Jak někteří víte, potýkám se momentálně s problémem zadních tlumičů, kdy mi vytekl nejdřív jeden, ten jsem vyměnil a akci "Baldovec" nepřežil další. Tak jsem ho zase vyměnil, sice mám jeden černej a jeden stříbrnej, ale už nemám za co měnit, tak jsem se rozhodl, pořídit tlumiče nové. Originál jsou za raketu, někde kolem 5500 za kus a tak jsem našel v Itálii aletrnativu.
Otázka zní který mám pořídit.
1- standartní olejový vychází kolem 2200,-za pár
2- lepší pneumatický vychází kolem 4700,-za pár - ty mají nohavici nahoře oproti originálu
3- dražší pneumatický s nádobkou za 6700,-za pár
Hlavně aby to vydrželo to věčný přetěžování a taky trocha toho komfortu navrch by neškodila.
Mám taky možnost za pomoci jistého experta si tlumiče vyrobit, ale to se mi moc nechce.
Zadní tlumiče
Zadní tlumiče
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Zadní tlumiče
Po vlastní zkušenosti s odepsaným tlumičem, potom s tlumičem, který měl naběháno 60.000km a s repasovaným, bych šel minimálně do těch lepších pneumatických za 4.700,-.
Ten komfort za to stojí
Ten komfort za to stojí
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Zadní tlumiče
Jo a to jsem zapoměl napsat. Ten jeden vyteklej, jsem vzal do fachy a vyčkal příchodu tlumičmajstra, jestli by nešel přetěsnit. Tak jsem sundal péro odpíchnul pertl (přičemž jsem zjistil, že pístnice je ohlá asi o 2 mm) a s majstrem ho rozebral.No povídal že jsou to tlumiče pěkně na pí .u konstrukčně úplně na hovno což mi povídal tenkrát jinej borec když mi přetěsňoval přední vidle.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní tlumiče
I mě mechoši v Moravamotors kdysi potvrdili tvá slova o konstukčně zastaralých typech tlumičů, a to na novém Downu z r. 2012. Tady asi klusi z Taiwanu kapku zadřímli
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..