Kymco Yager GT 125
Taky tě vítám mezi postižené.
Pročítal jsem vlákno o kmitání řízení. Je to u skůtru normální jev. Je to konstrukcí kdy krk řízení není zpevněn nádrží se zadní částí rámu. Proto, i když je vše ok, tak se po chvíli rozkmitá. Těžší závažía by možná pomohly.
Pročítal jsem vlákno o kmitání řízení. Je to u skůtru normální jev. Je to konstrukcí kdy krk řízení není zpevněn nádrží se zadní částí rámu. Proto, i když je vše ok, tak se po chvíli rozkmitá. Těžší závažía by možná pomohly.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Zdar lidi, denska jsem pucoval Kymcaka a vsiml jsem si, ze je v hadicce ( ktera vede ze vzduchoveho filtru pod skutr a na jejim konci je plastovy spunt ), smes asi benzinu, oleje a z vetsi casti vody. Stava se vam to taky? Nebo jsem zase zajimavej jen ja? 
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013, xenon, 2 x 12 V zásuvka, vestavěný voltmetr, kufr Givi E 470 N s brzdovým a koncovým světlem, držák GPS, vyhřívané gripy, bezdrátové světlo na helmu, alarm
Jawa Stadion S 22, r.v. 1962
Jawa Stadion S 22, r.v. 1962
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4372
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Pokud vím, tak tam kondenzuje vzdušná vlhkost, samozřejmě při časté jízdě v dešti se jí může objevovat malinko víc. Pokud by se nevypustila, mohla by voda ve větší míře proniknout do filtru vzduchu a zbytečně ho poničit.
Ale tohle jsem jen vyčetl tady na fórech
Ale tohle jsem jen vyčetl tady na fórech
Honda Forza 300 (2019) 
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)

(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 2012-13, Babetta 210 1988-2000)
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6591
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak ... je to odvod kondenzátu z airboxu, do kterého je mimojiné odvětraná i převodová skříň koncového převodu variátoru. Takže bordel v hadičce chytá i olejovou barvu právě od převodového oleje, resp. jeho výparů. Mají to všechny skůtry, není to nic čeho by si se měl bát. Správně je jak píše Milda Manet, odšpuntit, vypustit, zašpuntit ... a dodávám, zkontrolovat, že špunt drží na místě !!! 
Kymco Downtown 300i ABS
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
nyní Honda XL750 Transalp
Tak uz mi to je jasny. Vse vypusteno a znovu zazatkovano. Musim se na to casteji zamerit. Diky
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013, xenon, 2 x 12 V zásuvka, vestavěný voltmetr, kufr Givi E 470 N s brzdovým a koncovým světlem, držák GPS, vyhřívané gripy, bezdrátové světlo na helmu, alarm
Jawa Stadion S 22, r.v. 1962
Jawa Stadion S 22, r.v. 1962
Tak jsem si dneska misto klasicke H4 nainstaloval H4 Osram cool blue hyper. Nadherne bile svetlo s teplotou 5000K. Doporucuji
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013, xenon, 2 x 12 V zásuvka, vestavěný voltmetr, kufr Givi E 470 N s brzdovým a koncovým světlem, držák GPS, vyhřívané gripy, bezdrátové světlo na helmu, alarm
Jawa Stadion S 22, r.v. 1962
Jawa Stadion S 22, r.v. 1962