Kontrolka motora
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9425
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Zkusil jsem "vyrušení" kontrolky a jde to stejně jako u Dauna.
Zapnout zapalování, počítat 10sec, pak plnej plyn a držet ho 10sec. Kontrolka zhasne.
Zapnout zapalování, počítat 10sec, pak plnej plyn a držet ho 10sec. Kontrolka zhasne.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
kontrolka
No tak na nieco som prisiel ohladom kontrolky dobijania. Kupil som novu baterku a od tej doby mi zhasla kontrolka dobijania teraz ked sa ochladilo som baterku vibil a cuduj sa svete rosvietila sa.Nabil som ju a uz nesvieti.Skusil som to viac krat dal staru a potom novu a je to tak asi tam je nieco co kontroluje napetie v baterke co vi nato ma niekto taku skusenost?
Kymco Xciting 500iR 2009:Kawasaky klr 650
Mě ta kontrolka svítí jen po dobu,co tlačí čerpadlo,pak zhasne. Takže když mám chcípák v poloze "vypnuto" a otočím klíčkem, tak se rozsvítí jen mazání (olejnička) v momentě, kdy přepnu chcípák na "zapnuto" začne bzučet čerpadlo a rozsvítí se dobíjení. Když čerpadlo dobzučí zhasne i dobíjení.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re:
Vyzkoušeno mazání chyb na Kymco Xciting 300iR a funguje to.
Vymazání chyb.
Zapnout zapalování, počkat 10 sekund, potom plný plyn podržet 10 sekund, uvolnit.
Kontrolka 2x blikne.
Reset chyb
Držet plný plyn, zapnout zapalování a počkat 8 sekund. Uvolnit a vypnout.
Nikdy jsem to nezkoušel, takže nechci být pak mlácen, pokud se to nepovede.[/quote]
Vymazání chyb.
Zapnout zapalování, počkat 10 sekund, potom plný plyn podržet 10 sekund, uvolnit.
Kontrolka 2x blikne.
Reset chyb
Držet plný plyn, zapnout zapalování a počkat 8 sekund. Uvolnit a vypnout.
Nikdy jsem to nezkoušel, takže nechci být pak mlácen, pokud se to nepovede.[/quote]
Kymco Agility City + 125
Kymco Xciting 300i R
Kymco Xciting 300i R
Re: Kontrolka motora
Neboj nikdo tě mlátit nebude. Mě by akorát zajímalo vymazání jakých chyb. To jako že jsou ty chyby v CDI (viditelný jen po napíchnutí na diagnostiku) a tím se to resetuje do továrního nastavení, nebo se nějaká ta chyba objeví na displeji???
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6557
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka motora
Dobrý dotaz, Venco
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Yes :yes:](./images/smilies/icon_good.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Kontrolka motora
Dám to sem,páč mi ta kontrolka bliká.
Takže popis a projev závady: našel jsem na škrtící klapce odpojený konektor a pátral,k čemu je - je od MAP senzoru. http://www.kymco-skutr.cz/1794-vozidla- ... ovani.html je to díl 1614-906-0002 Snímač tlaku nasávaného vzduchu
Pak jsem v přítmí garáže objevil blikající kontrolku motoru,na světle to fakt není vidět. Díky tomu jsem to nezjistil při koupi ani při jízdě. Když konektor zapojím a nastartuju,malý volnoběh a při pokusu přidat plyn motor chcípne,nebo taky po chvíli sám. Zkusil jsem ho i vyndaný zapojit,zacpat otvor v klapce a pusou udělat podtlak/přetlak - motor reagoval.
Vymazání chyb nepomáhá. Jinak motor jde normálně s tím odpojeným čidlem,jen za studena je trošku díra v plynu,ale po zahřátí to zmizí. Jen ta spottřeba se mi zdá vyšší,to se dá pochopit,jelikož ŘJ jede asi v nouzáku a já jezdím podle nálady,ne na spotřebu,takže průměr mám kolem 5-6l/100km.
Ještě zkusím reset a pak nevím,asi to nechám na zimu,třeba se najde někdo s dianostikou nebo se dá někde sehnat ?
Takže popis a projev závady: našel jsem na škrtící klapce odpojený konektor a pátral,k čemu je - je od MAP senzoru. http://www.kymco-skutr.cz/1794-vozidla- ... ovani.html je to díl 1614-906-0002 Snímač tlaku nasávaného vzduchu
Pak jsem v přítmí garáže objevil blikající kontrolku motoru,na světle to fakt není vidět. Díky tomu jsem to nezjistil při koupi ani při jízdě. Když konektor zapojím a nastartuju,malý volnoběh a při pokusu přidat plyn motor chcípne,nebo taky po chvíli sám. Zkusil jsem ho i vyndaný zapojit,zacpat otvor v klapce a pusou udělat podtlak/přetlak - motor reagoval.
Vymazání chyb nepomáhá. Jinak motor jde normálně s tím odpojeným čidlem,jen za studena je trošku díra v plynu,ale po zahřátí to zmizí. Jen ta spottřeba se mi zdá vyšší,to se dá pochopit,jelikož ŘJ jede asi v nouzáku a já jezdím podle nálady,ne na spotřebu,takže průměr mám kolem 5-6l/100km.
Ještě zkusím reset a pak nevím,asi to nechám na zimu,třeba se najde někdo s dianostikou nebo se dá někde sehnat ?
Kymco Xciting 500i R 2010,nějakej lepší výfuk - je to palba,alespoň přítelka slyší,že se blížím domů
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)