X10 350
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: X10 350
Na porovnání zrychlení jsem taky zvědavý. Myslím si, že moc nezaostaneš, pokud vůbec.
Pak můžeme zkusit průchodnost a brodivost
Pak můžeme zkusit průchodnost a brodivost
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: X10 350
To bych Stínovlasovi nemohl udělat Ale je pravda, že schopnost podvozku žehlit nerovnosti, bych Ti mohl závidět
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: X10 350
Každý jezdí, jak je mu bližší. Taky primárně jezdím kochačkově, ale i si sem tam trocha toho adrenalinu dopřeji, svižnější jízdou třeba, jako tenkrát zatáčky "Na Mildově" .. to byla paráda ... ovšem obavy ze štěrku taky byly ...
Ovšem na výsledky srovnávacího akceleračního testu jsem doopravdy zvědavý
Ovšem na výsledky srovnávacího akceleračního testu jsem doopravdy zvědavý
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: X10 350
Na Buráka nemám! Ovšem na Pažouta jsem zvědavý.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: X10 350
Už jsem dlouho nepřidal nový zápis, tak provedu uzávěrku sezony 2015, protože od 1.12.2015 mám stejně po sezónním pojištění
Letos jsem najezdil o něco méně než vloni, spíš srovnatelně jako s Downtownem předloni. Určitě se do toho promítla i neúčast na ORHOR, půjčený Soníkův skútr v Jáchymově a nerealizovaná vyjížďka v létě do Chorvatska. Ale tak nějak mám v plánu se "usadit" na ročním nájezdu kolem 10 t km. Konkrétně je teď na tachometru necelých 21 t km a tedy za letošní rok cca 7 t km. Závady žádné, ale po 20 t jsem se rozhodl vyměnit pneumatiky - z výroby byly M City grip a ještě by asi pár stovek km v pohodě zvládly. Ale protože se mi nechtělo přerušovat příští sezonu starostmi s přezouváním a chtěl jsem vyzkoušet zase jiné, nechal jsem už při velké servisní prohlídce začátkem listopadu přezout na M Power pure. Uvidím, jestli vůbec, při mém jízdním stylu, zaregistruji nějaký rozdíl v chování skútru Do pneu leju těsnící tmel OKO Puncture free a technik měl vyloženou "radost", když jsem mu to sdělil. Taky si o víc jak hodinu navýšil dobu výměny pneu, protože prý byl zážitek kolo od tmelu čistit. Kdo ví, jestli to stojí za ten "dobrý pocit" a nebo by měl člověk spoléhat na štěstí a knot pod sedlem
Byla to poslední záruční prohlídka a tak jsem kluky požádal, aby prohlédli a vyzkoušeli vše, co je napadne a snížili tak riziko "těsně pozáruční" opravy. Ale vím, že jsou pečliví a už se s nimi nějaký pátek znám (Skutry-levne, Velký Týnec).
Co se týká prohlídky, byla to velká serviska, která se dělá v sudých desítkách tisíc km. Kromě výměny oleje, filtru, svíčky a běžných předepsaných úkonů se měnil vzduchový filtr, malinko oleje v převodovce, dolévali mi chybějící chladící kapalinu (tu musím kontrolovat častěji), měnily se válečky, vodítka a řemen (ten samotný stále myslím 2200 Kč) a s výhledem na Piavu jsem si pro klid duše nechal vyměnit i brzdovku, byť mi kluci tvrdili, že ji měřili a je ještě ve velmi dobré kondici. Asi jsem si nevzpomněl na úplně všechny úkony, ale v každém případě skútr pochválili a měl by být v dobrém stavu. Tak snad bude sloužit bez problémů dál, jako doposud. Faktura byla celkem tučná - vzhledem ke značkovým dílů, množství úkonů a výměně pneu se vyšplhala přes 8 t Kč, ale na dva roky bude snad klid. Malou servisku po dalších 10t km si po záruce už z větší části udělám sám a když narazím na nějaký oříšek, udělám si výlet do servisu směr Olomouc. Autorizák na okraji Brna nemá mezi kolegy na Piaggiu moc dobrou pověst a ani já jsem neměl zkušenost zcela bezchybnou. Navíc mi tam teď kluci při servisu našli rok chybějící šroubky na krytu vzd. filtru
Teď už je Stínovlas pod lehkou plachtou v garáži se stálou teplotou kolem 13-15°C, chodím ho pozdravit, pohladit a občas dobít akumulátor nebo pootočit přední kolo
Podobný obrázek jsem letos pořídit nemohl... tak snad někdy příště
Letos jsem najezdil o něco méně než vloni, spíš srovnatelně jako s Downtownem předloni. Určitě se do toho promítla i neúčast na ORHOR, půjčený Soníkův skútr v Jáchymově a nerealizovaná vyjížďka v létě do Chorvatska. Ale tak nějak mám v plánu se "usadit" na ročním nájezdu kolem 10 t km. Konkrétně je teď na tachometru necelých 21 t km a tedy za letošní rok cca 7 t km. Závady žádné, ale po 20 t jsem se rozhodl vyměnit pneumatiky - z výroby byly M City grip a ještě by asi pár stovek km v pohodě zvládly. Ale protože se mi nechtělo přerušovat příští sezonu starostmi s přezouváním a chtěl jsem vyzkoušet zase jiné, nechal jsem už při velké servisní prohlídce začátkem listopadu přezout na M Power pure. Uvidím, jestli vůbec, při mém jízdním stylu, zaregistruji nějaký rozdíl v chování skútru Do pneu leju těsnící tmel OKO Puncture free a technik měl vyloženou "radost", když jsem mu to sdělil. Taky si o víc jak hodinu navýšil dobu výměny pneu, protože prý byl zážitek kolo od tmelu čistit. Kdo ví, jestli to stojí za ten "dobrý pocit" a nebo by měl člověk spoléhat na štěstí a knot pod sedlem
Byla to poslední záruční prohlídka a tak jsem kluky požádal, aby prohlédli a vyzkoušeli vše, co je napadne a snížili tak riziko "těsně pozáruční" opravy. Ale vím, že jsou pečliví a už se s nimi nějaký pátek znám (Skutry-levne, Velký Týnec).
Co se týká prohlídky, byla to velká serviska, která se dělá v sudých desítkách tisíc km. Kromě výměny oleje, filtru, svíčky a běžných předepsaných úkonů se měnil vzduchový filtr, malinko oleje v převodovce, dolévali mi chybějící chladící kapalinu (tu musím kontrolovat častěji), měnily se válečky, vodítka a řemen (ten samotný stále myslím 2200 Kč) a s výhledem na Piavu jsem si pro klid duše nechal vyměnit i brzdovku, byť mi kluci tvrdili, že ji měřili a je ještě ve velmi dobré kondici. Asi jsem si nevzpomněl na úplně všechny úkony, ale v každém případě skútr pochválili a měl by být v dobrém stavu. Tak snad bude sloužit bez problémů dál, jako doposud. Faktura byla celkem tučná - vzhledem ke značkovým dílů, množství úkonů a výměně pneu se vyšplhala přes 8 t Kč, ale na dva roky bude snad klid. Malou servisku po dalších 10t km si po záruce už z větší části udělám sám a když narazím na nějaký oříšek, udělám si výlet do servisu směr Olomouc. Autorizák na okraji Brna nemá mezi kolegy na Piaggiu moc dobrou pověst a ani já jsem neměl zkušenost zcela bezchybnou. Navíc mi tam teď kluci při servisu našli rok chybějící šroubky na krytu vzd. filtru
Teď už je Stínovlas pod lehkou plachtou v garáži se stálou teplotou kolem 13-15°C, chodím ho pozdravit, pohladit a občas dobít akumulátor nebo pootočit přední kolo
Podobný obrázek jsem letos pořídit nemohl... tak snad někdy příště
Naposledy upravil(a) Gandalf dne pon 07 pro 2015, 20:58, celkem upraveno 1 x.
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: X10 350
Knot je jistota. Mě ÖKO vypeklo
Ty šroubky od filtru, nemohly projít motorem a pak výfukem ven?
Pěkný přehled si vedeš Mojdo. I naplánované to máš ... "roční nájezd" ...
Ty šroubky od filtru, nemohly projít motorem a pak výfukem ven?
Pěkný přehled si vedeš Mojdo. I naplánované to máš ... "roční nájezd" ...
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: X10 350
...potom už jen samá pozitiva - výlet na Piavu, první...
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: X10 350
Dobře Ty, Mojmíre
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: X10 350
Bezmála po roce přidám do vlákna další zápis. Jednak musím za celé období poděkovat Stínovlasovi za bezchybnou službu, všude mne dovezl, nikde mne nenechal, dopřál mi hodně radosti pohodlím, praktičností, záběrem motoru i jízdními vlastnostmi. Zejména po letošní Piavě mohu říct, že jsem jízdní limity posunul o notný kus vpřed. Macek by samozřejmě řekl, že to ještě není vůbec nic a já mu plně věřím, protože ze svého pohledu má jistě pravdu Ale to, co mi dala letošní výprava je pro mne nesmírně cenné a to nejen po stránce jezdeckých dovedností, proto nikdy nepomine má úcta a vděk lidem, kteří tuto skvělou akci dali dohromady a dokázali úspěšně zrealizovat
Jak už jistě všichni chápete, tahle rekapitulace je úvodem ke zprávě o prodeji. Dnes po poledni jsem naleštěného Stínovlase předal novému majiteli - je z Brna a Piaggio už dříve měl, tak doufám, že mu Stínovlas dopřeje tolik radostí, služeb a spolehlivosti, jako mně. Původně jsem o prodeji přemýšlel až pro příští rok, ale červíček se kdesi v mozku usídlil a jak jednou začne hlodat (a člověk dostane slušnou nabídku), jde to z kopce
Navíc ještě nemám vybraného nástupce. Leccos napoví listopadový motosalon v Miláně, kde se představí novinky na příští rok. Teoreticky se může stát i to, že přejdu na "model zn. Jouzík", tedy menší skútr na pojížďky do práce nebo kratší vyjížďky a motorka (zase ne moc veliká) na víkendy a delší výlety... zatím těžko říct Tak nějak ale cítím, že je pro změnu čas na Japonce. Nebránil bych se ani AK 550, ovšem osobně neočekávám zahájení prodejů dříve než koncem příštího roku a cena bude "odpovídající" špičkovým komponentům.
Děkuji všem, kteří dokázali dočíst až sem a věřím, že na mne nezanevřou a budu se s nimi potkávat na dvou kolech i v příštích sezonách
Jak už jistě všichni chápete, tahle rekapitulace je úvodem ke zprávě o prodeji. Dnes po poledni jsem naleštěného Stínovlase předal novému majiteli - je z Brna a Piaggio už dříve měl, tak doufám, že mu Stínovlas dopřeje tolik radostí, služeb a spolehlivosti, jako mně. Původně jsem o prodeji přemýšlel až pro příští rok, ale červíček se kdesi v mozku usídlil a jak jednou začne hlodat (a člověk dostane slušnou nabídku), jde to z kopce
Navíc ještě nemám vybraného nástupce. Leccos napoví listopadový motosalon v Miláně, kde se představí novinky na příští rok. Teoreticky se může stát i to, že přejdu na "model zn. Jouzík", tedy menší skútr na pojížďky do práce nebo kratší vyjížďky a motorka (zase ne moc veliká) na víkendy a delší výlety... zatím těžko říct Tak nějak ale cítím, že je pro změnu čas na Japonce. Nebránil bych se ani AK 550, ovšem osobně neočekávám zahájení prodejů dříve než koncem příštího roku a cena bude "odpovídající" špičkovým komponentům.
Děkuji všem, kteří dokázali dočíst až sem a věřím, že na mne nezanevřou a budu se s nimi potkávat na dvou kolech i v příštích sezonách
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: X10 350
Tak dobrý výběr a šťastnou ruku
... kdo další ????
... kdo další ????
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: X10 350
Je vidět, že jsi ho měl rád a zcela to chápu. Zkus ještě Honda X-ADV, to bude bomba ale taky asi balík peněz, ale možná přijde dříve než AK550. Uvidíme v Miláně 8.listopadu.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Re: X10 350
Mojmíre. Mám informaci, přímo od majitele Kymco salonu, že už se na AK přijímají objednávky a první kusy by měli býti k dispozicci už v dubnu.
Nicméně ať pížo dělá novému majiteli radost aby po tobě neházel kamení
Nicméně ať pížo dělá novému majiteli radost aby po tobě neházel kamení
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: X10 350
To nepůjde, Mojda nechce do brodu a na to je ten skůtr stavěný.Vyhlos píše:Je vidět, že jsi ho měl rád a zcela to chápu. Zkus ještě Honda X-ADV, to bude bomba ale taky asi balík peněz, ale možná přijde dříve než AK550. Uvidíme v Miláně 8.listopadu.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: X10 350
Milda měl k večeři vtipnou kaši
Hondu sleduji důsledně a na prvním místě. Tajně doufám, že vedle X-ADV přijde i s nějakým nástupcem Forzy 300... uvidíme za 14 dnů.
U AK550 mne zajímají dvě věci, jak moc posadí cenu nad 250t a jak moc bude podvozek sportovně tvrdý (už jsem starší pán a mám raději pohodlíčko).
Jinak mi zrovna dnes vytanula vzpomínka - když jsme v červenci překročili u Tarvisia hranici do Itálie, tak jsem Stínovlase poplácal a do přilby mu povídám: Tak jsi zase doma, kámo, víš to? Ted ještě někde na benzince dáme ochutnat trochu toho domácího pitíčka
Ale úplně nejvíc mu chutnalo v Rakousku na BP, když jsme se poslední den odpoledne vraceli do Budějic, to byla lahoda!
Hondu sleduji důsledně a na prvním místě. Tajně doufám, že vedle X-ADV přijde i s nějakým nástupcem Forzy 300... uvidíme za 14 dnů.
U AK550 mne zajímají dvě věci, jak moc posadí cenu nad 250t a jak moc bude podvozek sportovně tvrdý (už jsem starší pán a mám raději pohodlíčko).
Jinak mi zrovna dnes vytanula vzpomínka - když jsme v červenci překročili u Tarvisia hranici do Itálie, tak jsem Stínovlase poplácal a do přilby mu povídám: Tak jsi zase doma, kámo, víš to? Ted ještě někde na benzince dáme ochutnat trochu toho domácího pitíčka
Ale úplně nejvíc mu chutnalo v Rakousku na BP, když jsme se poslední den odpoledne vraceli do Budějic, to byla lahoda!
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)