S tím snižováním hlavy šrouby zevnitř si nejsem tak zcela jistý. Já do toho asi nepůjdu, raději budu co 20 tisíc měnit šroub za 200 kaček, než abych delším dříkem něco vevnitř poškodil. Výrobní tolerance jsou holt výrobní tolerance, obzvláště pak u odlitků a navržená délka šroubu sice může vapadat jako poddimenzovaná, ale taky může zahrnovat právě všechny výrobní tolerance navazujících dílců v tomto konkrétním uzlu a být tou pravou správnou délkou pro nekritičtější případ, že se sejdou dílce právě v té nejextrémnější kombinaci.
Jinak co se omezovače týče, tak já jsem ještě nikdy jeho činnost nezaregistroval. Buď za to málo tahám, nebo je omezovač nefunkční a nebo můj burák a hlavně jeho CVT nedovolí motoru vyběhnout snadno do vysokých otáček???

Na dálnici jsem jel malinko přes 155 km/h max., víc jsem si netroufl. Nechci vypadat jako kverulant, ale pokud to tak Rosi vnímáš, tak si trochu myslím, že už nebude úplně v kondici něco na sestavě řemenice vs. článkový řemen .... a díval jsem se na cenu řemene do CVT a málem jsem se vybulil ... pozice 31 na
této stránce. Bratru 14tisíc Kč
