Vitality tuning

Upravovali jste své Kymco? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Pitrsh
Už mám víc než deset
Příspěvky: 21
Registrován: úte 13 bře 2012, 20:08
Bydliště: Nejdek u KV

Vitality tuning

Příspěvek od Pitrsh » pát 18 dub 2014, 15:09

tak uz mne stvalo na me uz 7 lete vitalitce vykon tak jsem se obul do uprav mam najeto 10630 km a zacal jsem variatorem ten je malossi multivar plus kevlarovy remen toto mi stacilo rok rozjezdy plynule ale porad nic moc odstuch tak jsem minuly tyden objednal vyfuk technigas valec 70 malossi sport a karbec delorto s dirou 17.5 mm kdyz mi vse prislo tak jsem zacal vse vymenovat vse slo jak po dratkach jediny zadrhel byl plynove lanko musel se obrousit kovove kolinko aby se veslo do karburatoru pak jen doladit trysku ktera je nakonec 90 svicka je krasne cihlova jede to jako blazen takze muzu jen doporucit.
Rad poradim
Kymco Vitality 50 2T

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3381
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pát 18 dub 2014, 15:57

No, dobrý a za kolik teď jedzdíš? Si vezme tak 4l na 100. Ještě by to chtělo změnit finální převod ať to má trochu lepší maximálku a samo že neblokované CDI. Jinak je ten tuning k ničemu, když se ti ručička tachometru zastaví na 60ti.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Pitrsh
Už mám víc než deset
Příspěvky: 21
Registrován: úte 13 bře 2012, 20:08
Bydliště: Nejdek u KV

Příspěvek od Pitrsh » pát 18 dub 2014, 16:10

proc menit cdi jezdi mi to po rovine kolem 80 a stimto prevodem je ta maximalka na tacho fakt rychle a spotreba jeste nevim zatim jsem to nemeril vlastne jsem na skutru nikdy spotrebu nemeril je jasny ze to bude zrat vic ale kdyz chce clovek vykon musi to nakrmit
Kymco Vitality 50 2T

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3381
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pát 18 dub 2014, 16:58

Jde o to že s nebloklým CDI ti půjdou otáčky nahoru. Samozřejmě to musíš brát s rozumem a odpovídajícně k tomu přizpůsobit váhu válečků. A jak známo,u malých objemů jsou nositelem výkonu právě otáčky. A čím vyšší otáčky tím to půjde ostřeji. Toš tak
Další věc a docela podstatnou jsi ve svým tuningu vynechal. Já přesně nevím jak je to na Vitalitě,ale tutáč je hned za luftboxem restrikce vzduchu - vnitřek hadice s přívodem vzduchu je zůženej. Což se řeší jinou hadicí, nebo vyhozením celýho luftboxu a dáním otevřenýho filtru.
No nevím, nevím,dáváš novej válec,výfuk,karbec a nedáš otevřenej filtr???
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Pitrsh
Už mám víc než deset
Příspěvky: 21
Registrován: úte 13 bře 2012, 20:08
Bydliště: Nejdek u KV

Příspěvek od Pitrsh » pát 18 dub 2014, 17:40

ja mam 2T a ma to vse sve opodstatneni tento valec je litinovy neni tak moc na velke otacky ma nejvyzsi vykon spise ve strednich otackach toto mi i potvrdil prodejce a privodni hadici tu jsem zapomnel napsat a puvodni sani jsem nechal z vice duvodu s originalnim sanim se to lepe ladi a za druhe jezdim stim do prace i za deste tak jsem nechtel davat otevreve sani
Kymco Vitality 50 2T

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3381
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pát 18 dub 2014, 22:12

Tak to je mi už všechno jasný.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Odpovědět