Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Tak, už je doma všechno. Postupně dokupuju šroubky, protože takový sortiment doma nemám.
Začínám skládat
Začínám skládat
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Zrzka
Tak, konečně hotovo. Samozřejmě mě čeká doladění karburace a spojek, ale to je u Babetty běh na dlouhou trať a vlastně bych díky tomu nikdy nemohl napsat HOTOVO!
Takže jak to šlo? Pln nadšení jsem se vrhnul na rozebírání a čištění všeho. Spoustu věcí jsem vyhodnotil jako nepoužitelné, některé opravitelné a některé hodné vylepšení. To se týká hlavně zadních suspenzorů.
Je snažší vyjmenovat, co se s Babettou nedělalo, než co všechno dělalo.
Neměnil jsem ložiska v motoru, neb se mi zdají v pořádku a díky tomu jsem nemusel půlit motor a až za jízdy zjistil, že mi při "brždění motorem" klepe ojnice na čepu klikovky. řešením je jízda pod plynem, z kopce pak motor nevrčí, ale drnčí .
Přišlo na řadu lakování, na které jsem si troufl sám, jen rám a vidlice šly na komaxit.
Přední vidlice dostala nová futra, řízení nové misky a věnečky.
Skládání pak bylo jednoduché, protože Babetta má jen málo součástek.
Jízdní vlastnosti jsou nepopsatelné, protože kde žádné nejsou, není co popisovat. Brzdy jsou spíš zpomalovače.
Původní osvětlení (6v/15W) jsem vylepšil nákupem světlometu na Aliexpresu za 280,- Kč. Svítí dobře a jsou v něm i LEDky pro denní svícení. To teď řešíme s Vyhlošem. . Vzadu je větší blikačka na kolo.
Zatím jsem najel jen asi kolem 100km, spotřebu neměřím. Jízda na Babetě připomíná tak trochu očistec. Sedlo sice je bohatě polstrované, ale sedíte na něm téměř celou vahou a pak bolí prdel . Zatím nejdál jsem byl v Brně a další delší štreka měl neláká. Do práce a zpět dobrý.
Původní zpřevodování babety je 13/51 zubů, po vyzkoušení jsem menší kolečko zaměníl za větší 14zubů. Babeta to zvládne, ale při rozjezdu do kopce je dobré ji pomoct šlapátky.
Z tímhle převodem se zatímrozjede na 50 km/h. Víc ji nehoním, je v záběhu.
Fotky
Takže jak to šlo? Pln nadšení jsem se vrhnul na rozebírání a čištění všeho. Spoustu věcí jsem vyhodnotil jako nepoužitelné, některé opravitelné a některé hodné vylepšení. To se týká hlavně zadních suspenzorů.
Je snažší vyjmenovat, co se s Babettou nedělalo, než co všechno dělalo.
Neměnil jsem ložiska v motoru, neb se mi zdají v pořádku a díky tomu jsem nemusel půlit motor a až za jízdy zjistil, že mi při "brždění motorem" klepe ojnice na čepu klikovky. řešením je jízda pod plynem, z kopce pak motor nevrčí, ale drnčí .
Přišlo na řadu lakování, na které jsem si troufl sám, jen rám a vidlice šly na komaxit.
Přední vidlice dostala nová futra, řízení nové misky a věnečky.
Skládání pak bylo jednoduché, protože Babetta má jen málo součástek.
Jízdní vlastnosti jsou nepopsatelné, protože kde žádné nejsou, není co popisovat. Brzdy jsou spíš zpomalovače.
Původní osvětlení (6v/15W) jsem vylepšil nákupem světlometu na Aliexpresu za 280,- Kč. Svítí dobře a jsou v něm i LEDky pro denní svícení. To teď řešíme s Vyhlošem. . Vzadu je větší blikačka na kolo.
Zatím jsem najel jen asi kolem 100km, spotřebu neměřím. Jízda na Babetě připomíná tak trochu očistec. Sedlo sice je bohatě polstrované, ale sedíte na něm téměř celou vahou a pak bolí prdel . Zatím nejdál jsem byl v Brně a další delší štreka měl neláká. Do práce a zpět dobrý.
Původní zpřevodování babety je 13/51 zubů, po vyzkoušení jsem menší kolečko zaměníl za větší 14zubů. Babeta to zvládne, ale při rozjezdu do kopce je dobré ji pomoct šlapátky.
Z tímhle převodem se zatímrozjede na 50 km/h. Víc ji nehoním, je v záběhu.
Fotky
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
A ja si myslel, ze jsem Te na ni vcera odpo videl na Merhautce
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Krásná. Tak ať ti dělá jen radost.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Viděl, viděl . To byl zrovna ten výlet
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- forman
- Expert
- Příspěvky: 2573
- Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
- Bydliště: Nedaleko Uherska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Teda Mildo, klobouk dolů, jak jsi šikovný. Povedla se ti.
Slyším na jméno RUDA
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Ale v Brně Ti byla tak nějak malá
Aspoň jsem z toho měl ten dojem
Aspoň jsem z toho měl ten dojem
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
v Brně, v Blansku, všude je stejně veliká. To dělal ten velký batoh
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Krásná práce ! Klobouček!! .. a to jsem se chtěl zeptat, ale už jsem i dostal odpověď .. jezdíš s batohem na zádech, co? .... netřeba znovu odpovídat..
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Pořád
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Koukám znovu na ty fotky a pořád si říkám (protože vím, jak je ta bílá perleť nádherná), že i ten rám mohl být v bílé, protože je tam hromada doplňků a plastů černá. Ale to je jen můj skromný názor... že by ji to ještě víc prosvětlilo a opticky i zvětšilo. Ta bílá je v reálu fakt moc pěkná barvička
A jaký byl vůbec "komfort odpružení" na panelce-Merhautce?
A jaký byl vůbec "komfort odpružení" na panelce-Merhautce?
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Nejhorší zážitek!!! Ostatní cesty už pak byly procházkou v růžové zahradě. . Nebylo slyšet, jak nadávám?
Včera jsem zadní suspenzory vylepšil vložením spojkových pružinek z fechtla. Do každého dvě a tvoří tak pružný doraz pístnice.
Zatím nemám vyzkoušeno.
Včera jsem zadní suspenzory vylepšil vložením spojkových pružinek z fechtla. Do každého dvě a tvoří tak pružný doraz pístnice.
Zatím nemám vyzkoušeno.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- motorr66
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 5411
- Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
- Bydliště: Starojická Lhota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Mildo,nádhera,krasavice Co ty blatníky? Nejsou nějaké kratší? A proč Brumla ?
Pomalu, ale jistě ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Milda má rád Sněhurku, ale nechtěl to napsat, tak si vybral jednoho z trpaslíků. Přece ji nepojmenuje Kejchal nebo Šmudla.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Babetta 210 r.v. 1984 - Brumla
Měl tam být nápis babetta, vyříznutý z černé reflexní folie, ale při prohrabáváni krámů jsem natrefil na dvě samolepky, které naprosto přesně sedly na výlisek na nádrži. Brumla je pěkný název a navíc je to kamarádova firma - brumla.com
. Dělám mu reklamu a on mi prodává oleje za dobrou cenu
Tož tak to je .
. Dělám mu reklamu a on mi prodává oleje za dobrou cenu
Tož tak to je .
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210