Honda SH 125i

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 23 črc 2013, 06:48

No baže ... i já se nemůžu dočkat prvních dojmů a snímečků .... :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » úte 23 črc 2013, 09:23

První cesta vedla tak jak jsem si slíbil k lipenské přehradě, konkrétně do Černé v Pošumaví. Úkol najít Dříče a podívat se, jak se mu vede. Více o něm v jeho vlákně. Tady tedy o cestě na SH, které okamžitě dostalo přezdívku Karkulka. Prodejce nařídil 200 km motor nevytáčet. To se lehce řekne, když to nemá otáčkoměr. Takže rozjíždět pozvolna a nejezdit víc než 80 km/h. Po městě veliká paráda, velká kola žehlí nerovnosti a dodávají velice příjemnou podélnou stabilitu. Spojka zabírá už v poměrně nízkých otáčkách a variátor je pro jízdu ve městě bezvadně nastavený, šedesát je tam v mžiku. A pánové to startování, stál jsem s otevřenou hubou a nechápal, žádné cvakání jen jemné zašumění a už se frčí. Samozřejmě, že už jsem si našel i nějaké ty nedokonalosti. Kastlík v přední části je tak členitý a malý, že vůbec nechápu, proč se s ním vymýšleli a vyráběli. Na skůtru za 75 000 Kč není 12V zásuvka. Toť zatím vše. Motor bude určitě v pohodě, nevibruje a moc se mu chtělo jet i víc než povolených 80 km/h. Kombinované brzdy s ABS jsou pro mne až zbytečným přepychem, ale jo svou práci odvádí s velikým přehledem. Jen pár foto z Černé a Hornej Planej zatím, bohužel jen z mobilu, tak se omlouvám za kvalitu.

Obrázek

Obrázek
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » úte 23 črc 2013, 09:54

Hezká Karkule. Jen si tě na tom nějak nedovedu představit. Ale i to uvidím až přijedeš.
Startování je i pro mě velká záhada. Pozoroval jsem to na Zdeniččině Hondě.
Přesně jak říkáš. Nic necvakne a už to běží. Stejně Stop Start. Otočíš plynem a už to vrní.
Přeji ti mnoho krásných kilometrů s Karkulí.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » úte 23 črc 2013, 11:39

Já su osel. Týden tu nejsem, pak si nepřečtu vlákno od začátku a pak taková blamáž :roll: . Jouzíku, přijmi moji gratulaci k rozšířeni tvé stáje rudých koní. Ať slouží :)
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » úte 23 črc 2013, 12:07

Tak moment, Fery má taky eSHáčko .... nejsu osééél :lol: :lol: :lol:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4286
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » úte 23 črc 2013, 15:09

Kdo to má rád názorně, tak zde je zobrazen Hondí systém spouštěče ACG
Proto žádné cvakání, ticho a okamžitá reakce :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7716
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » úte 23 črc 2013, 15:49

Asi jsem trubka, ale moc jsem to u toho nepochopil :roll: :roll:
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » úte 23 črc 2013, 15:50

Feryho eSHáčko
Obrázek
Obrázek
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9425
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » úte 23 črc 2013, 15:53

Geku, jestli ti něco říká slovo dynamostartér, tak to je ono. Nejsem si však jistý, jestli má Honda dynamo, nebo se to jmenuje jinak.
Takový princip startéru mám na Manetovi a měl to i skůtr Čezeta. Nic novýho, naši inženýři tohle znali už před padesáti lety :-)
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4286
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » úte 23 črc 2013, 17:23

Zkrátka a dobře není tam vysunovací mechanický převod mezi spouštěčem a motorem ve formě zasunutého pastorku, ale alternátor je součástí motoru a v okamžiku spouštění krátce zafunguje jako elektromotor a pak už zase plní fci alternátoru, ale stále jsou pevně spojeny :wink:
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Uživatelský avatar
forman
Expert
Příspěvky: 2573
Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
Bydliště: Nedaleko Uherska
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od forman » úte 23 črc 2013, 18:41

Fery sluší ti to ,pěkný stroj a jak koukám tak i pro tebe prostorný.
Slyším na jméno RUDA

Uživatelský avatar
František Procházka
Expert
Příspěvky: 1950
Registrován: stř 19 říj 2011, 22:14
Bydliště: Chrastava

Příspěvek od František Procházka » úte 23 črc 2013, 21:04

Děkuji za pochvalu.Jezdím sám,tak se můžu vozit i na místě pro spolujezdce.Mezi námi děvčaty. Ma moji figuru, byla akorát Yamaha Wildstar 1600. Jouzo,to je fofr.Gratulace.Jezdil jsem nejdříve na SH 125 a byl jsem překvapenej jak šlape.Budeš spokojenej!!!!
Po dlouhých letech ježdění na chopperu jsem přesedlal po dlouhém váhání na skůtra Kymco 500 a Hondu SH 150i.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » stř 24 črc 2013, 06:46

Jouzíku díky za postřehy, Fando tobě taky. Oba stroje vypadají fantasticky a oběma vám přeju, ať jste jen a jen spokojeni a teď šup šup a oba dva fofrem upravit podpisy. Nové skútry to jo, jezdit na nic a radovat se z nich, to jo, ale pyšně si je uvést do podpisu, to ani jeden .. tak kde jsméé ?? :twisted: :twisted: :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 24 črc 2013, 07:56

Tak to vidíš, na tohle jsem nepomyslel.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3034
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 24 črc 2013, 08:00

Včera jsem prvně pohlédl do velkého techničáku a můžete hádat, kde se SHáčka vyrábějí... ???
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Odpovědět