X10 350

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5411
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » sob 08 bře 2014, 20:53

Tož ho vycvakni s citem sobě vlastním. Možná bych nechal chvilku skutra čelem na sluníčku, ať se vše pěkně prohřeje, jinak v garáži trošku nahřát místo fénem, ale nevím, jestli máš nějaký k dispozici :lol:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » stř 12 bře 2014, 19:27

V neděli jsem provedl výměnu plexi za vyšší Givi. Vlastně to nebyl problém, jen ty nervy při vycvakávání plastů, když člověk netuší, kde jsou ty odpružené jazýčky, kde zatlačit a kde naopak ne. Ale šlo to pěkně.

Dnes odpoledne jsem do pneu nalil OKO puncture free, sice je to celkem oříšek, nalít to tam při namontovaných kolech, protože tomu krásně zavazí nejen tlumič výfuku, ale i obyčejné brzdové kotouče. Proto se mi taky podařilo do přední pneu nalít trošku víc, než jsem měl v plánu. Ale člověk, co to prodává a aplikuje mi tvrdil, že to není na závadu ani při malinko vyšších rychlostech (a víc než 130-140 stejně jezdit nebudu). Příště to tam naliju v okamžiku přezouvání pneu, i kdybych měl stát vedle servisáka, který mi ty kola bude přezouvat :)

Logicky jsem tedy musel vykonat krátkou jízdu, aby se emulze pěkně v pneu rozlila. Ale pak jsem si řekl, že jízda bude delší, abych trošku otestoval i plexi. A pak po 35 km jsem zjistil, že je kousek Pernštejn, tak jsem to otočil tam a nakonec jsem se vrátil až po západu slunce a nadšený. Protože za novým plexi jsem absolutně v klidu, jen při vyšších rychlostech cítím ten legrační tlak zezadu do zad :) Co se hlučnosti a proudění vzduchu týká, je teď úplně jedno, jestli jedu 60 nebo 110, pořád je to stejně příjemný vánek. Když se uvolním a tím trochu nahrbím, koukám skrz plexi. Naopak, když si sednu vzpřímeně, koukám z větší části nad ním. Takže v případě deště nebo noční jízdy budu zkoušet, co je kdy lepší. Ale byl to velmi nezvyklý pocit jet 100-105 km/h v takovém klidu a pohodě :wink: Mám už 920 km a příští úterý vezu Stínovlase na garančku.

Zapadající sluníčko mi bohužel zabránilo vyfotit skútr s Pernštejnem na pozadí, ale aspoň sem dám pár snímků plexi:
Obrázek
Obrázek
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » stř 12 bře 2014, 19:51

Tož, hezký výlet v suchu a závětří. Že?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5411
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » stř 12 bře 2014, 23:21

Mojdo, s tím plexi to vypadá úžasně a ochrana před deštěm bude tuplovaná. A kufr neplánuješ ? Ikdyž jezdíš sólo, místa není nikdy dost, hlavně v létě, kdy můžeš odložit hadry a jít na hrad v šortkách :lol: Myslím, že i opticky by X10 povyrostla :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 13 bře 2014, 05:27

Vydrž Prťka, vydrž :lol:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 13 bře 2014, 06:39

Plexi dobrý, i to dobře vypadá a jak jsi navíc spokojený v závětří i Ty, tak není co řešit :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 13 bře 2014, 07:05

Další efekt byl, když jsem včera jezdil v cca 10-14 °C, vzal jsem si letní rukavice a ani náznak chladu. Současně jsem si musel otevřít plexi na přilbě na první stupeň, aby mi to lépe "luftovalo" :wink:
Z hlediska tvarování je to takřka identické Givi, jako jsem měl na Downovi, liší se jen rozměrem (tipuji 2-3 cm vyšší) a uchycením (3 šrouby na každé straně).
Na další výhodu mne upozornil kolega, který si ho pořizoval vloni ve verzi air-flow - origo plexi dosti těsně přiléhá k hornímu krytu přístrojové desky, takže se rukou od určité výšky takřka nedalo otřít zevnitř. Tady je přístup mnohem lepší.
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pát 14 bře 2014, 18:37

Po dnešní lehké projížďce jen krátký pohled na displej:

Obrázek

992 km - připraveno na garančku příští týden :)

Jinak jsem to vzal přes Blansko a kolem parcely... a co myslíte, zase tam nikdo nic nedělal :shock: S takovým přístupem se té kolaudace opravdu nedočkáme :lol:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
KULI
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: pon 17 bře 2014, 23:59
Bydliště: pri Piešťanoch

Příspěvek od KULI » stř 19 bře 2014, 22:27

Zdravím všetkých v tomto vlákne.
Som šťastným majiteľom PIAGGIO X10 Executive 350 už od 07/2012 (z prvej várky privezenej na Slovensko) a tak už mám najazdené cca 9000km. Zatiaľ maximálna spokojnosť.

Obrázek

Gandalf:
Ak ešte riešiš nabíjanie, tak ja som si kúpil CTEK MXS 5.0 a keďže má ako príslušenstvo aj káblik vhodný na moto (vodotesný konektor <--> očko), tak pouvažuj. Je absolútne tichá, malá, ľahká. Odporúčam!
http://www.ctek.cz/product.php?id_product=79

Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) KULI dne pát 21 bře 2014, 21:24, celkem upraveno 1 x.
PIAGGIO X10 350 ABS/ASR EXECUTIVE (bianco)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 20 bře 2014, 07:07

Přesně tuto nabíječku mám taky a slouží k maximální spokojenosti. Dívla jsem se shodou okolností včera a dí s epořídit už od 1550,- Kč. Před pár měsíci jsem si koupil časopis Svět motorů, kde byl test nabíječek a toto je vítěz testu, který konkurenci nejen převálcoval, ale rozdrtil :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 20 bře 2014, 07:09

Jinak KULI vítej :!: :wink: .. přeji ti, ať se ti tady líbí a nezapomeň se trošku představit TADY :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 20 bře 2014, 11:31

Ahoj Kuli a vítej mezi námi :)
Na tuhle nabíječku jsem slyšel samou chválu, ale už dvě nabíječky mám a tak se mi moc nechce platit 1500 Kč za další. Už mám připravený kabel s konektory a pojistkou, který vyvedu od aku kolem zámku pod sedlo k udržovací nabíječce. A pokud by byla potřeba "dospělá" nabíječka, tak je u X10 naštěstí celkem dobrý přístup k aku přes dva šroubky, tak to jednou za rok přežiju.
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » čtv 20 bře 2014, 11:43

Co se týká garančky, proběhla včera, všechno by mělo být v pořádku, cena nepatrně vyšší než dohodnutá cca 1600 Kč (hodinová sazba 480 s DPH). Zajímavé je, že olej (dává se bohužel 1,1 l - takže litrovka nestačí) značky Eni i-ride je na našem trhu dostupný jen v jednom e-shopu se sídlem v Mostu a to za cenu 280 Kč/l, k tomu poštovné 80-120 Kč. Servis mi za 1,1 l účtuje 400 Kč a na to bych se nikdy nedostal. Dovozce ještě nabízí alternativně Castrol, ono tam sice jde nalít cokoliv s danou specifikací, ale jednou za 10 000 Km asi ty 400 obětuju. To filtr Hiflo si seženu o stovku levněji a svíčku mu při plánované výměně donesu svou hned. Když už si honí hodinovku, tak je nebudu dotovat na běžných dílech.
Součástí garančky byla taky svolávačka na výměnu palivové hadičky a dále mi namontovali dříve objednaný top case:
Obrázek
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 21 bře 2014, 06:54

Top case nevypadá věru zle .... teď jsem si ale všiml, že máš ve předku dva kotouče :shock: ... ty jo, to musí brzdit na fleku, co? ... máš dual, podobně jako třeba Honda, a nebo oba kotouče natvrdo na jednu páčku?
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pát 21 bře 2014, 07:21

Je tam nejaka kombinace jedne predni se zadni, nevim jak presne to ma Honda. Ale brzdim velmi malo, protoze (aspon zatim) citelne brzdi motor bez plynu. A pri brzdeni stejne v 90% pouzivam obe packy soucasne a zhruba stejne :)
Naposledy upravil(a) Gandalf dne ned 23 bře 2014, 15:49, celkem upraveno 1 x.
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Odpovědět