X10 350

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » stř 05 úno 2014, 15:48

Díky za odpověď :)
V případě sufitky je mi úplně jedno "jak moc" svítí, protože buď bude klidně za bludičku - čistě pro orientaci nebo bude holt vypnutá, jako celý rok na Downovi :wink:
S tím dobíjením si to taky myslím, ale třeba se objeví někdo znalý, kdo řekne, že pokud je zásuvka určena pro napájení externích spotřebičů, tak tam bude mít nějaké relé nebo diody, které nabíječku opačným směrem prostě nepustí nebo se tam něco poškodí. Ale to jsou mé fantazie, protože na elektrofakultě jsem strávil kdysi dávno jen 2,5 semestru a to ještě v úplně jiném oboru :lol:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 06 úno 2014, 07:23

Gandalfe, co se sufitky týče, tak ti neporadím, s tím zkušenosti nemám, ale na tu elektriku a možnost dobíjet přes zásuvku bych se, být tebou, optal přímo Cosmana, myslím, že to je jeho obor resp. koníček :wink: ten by poradit mohl umět :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 06 úno 2014, 07:36

Gandalf píše:....... jen 2,5 semestru a to ještě v úplně jiném oboru :lol:
No to je jasné. V oboru kouzlení a čarování s holí a jízda na Stínovlasovi.
Jinak si myslím, že jsi asi nechtěl slyšet " V tomhle ti neporadím" ale popravdě naše rady by vedly spíše k požáru stroje. Já taky neporadím, elektřina není moje šálka kávy. ALe přikláním se k moudré radě Honzise. Cossman je ta správná volba.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1169
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » čtv 06 úno 2014, 23:17

Děkuji za důvěru kluci, ale ani já bez schématu zapojení elektroinstalace nedám Mojmírovi 100% odpověď. :cry:

Ale vyjděme z toho, co víme. Zásuvka je pro spotřebiče do 180W, což znamená, že bude jištěná pojistkou 15A. Teď jde o to, jestli je napojena "napřímo" jen přes pojistku na akumulátor nebo jestli třeba nemá ochranu proti vybití akumulátoru. Pokud je napřímo, není s nabíjením problém. Pokud by měla ochranu proti vybití akumulátoru, dobíjet akumulátor by přes ni nešlo, protože součástí většiny těchto ochraných obvodů je tranzistor, přes který protéká proud z akumulátoru do spotřebiče. Tento tranzistor ovšem nepustí proud v závěrném směru, to je z nabíječky do akumulátoru. K případnému poškození ochraného obvodu připojením nabíječky by dojít nemělo, protože závěrné napětí bude cca 2V (rozdíl mezi napětím akumulátoru a napětím nabíječky). Každopádně připojení nabíječky je na vlastní nebezpečí !!!

Co se týká sufitky a její svítivosti. Ta, na kterou jsi Mojmíre dával odkaz, má 6x 3 mm LED diody. Tam je problém vyzařovací úhel, který je u těchto LED v klasickém pouzdře 15-60° (obvykle jen 30°), což je docela málo. Já koupil dvě tyto, původně do osvětlení RZ u Sharana. Jsou ze šesti SMD LED http://www.hadex.cz/k432-led-smd-3528-p ... 25ma-120°/, které mají vyzařovací úhel 120°. Bohužel při výměně jsem zjistil, že v osvětlení RZ u Sharana sufitky nejsou, tak jsem je použil do osvětlení kufru, kde shodou okolností za pár dnů jedna zhasla. Ale už tam taky nejsou, protože to studené bílé světlo nebylo ono. :roll: Tak jsem si nakonec udělal vlastní ze tří mých oblíbených teplých bílých 3čipových SMD LED 5050, ze kterých mám vyrobeny světla v podstatě v celém domě, kromě 2 úsporných žárovek. 8)
Takže pokud bys Mojmíre chtěl, jsou ty moje sufitky k dispozici. ;-)
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 07 úno 2014, 06:50

:shock: :shock: No co jsem říkal !!!! ???? :roll: :roll: :wink: :D :D
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pát 07 úno 2014, 08:21

Cossman: Diky moc za vycerpavajici odpoved :)
V manualu je take opakovane upozorneni, aby spotrebic nezustaval prilis dlouho pripojeny pri vypnutem motoru, kdy hrozi riziko vybiti aku. Takze zminenou ochranu proti vybiti by to mit nemuselo... ale bez schematu clovek nikdy nevi :roll: Pri garancce zkusim odchytit technika a jinak si vytahnu jisteny konektor od aku pod sedlo :wink:

Ty sufitky, pokud budes chtit, klidne vezmi na sraz, vyzkousime a kdyz tak odkoupim :)

Kdyz uz jsem v tom, pokud ma nekdo ten bag od fy. Ewog, jak daval odkaz Ruda, tak ho taky nezapomente privezt, abych to pomeril. Ale vse jeste pripomenu ve spravnem vlakne a ve spravnou dobu :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » sob 01 bře 2014, 07:49

Našel jsem pěknou FOTKU, kde je názorné porovnání origo a Givi plexi, které budu v brzké době měnit.
Paradoxně, i když ruce na X10 v origo stavu ničím kryté nejsou, vůbec necítím chlad ani při delší jízdě pod 10 °C. Je možné, že křivka "čumáku" je natolik dobře vyvedená, že vzduch odklání i bez extra deflektorů. Ale vím jistě, že na Downtownu jsem při origo plexi ten chlad, ve stejných rukavicích a při obdobném počasí, časem cítil.

Dovolím si taky tipnout, že levý model má nazutou Citi Grip, zatímco pravý Power Pure, takže to tam asi sází podle toho, co jim zrovna přijde...
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 01 bře 2014, 08:38

Ta krémová vypadá dost zajímavě, tu bych chtěl vidět naživo. Přijde mi taková majestátná. Kdyby se přidaly zlatý linky, mohla by na tom jezdit garda ve Vatikánu.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » sob 01 bře 2014, 09:14

Je to bianco perla a vypadá zajímavě v různých světelných podmínkách. Dlouho mi ležela v hlavě, ale pak jsem si řekl, že když už nebyla stříbrná, tak raději půjdu do modré. Ale je pravda, že graficky by se s ní dalo pěkně vyhrát :)
Má ještě jednu (v mých očích) výhodu a tou je hnědé sedlo a část palubky, což mi přijde takové zajímavé a celkově teplejší než klasická černá.
Obrázek

Obrázek
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » sob 01 bře 2014, 09:26

Teď se teším, až uvidim naživo Stínovlase
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » sob 01 bře 2014, 10:40

V sobotu jsem nalepil reflexní proužky na ráfky. Tentokrát jsem nevzal celý prstenec, ale na každou stranu jen dvě protilehlé čtvrtiny, do kterých mi výrobce (opravdu skvělý "Balw" ze Skútrfóra) vložil stylově nápisek X10. Hlavně na zadní kolo na straně výfuku to byla hoňka, ale protože jsem to věděl, tak zadkem jsem začal a až jsem vychytal techniku, už jsem před sebou měl jen snadnější předek, kde je to ovšem mnohem víc vidět :wink:

Ve dne to vypadá TAKHLE
A v noci TAKTO
Naposledy upravil(a) Gandalf dne ned 02 bře 2014, 18:36, celkem upraveno 2 x.
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » ned 02 bře 2014, 18:03

Také jsem dnes poprvé tankoval a spotřeba celkem jde. Na to, že jsem jezdil při teplotách 5-11 °C a celkem svižně (PP mi ukazuje průměrnou rychlost v uplynulých 400 km přesně 60 km/h a z to jsem se nemálo mrcasil po Brně) - spotřeba vychází na 3,3 l/100km. Ale víte jak to je s tankováním do plna, člověk nikdy neví a navíc při 13 litrech stačí cmrndnout +/- deci a výsledek je hnedle trochu jiný :wink: Mimochodem PP mi hlásil spotřebu 2,9 l, ale zatím jsem spokojen a uvidím, co bude po větším nájezdu a také vyšších venkovních teplotách :wink:
Podle obecních radarů podél silnic mi rychloměr ukazuje +4 km/h, na tom se shodly všechny radary, kolem kterých jsem dnes projížděl :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 03 bře 2014, 08:33

Jak se tak dívám na tvar předních blikačů X10 tak je docela možné, že právě ony dokážou proud vzduchu solidně "odklonit" aby .... na ně manželka nedosáhla ... pardon ... nechal jsem se unést zážitky z naší politiky ... aby na ruce nebyla zima i bez dodatečných deflektorů :wink:
Jinak proužky luxusní, mě se líbí moc ! :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5411
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » pon 03 bře 2014, 23:33

Proužky perfekt, Balw je borec. Moc se mi to líbí, je to efektní :wink:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » sob 08 bře 2014, 08:58

Po dnešní ranní jízdě musím potvrdit, že stále platí neochota italských motorů ke startování pod nulou. Protože jsem dnes domluvený z Viteonem na vyjížďku, jel jsem už ráno do práce na skútru. Venkovní teplota -2 °C a naskočilo to až na potřetí. Zatím jsem vysledoval, že cca od 5 °C výše startuje při prvním otočení motoru, při cca 1-2 °C se protočí 2-3x a rozběhne se. Ale pod bodem mrazu jsem dnes startoval poprvé a chtělo to opakovaně. Už jsem to psal - Piaggio má startování tak, že se krátce zmáčkne tlačítko a spouštěč točí cca 2 s a pokud motor nenaskočí, automaticky se vypne. Na druhé straně faktem je, že Downtown jsem za mrazu ani kolem nuly nestartoval, nikdy jsem nejezdil pod 5 °C.

Ještě si dovolím doplnit info k jízdě samotné - samozřejmě o nějakou desetinku chladem narostla spotřeba, ale já osobně jsem chlad po těle vůbec nevnímal a přitom jsem byl oblečený stejně, jako při jízdách kolem 10 °C. Jedině konečky prstů už jsem cítil ke konci chladné (ne nepříjemně), zatímco nad nulou je vytahuji z rukavic teplé. A to asi vyřeší výměna většího plexi s deflektory před řídítky, pokud vycházím ze zkušenosti na Downtownu. Možná se do toho pustím v neděli, jen mne včera prodejce na stánku Piaggia na Motosalonu strašil, že kdosi při podobné příležitosti rozlomil znáček na přední masce, který se musí vycvaknout, aby se člověk dostal k jednomu šroubku.
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Odpovědět