Chybové zprávy diagnostiky na Integře

Máte-li nějaké schéma nebo manuál, podělte se.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Chybové zprávy diagnostiky na Integře

Příspěvek od Vyhlos » sob 20 srp 2016, 21:34

Zatím je mi to ničemu ale někde jsem to vyhrabal. Bez záruky prosím. Je to Googlem z němčiny.
Ale vypadá to zajímavě, jedním zkratem na dig. konektoru se vyvolá chybový kód, druhým se hláška resetuje. Zadarmo a bez přístroje.
Až budu mít na čem to zkoušet, tak se to pokusím vyguglit.

Diagnostika Honda Integra

Zde "howto":

Konektor DLC (4-pólový, červený, vlevo na baterii) ze slotu
Most mezi linkou SCS (hnědá) a země (zelená) místa.
Zapalování a číst blikající kód
Vypnuté zapalování znovu - kód se bude konat

Je-li paměť poruch se zrušují:

Při zapnutém zapalování (propojka je nastavena)
Odstraňte můstek (MIL se rozsvítí na 5 sekund)
přilepená most během tohoto 5 sekund znovu
MIL začne blikat, paměť se vymaže
Zapalování - Most out - víko - ready

Zde je přehled o DTC chyby:

1-1 (1)
Snímač MAP obvod nízkého napětí (méně než
0,029 V)
• Senzor MAP nebo jeho obvod poruchu

1-2 (1)
Snímač MAP obvod vysokého napětí (více
než 3.809 V)
• Uvolněný nebo špatný kontakt čidla
jednotka konektoru
• Senzor MAP nebo jeho obvod poruchu

7-1 (7)
Snímače ECT obvod nízkého napětí (méně než
0,049 V)
• snímače ECT nebo jeho obvodu poruchu

7-2 (7)
Snímače ECT obvod vysokého napětí (více
než 4,946 V)
• Uvolněný nebo špatný kontakt ECT
konektor snímače
• snímače ECT nebo jeho obvodu poruchu

8-1 (8)
Snímač TP obvod nízkého napětí (méně než
0,122 V)
• Uvolněný nebo špatný kontakt čidla
jednotka konektoru
• TP senzor nebo jeho obvodu poruchu

8-2 (8)
Snímač TP obvod vysokého napětí (více než
4966 V)
• TP senzor nebo jeho obvodu poruchu

9-1 (9)
IAT obvodu snímače nízkého napětí (méně než
0,049 V)
• Čidlo IAT nebo jeho obvod poruchu

9-2 (9)
Snímače IAT Obvod vysokého napětí (více
než 4,946 V)
• Uvolněný nebo špatný kontakt IAT
konektor snímače
• Čidlo IAT nebo jeho obvod poruchu

11-1
(11)
VS senzoru NO SIGNAL
• Uvolněný nebo špatný kontakt VS
konektor snímače
• Přerušení nebo zkrat v senzoru VS
drát
• Vadný snímač VS

12-1
(12)
No.1 Injector obvod poruchu
• Uvolněný nebo špatný kontakt vstřikovače
konektor
• Injector nebo jeho obvod poruchu

13-1
(13)
No.2 Injector obvod poruchu
• Uvolněný nebo špatný kontakt vstřikovače
konektor
• Injector nebo jeho obvod poruchu

21-1
(21)
Senzor poruchu O2
• Uvolněný nebo špatný kontakt O2
konektor snímače
• Senzor O2 nebo jeho obvodu poruchu

29-1
(29)
obvod poruchu IACV
• Uvolněný nebo špatný kontakt IACV
konektor

33-2 (-)
• ECM / PCM EEPROM závada

54-1
(54)
Banka snímače úhlu obvodu nízkého napětí
(Méně než 0020 V)
• Senzor úhlu banky nebo její obvod
selhání

54-2
(54)
Banka snímače úhlu obvod vysokého napětí
(Více než 4986 V)
• Uvolněný nebo špatný kontakt banky
Konektor snímače úhlu natočení
• Senzor úhlu banky nebo její obvod
selhání

84-1
(84)
CPC v PCM poruše
• Vadné PCM

86-1
(86)
komunikační porucha Meter
• Přerušení nebo zkrat v TXD / RXD
drát
• Vadná kombinace metr

87-1
(87)
EOP přepnutí vysokého napětí (více než
1001 V)
• Uvolněný nebo špatný kontakt EOP
konektor spínače
• Přerušené spínače drátu EOP
• EOP spínač nebo jeho obvodu poruchu
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Odpovědět