Trophy 1200 SE
Trophy 1200 SE
Tak přátelé, už se to tak nějak seběhlo a v naší garáži od včerejška nejvíce místa zabírá právě tento stroj. Vskutku velký a majestátný. U ostatních členů rodiny zatím působí spíše hrůzu svou velikostí, než aby se chtěli svézt. Což je mně dočasnou výhodou.
Ujel jsem na něm zatím 300km a doposud mohu říct jen jediné, mám vůči němu obrovský respekt. Těch 340kg v kombinaci s tříválcem 99kW 120Nm je prostě hodně silnej koktejl. Musím se s ním zžít a to bude nějakej čásek trvat. Napíšu toho určitě víc až se poznáme a pochopím alespoň polovinu toho co se tam dá nastavit. Fotky taky dodám, jen teď zrovna nějak nestíhám. Trpělivost prosím a nebo se ptejte ...
Ujel jsem na něm zatím 300km a doposud mohu říct jen jediné, mám vůči němu obrovský respekt. Těch 340kg v kombinaci s tříválcem 99kW 120Nm je prostě hodně silnej koktejl. Musím se s ním zžít a to bude nějakej čásek trvat. Napíšu toho určitě víc až se poznáme a pochopím alespoň polovinu toho co se tam dá nastavit. Fotky taky dodám, jen teď zrovna nějak nestíhám. Trpělivost prosím a nebo se ptejte ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5411
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trophy 1200 SE
Gratuluji, je to krasavec, je to fungláč? Barva modrá?
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Re: Trophy 1200 SE
Nikoliv modrá, polární stříbrná stojí v papírech.
A nová, to Ládíku ani nelze hned ze dvou důvodů. Cenovka tohoto stroje v roce 2017, kdy byl prodej ukončen ukazovala cifru 550 000 Kč. Takže pro mne nemožné.
Jelikož tenhleten pochází z roku 2013, má najeto 29000km, původem z D. Dostala se cena na 239 000 Kč. A to už ho dostalo mezi adepty ke koupi.
Marně jsem hledal stížnosti tuzemských majitelů, možná taky proto, že je jich jako šafránu a dal tak spíš prostor očím a srdci před rozumem.
Vím, má o jeden válec víc než má správná motorka mít, díky němu motor pořád tak trochen píská, ale co už.
Inu opice je už doma, teď uvidíme co budou stát banány...
A nová, to Ládíku ani nelze hned ze dvou důvodů. Cenovka tohoto stroje v roce 2017, kdy byl prodej ukončen ukazovala cifru 550 000 Kč. Takže pro mne nemožné.
Jelikož tenhleten pochází z roku 2013, má najeto 29000km, původem z D. Dostala se cena na 239 000 Kč. A to už ho dostalo mezi adepty ke koupi.
Marně jsem hledal stížnosti tuzemských majitelů, možná taky proto, že je jich jako šafránu a dal tak spíš prostor očím a srdci před rozumem.
Vím, má o jeden válec víc než má správná motorka mít, díky němu motor pořád tak trochen píská, ale co už.
Inu opice je už doma, teď uvidíme co budou stát banány...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Re: Trophy 1200 SE
Nikdy jsem o tom nechtěl ani přemýšlet, ale teď jsem si to spočítal.
Je to hrozné, ale německý majitel mimo jiných nákladů (palivo, olej, gumy a další spotřební materiál) odepsal z ceny stroje přímo cca 11Kč za 1 jeden ujetý kilometr.
Je to hrozné, ale německý majitel mimo jiných nákladů (palivo, olej, gumy a další spotřební materiál) odepsal z ceny stroje přímo cca 11Kč za 1 jeden ujetý kilometr.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Trophy 1200 SE
To je ale kus železa Gratuluji, ať dobře slouží. Triumph jsem viděl, ale čekal jsem nějakého Tigříka. Ty jsi spíš ale asi na klasické cesťáky
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Trophy 1200 SE
Mojdo asi ano. Vzhledem k tomu že téměř vše na tom najedu ve dvou lidech, přišlo mi to jako rozumné rozhodnutí.
Kdyby nedošlo k souznění, nebo bych měl mít nějaké limitující zranění (Trophy fakt potřebuje plnou sílu) musel by jít dál ...
Kdyby nedošlo k souznění, nebo bych měl mít nějaké limitující zranění (Trophy fakt potřebuje plnou sílu) musel by jít dál ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trophy 1200 SE
Tak ještě jednou gratulace a hodně radosti. Co jsem četl o tom tříválci, člověk musí fakt s rozumem a v plné síle ... jinak je nedobře. Ať jste spokojeni s cestami napříč celou Evropou, tak nějak tuším
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5411
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trophy 1200 SE
A já myslel pětiválec , dělám prdel. Nicméně je to kus motorky, krasavice, tak ať dobře slouží a jste oba spokojeni. Mimochodem, slušela by i Honzovi, myslím.
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trophy 1200 SE
Však už se těším, jestli mi Jouzík dovolí ji osedlat alespoň "ve stáji". Přiznávám, že toto je jeden z kandidátů na můj motorkový posun.
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trophy 1200 SE
Mě by pro Honzu spíše sedělo toto, ale to je do jiného tématu.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
Re: Trophy 1200 SE
Tak tady pár narychlo pořízených fotek mobilem u domu.
https://jouza74.rajce.idnes.cz/Triumph_Trophy_1200_SE/
https://jouza74.rajce.idnes.cz/Triumph_Trophy_1200_SE/
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Trophy 1200 SE
Jsem zvědavý, jak vypadá naživo, jestli je tak robustní, jak na fotkách. Líbí se mi to
Medvědice si může sama přitopit pod prcinou
Medvědice si může sama přitopit pod prcinou
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trophy 1200 SE
Taky se mi líbí ... MOC .. a topení pod zadel není zdaleka jediná fičura, co to má . U TASS-ú mám spadeno na tu modrou ... ikdyž přiznávám, že i Gekův Tiger-ový tip je v užším výběru. Jen se bojím, že do terénu je 1200 už příliš těžká. V enduru bych šel asi do 900 ... ale to je do jiného vlákna.
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Trophy 1200 SE
Kufry působí až monstrózně, tím jsou asi jakékoliv problémy při balení zažehnány I když pro ženy asi není nikdy problém přibalit další kufr
Hlavně aby ta hromada elektroniky a výbavy spolehlivě fungovala
Hlavně aby ta hromada elektroniky a výbavy spolehlivě fungovala
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Trophy 1200 SE
Všechno je tak nějak větší, vyšší a těžší. Ale ne vždy praktičtější. Např. topcase, přestože vypadá obrovský, tak díky dvojitým stěnám, zásuvce 12V a jiným důvodům je uvnitř o dost menší a dvě integrální helmy do něj nenarvete. I když o kousíček, ale fakt ne, velikost S a XL. Naštěstí každý bočák polkne jednu jako malinu. Ale kdo by to čekal, že.
Obrácené překvapení mě čekalo u spotřeby. Čekal jsem, že když budu jezdit do práce 2x kompletní Č.B. + Hluboká n/Vlt.+Munice+Zliv, poměr v obci 30km mimo obec 14km, prostě jsem čekal něco 6+ l/100km. Světe div se, zvládá to s průměrem 4,9 l/100km. Nebo si nastavíte na tempomatu 100 a okamžitá spotřeba se pohybuje od 3,5 do 3,8 l/100km. To se mi líbí...
Obrácené překvapení mě čekalo u spotřeby. Čekal jsem, že když budu jezdit do práce 2x kompletní Č.B. + Hluboká n/Vlt.+Munice+Zliv, poměr v obci 30km mimo obec 14km, prostě jsem čekal něco 6+ l/100km. Světe div se, zvládá to s průměrem 4,9 l/100km. Nebo si nastavíte na tempomatu 100 a okamžitá spotřeba se pohybuje od 3,5 do 3,8 l/100km. To se mi líbí...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013