Hydrografika - vodní tisk
- forman
- Expert
- Příspěvky: 2573
- Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
- Bydliště: Nedaleko Uherska
- Kontaktovat uživatele:
Hydrografika - vodní tisk
Slyším na jméno RUDA
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Daval to uz driv na SF a pridava prubezne snimky vyrobku - nejsem znalec, ale rekl bych zadna lace a prijde mi to jako dost choulostive
Jde o to, ze pred aplikaci musi byt novy, zcela hladky povrch nebo u pouzite veci nejdriv novy lak (event. plnic).
Jde o to, ze pred aplikaci musi byt novy, zcela hladky povrch nebo u pouzite veci nejdriv novy lak (event. plnic).
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- forman
- Expert
- Příspěvky: 2573
- Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
- Bydliště: Nedaleko Uherska
- Kontaktovat uživatele:
Technologie Water Transfer Printing byla po desetiletí využívána v armádě pro perfektní maskování zbraní a vojenského vybavení. Postupem času se stala technologie WTP dostupnější i pro jiná odvětví. Vodotisk je také známý jako Camo namáčení, vodní grafika, aqua grafika,liquit print,dipping, vodní zobrazování, nebo vodní tisk. Vytvoří se trvalý povrch, který je odolnější než barva nebo obtisk. Water Transfer Printing, Wasser Transfer Druck, neboli vodotisk, se dříve nanášel hlavně na díly, u kterých byly kladeny vysoké nároky na odolnost, námahu, otěr atd. Dnes se táto technologie používa téměř v každém odvětví. Dá se říci, že téměř bez omezení.Velkou výhodou je bezproblémové využití u trojrozměrných objektů 3D ( hrany, rohy, výběžky,mřížky,trubky členity povrch atd…), což je nemožné u jiné technologije . Každý povrch předmětu je nakonec uzavřen několika vrstvami laku s UV složkou proti stárnutí na světle a výbornou odolností vůči mechanickému poškození.
Odolnost folie je závislá na vrchním laku, pokud ji tedy přelakujete vysoce teplotním lakem fólie je schopná vydržet teploty až 650°C. Díky tomuto jevu, je hydrografika oblíbená v tuningu automobilů a hlavně motorek.A proto hydrografika vytváří jedinečnou možnost tvorby vlastního designu.
Oblasti použití
Automobilový průmysl: vnitřní obložení, okenní kliky, věnec volantu, hlavice řadící páky, přístrojová deska, přední maska, spoilery, plastový držák SPZ, litá kola a poklice, ventilace, kryty v motorovém prostoru, ochranné rámy, atd.
Čtyřkolky a motocykly: helmy, nádrže, plastové díly, blatníky, víka, kufry, kola, zpětná zrdcátka, atd
Interiérové doplňky: vypínače, zásuvky, stoly, židle, vázy, květináče, panelové radiátory, vnitřní jednotka klimatizace, ventilátory, kuchyňské a kancelářské doplňky, sprchové hlavice
Lékařství: protézy, berle a francouzské hole
Sport: helmy, lyže, snowboardy, brýle, rámy kol atd.
Zbraně: pažby, pistole, dalekohledy,foto pasti, zásobníky atd.
Elektro: mobilní telefony, kávovary, monitory, myši, klávesnice, kryty vysavačů,notebooky, kryty pojistkových skříní,fény,rychlovarné konvice atd.
Ceny jsou různé, dle velikosti a obtížnosti. tím nemyslím tvarově ale zdali díly nejsou nejakým způsobem poškozeny, v tom případě by cena byla o něco vyší.
např. nádrž 2500-3500, přední blatník 1500-2500 (těch 2500 už je opravdu pro extrémě velký kus) zrdcátko cca 500-800
předmět před aplikací můsí být připraven stejně jako na nový lak. hydrografiku na stávající lak se nedoporučuje nanášet, mohlo by dojít k narušení, trhlinkám ve folii. je lepší díly znovu nrchystat. ve zkratce primer(základ,plnič) barva, folie,lak.
Při poškození se postupuje stejně jako na začátku.primer(základ,plnič) barva, folie,lak.
Záleží také na velikosti poškození.tím mám na mysli pokud jsou to jen povrchové oděrky které nenaruší folii oprava je jednoduší.
Odolnost folie je závislá na vrchním laku, pokud ji tedy přelakujete vysoce teplotním lakem fólie je schopná vydržet teploty až 650°C. Díky tomuto jevu, je hydrografika oblíbená v tuningu automobilů a hlavně motorek.A proto hydrografika vytváří jedinečnou možnost tvorby vlastního designu.
Oblasti použití
Automobilový průmysl: vnitřní obložení, okenní kliky, věnec volantu, hlavice řadící páky, přístrojová deska, přední maska, spoilery, plastový držák SPZ, litá kola a poklice, ventilace, kryty v motorovém prostoru, ochranné rámy, atd.
Čtyřkolky a motocykly: helmy, nádrže, plastové díly, blatníky, víka, kufry, kola, zpětná zrdcátka, atd
Interiérové doplňky: vypínače, zásuvky, stoly, židle, vázy, květináče, panelové radiátory, vnitřní jednotka klimatizace, ventilátory, kuchyňské a kancelářské doplňky, sprchové hlavice
Lékařství: protézy, berle a francouzské hole
Sport: helmy, lyže, snowboardy, brýle, rámy kol atd.
Zbraně: pažby, pistole, dalekohledy,foto pasti, zásobníky atd.
Elektro: mobilní telefony, kávovary, monitory, myši, klávesnice, kryty vysavačů,notebooky, kryty pojistkových skříní,fény,rychlovarné konvice atd.
Ceny jsou různé, dle velikosti a obtížnosti. tím nemyslím tvarově ale zdali díly nejsou nejakým způsobem poškozeny, v tom případě by cena byla o něco vyší.
např. nádrž 2500-3500, přední blatník 1500-2500 (těch 2500 už je opravdu pro extrémě velký kus) zrdcátko cca 500-800
předmět před aplikací můsí být připraven stejně jako na nový lak. hydrografiku na stávající lak se nedoporučuje nanášet, mohlo by dojít k narušení, trhlinkám ve folii. je lepší díly znovu nrchystat. ve zkratce primer(základ,plnič) barva, folie,lak.
Při poškození se postupuje stejně jako na začátku.primer(základ,plnič) barva, folie,lak.
Záleží také na velikosti poškození.tím mám na mysli pokud jsou to jen povrchové oděrky které nenaruší folii oprava je jednoduší.
Slyším na jméno RUDA
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5411
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Teď jsem právě mluvil s Mathiasem ohledně předlohy, protože jsem chtěl něco origo na přední masku. Bohužel dle foto předlohy nelze, a když, tak za devízy Nicméně - pokud najdu na netu předlohu, která se mně líbí, on je schopen ji aplikovat. Finální lak je tak kvalitní, že nikdo nemusí mít strach ze smytí deštěm, sněhem, saponátem ... Jdu vybírat předlohu, vypadají fakt živě, hlavně 3Déčka
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Re:
To ti řeknu naprosto přesně...když jsem jel loni do Třeboni...tak jsem zažil takový vodní stříkotisk...že stopy vody za sebou jsem robil ještě letos na Křtinách.... takže minimálně rok mi to vydrželo....HonzaH píše:Dotaz? .. co udělá vodní tisk při 300 km jízdě v dešti třeba do Chrastavy, nebo do pánve Třeboňské ???
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Hydrografika - vodní tisk
Hydro-grafik: Neděláš si náhodou reklamu? Slevu nabízíš, ale nemyslím si, že je zadarmo.
Zatím všichni, kdo si tady dělali reklamu, byli smazáni a pravidla by měly platit pro všechny.
Uprav prosím svůj příspěvek, tak, aby nebyl reklamou, jinak bude smazán a tvůj účet taky.
Děkuji za pochopení.
Zatím všichni, kdo si tady dělali reklamu, byli smazáni a pravidla by měly platit pro všechny.
Uprav prosím svůj příspěvek, tak, aby nebyl reklamou, jinak bude smazán a tvůj účet taky.
Děkuji za pochopení.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Hydrografika - vodní tisk
Mildo máš moji absolutní podporu. Nic zvláštního pro Kymco-club nenabízí, zmiňované výhody (doprava zdarma), je standart pro všechny zákazníky. Dej jim týden, pokud nepřijde rozumnější nabídka, pryč s tím ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013