Rudo, dík za videa. Způsob uchycení kufru jsi zmapoval dokonale. Ale uchycení plotny, resp. nosiče k rámu motorky je jiné než u skútrů? Má to uvedenou nějakou max. nosnost?
Na skútrech je to zpravidla nějaká následně "dodaná" konstrukce nosiče, která díky tomu citelně limituje nosnost kufru. Ale tady mi to přijde usazené mnohem festovněji už z výroby. A k tomu jsem mířil už v tom původním dotazu
BMW R 1200 RT
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4301
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: BMW R 1200 RT
Naposledy upravil(a) Gandalf dne čtv 21 dub 2016, 17:42, celkem upraveno 1 x.
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- forman
- Expert
- Příspěvky: 2573
- Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
- Bydliště: Nedaleko Uherska
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW R 1200 RT
Celá plotna je hodně festová držená 6ti nebo 8mi šrouby? (teď nevím) Je to celek vč. madel.
Nosnost nevím,ale když vidím jak jsou některé motorky tohoto typu naložené,tak strach nemám.
Nosnost nevím,ale když vidím jak jsou některé motorky tohoto typu naložené,tak strach nemám.
Slyším na jméno RUDA
Re: BMW R 1200 RT
zřejmě postelový pomocník tovární značky BMW hold kvalita musí jít slyšet....manet125 píše:Byla to vrtačka? Nešlo to z ložnice?