškozené, plošky nemají.
Prostě jiný je jen ten kroužek.
Dík za jakékoliv nápady.
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Jen doplnění - teď jsem všechno vrátil do původní podoby (originální CDI, váleček variátoru) a chyba zůstala. Start a rozjezd OK a následně bez poklesu otáček se akcelerace zastaví. Těch 30 km/h jsem možná i přehnal, bude to i míň. Buď někde něco zapomínám, nebo jsem něco ... ale vážně už nevím, co by to mohlo být.
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Jakej kroužek???
Restrikce variátoru je udělaná na čepu, kde je osazení a tím nemůžou polořemenice tolik k sobě. Takže jedinej způsob jak tu restrikci odstranit je utočení toho osazení na soustruhu (nedoporučuju, bo tam zůstane zápich a ten ti časem vydře to bronzový pouzdro), nebo novej čep bez restrikce.
Takže ještě jednou, jakej kroužek?
Restrikce variátoru je udělaná na čepu, kde je osazení a tím nemůžou polořemenice tolik k sobě. Takže jedinej způsob jak tu restrikci odstranit je utočení toho osazení na soustruhu (nedoporučuju, bo tam zůstane zápich a ten ti časem vydře to bronzový pouzdro), nebo novej čep bez restrikce.
Takže ještě jednou, jakej kroužek?
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Mea culpa, pardon. Myšlen byl čep. Pořídil jsem nový bez té restrikce. Princip fungování variatoru chápu, žel příčina, proč převod zlobí, nevim. Po vrácení původního čepu se to nespravilo. Prokluzuje řemen? Pružina?... Díky za postřehy.
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Takhle se to těžko odhaduje co by s tím mohlo být. Nejspíš jsi to špatně složil, nebo se ti to někde zasekává (vodítka?)
Přijeď s tím ke mě a já ti to rozlousknu.
Kdyby ti klouzal řemen to by jsi slyšel.
Zkus dát těžší válečky a uvidíš co se bude dít. Já jestli si dobře pamatuju, tam měl válečky kolem 7.4g. Když jsem tam zkusil dát 6g, tak to sice mělo raketovej start, ale končil jsem ve 40km/h.
Přijeď s tím ke mě a já ti to rozlousknu.
Kdyby ti klouzal řemen to by jsi slyšel.
Zkus dát těžší válečky a uvidíš co se bude dít. Já jestli si dobře pamatuju, tam měl válečky kolem 7.4g. Když jsem tam zkusil dát 6g, tak to sice mělo raketovej start, ale končil jsem ve 40km/h.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Mám pocit, že něco obdobného kdysi řešil Cossman v Jaroměřicích, kde musel rozdělávat varec a leštit hřídelku, neb po té se polořemenice jen neochotně posouvala tuším vlivem zanesení nějakým bordelem (prach od řemene?) ... Zkuste se zeptat jej, myslím, že měl taky Agílu ...
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Jo, čep se mi tehdy zalepil prachem z válečků, na kterých jsem obrousil hrany jemným "smirkem", který používají ženské na úpravu a leštění nehtů.
Ale když Goran02 píše, že vyměnil jen čep (a CDI) a pak ho vrátil zpátky (i CDI), vše je vyčištěno a stejně to nejede, tak bude problém jinde.
Čep musí chodit volně, ale taky nesmí mít vůli. Máš to opravdu dobře složené? Mezi variátorem a polo řemenicí nesmí kromě čepu nic být - všechny podložky jsou před polo řemenicí - tady je obrázek. Je nový čep stejně dlouhý jako původní? Potom je ještě otázka, jakým způsobem jsi roztahoval zadní řemenici, abys povolil řemen. Možná se tam nějak hnula kontrastní pružina, která se teď nějak zasekává a nedovolí roztažení variátoru.
Ale když Goran02 píše, že vyměnil jen čep (a CDI) a pak ho vrátil zpátky (i CDI), vše je vyčištěno a stejně to nejede, tak bude problém jinde.
Čep musí chodit volně, ale taky nesmí mít vůli. Máš to opravdu dobře složené? Mezi variátorem a polo řemenicí nesmí kromě čepu nic být - všechny podložky jsou před polo řemenicí - tady je obrázek. Je nový čep stejně dlouhý jako původní? Potom je ještě otázka, jakým způsobem jsi roztahoval zadní řemenici, abys povolil řemen. Možná se tam nějak hnula kontrastní pružina, která se teď nějak zasekává a nedovolí roztažení variátoru.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Pánové, díky všem. Stejné schéma už jsem našel, myslím, že složené to mám OK. Co se týká zanesení čepu, tak tam jsem to všechno čistil, válečky, čep... Ten nový čep měl na sobě z obalu nějaké nečistoty, ale ty jsem, přesně jak píše Cossman, lehce přebrousil a přeleštil. Rovnoměrně, aby se nepodřel a nevznikly plošky nebo rýhy. Průměr i délka přesně sedí s origo, tedy až na tu redukci. Po nasunutí na osu nemá nějakou vůli. Čistil jsem i válečky a jejich uložení. Opotřebované nejsou. Nějaké nečistoty byly, ale teď už jsou pryč. Rozjezd to má dobrý. A právě, že i s původním čepem (a CDI) se to nespraví a nevrátí na původních cca 45 km/h.
Zasekávání ani jiné problémy cítit nejsou, žádný divný zvuk, vibrace. Možná to začne ve varci při dosažení onoho bodu šumět, ale nijak významně. Jako prokluz řemene mi to nepřipadá.
Možná ta kontrastní pružina... zkusím na ni kouknout, ale na ní jsem žádné zásahy nedělal. Zadní řemenici jsem povoloval jen ručně, silou přitažením, aby se řemen povolil.
Uvidím, mrknu o víkendu, zvážím válečky, dám vědět.
V nejhorším to hodím do servisu. Vážím si vašich rad, ještě jednou díky.
Zasekávání ani jiné problémy cítit nejsou, žádný divný zvuk, vibrace. Možná to začne ve varci při dosažení onoho bodu šumět, ale nijak významně. Jako prokluz řemene mi to nepřipadá.
Možná ta kontrastní pružina... zkusím na ni kouknout, ale na ní jsem žádné zásahy nedělal. Zadní řemenici jsem povoloval jen ručně, silou přitažením, aby se řemen povolil.
Uvidím, mrknu o víkendu, zvážím válečky, dám vědět.
V nejhorším to hodím do servisu. Vážím si vašich rad, ještě jednou díky.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Nemám zkušenosti s 50 ccm, ale napadá mě, jestli je v pořádku, že se dá zadní řemenice roztáhnout ručně? Nebude "unavená" nebo "přetažená" kontrastní pružina??? .. jen nápad?
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Po 2 tisících km kontrastka unavená nebude. Spíše nějaký bordel, který se tam za tu dobu nasbíral, když se ta část kvůli restrikci vlastně nevyužívala, se teď ručním stažením zadní řemenice trochu uvolnil a brání v roztažení. Možná by pomohlo jen jemné poklepání kladívkem. Ale opravdu jemně. Pak zkusit zadní řemenici znovu ručně roztáhnout na maximum, aby se řemen dostal až na osu. Půjde to určitě těžko, ale dá se to. Já tak vždycky uvolňuju řemen i na Yagerovi, že řemenici prstama stahuju a řemen postupně zatlačuju až k ose. Řemenice se při roztahování trochu otáčí (jakoby tam byl hodně hrubý závit - pružina), ale směr teď nevím. Zjistil jsem, že roztažení řemenice jde lépe, když je zahřátá, takže před tím Yagera tak na minutku nastartuju. Druhá a jistější varianta je zadní řemenici rozdělat a vyčistit. Při rozdělávání akorát dávat pozor na pružinu, aby nevyletěla a neublížila, protože má fakt sílu.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Tak pánové smekám, nápady perfektní, díky za rady všem. Problém vyřešen, tak podávám hlášení třeba někdy pro někoho dalšího. Dnes pršelo, tak jsem to v klidu znova rozebral, vyčistil znova čep a ostatní části a asi zjistil, kde byl problém. Snad zase neoznačím součástky špatně, ale po rozboru variatoru jsem vzal do ruky vodítka. A asi dvě z nich byly z vnější strany škrábnuté a špony plastu byly vklíněné dovnitř a asi bránily posunu. V podstatě jsem musel tu část vyklepnout, abych se dostal dovnitř. Tak jsem vzal pilnik, hrany zářezů jím lehce přejel a nasadil zpátky. Hodil jsem tam rovnou ten čep bez restrikce a voila
Agilitka už zrychluje v plné šíří, po výměně CDI sviští jako vítr.
Ještě jednou díky za pomoc a ať jedete na/v čemkoliv, ať vám to sviští bez problémů.
Agilitka už zrychluje v plné šíří, po výměně CDI sviští jako vítr.
Ještě jednou díky za pomoc a ať jedete na/v čemkoliv, ať vám to sviští bez problémů.
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Jak prosté, milý Watsone ...
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Škoda, že jsi tu nebyl dřív. Určitě by jsi věděl čím to je.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
No tak paráda, hlavně, že jsi to "rozlouskl" ... a přitom taková hovadina, že?
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Agility 50 4T - akcelerace jen do 30 km/h
Kolik ti to jede po úpravách? /dle gps/