Stránka 2 z 2

Re: Palivový filtr - výměna

Napsal: úte 20 lis 2018, 22:37
od Vyhlos
Vervu mám všude po hrdlo, baterky nabitý, ať ta mrcha zima přijde a hlavně ať už je pryč..

Re: Palivový filtr - výměna

Napsal: stř 21 lis 2018, 20:12
od mulah
Třeba Xciting 500i palivový filtr vůbec neměl (karburátor ano) a myslím, že manželky K-XCT palivový filtr taky nemá

Re: Palivový filtr - výměna

Napsal: stř 21 lis 2018, 21:57
od buchtik
Myslim, znamená xxxxx vím. Četl jste plan údrzby u těch skútrů?

Re: Palivový filtr - výměna

Napsal: čtv 22 lis 2018, 07:59
od HonzaH
Tak třeba Downtown 300i, co jsem ho kupoval nového 2012 v inspekčním rozpisu v servisním manuálu palivový filtr vůbec neměl. Co se paliva týče bylo tam pouze "Fuel line" Inspection co rok nebo 10 tis. km. U Burgmana je to v podstatě to samé, jen se to jmenuje "Palivové vedení" a předepsaná inspekce je co rok nebo 6 ti. km a výměna co 4 roky. A jsou to údaje z manuálů - Kymco servisní, Burgman uživatelský. :wink: Mimoto jsem ani na jednom ze strojů nikde žádný filtr neviděl .. :wink: 8)

Re: Palivový filtr - výměna

Napsal: čtv 22 lis 2018, 08:42
od buchtik
Kymco Downtown 350 r.v. 2016 a DT 125 r.v. 2015 je jasně napsáno benzinový filtr výměna 5 tis nebo ročně. ... cena dílu 1.500,- Kč

Je to zajímavé a já do toho šťourám proto, že pokud výrobce něco předepisuje v údržbě, tak bych to rád dělal - pokud to budu dělat z důvodu ceny filtru v delším intervalu, tak musím exaktně vědět, že mi to neuškodí. Je to obdobné jako svíce, kde v autě je interval 50 tisíc km nebo delší a Kymco předepíše výměnu svíčky po 5 tisíc ... na to není žádný důvod, pokud pominu že motorka je jednoválec a výpadek svíčky má jiné následky než v autě - nejede to.

U karburace bývá jednoduchoučký filtr na hadičce, na ten je vidět a vymění se jednoduše za malé peníze. Je možné, že palivový filtr na čerpadle vstřiku má "skoro věčnou životnost" a výrobce se preventivně kryje proti těm místům na zeměkouli, kde kvalita a čistota benzínu není zaručena.

Pro sebe to uzavírám, že postačuje výměna filtru na čerpadle vstřiku v nádrži někde mezi 20-50 tisíci km.

Re: Palivový filtr - výměna

Napsal: čtv 22 lis 2018, 11:25
od Rosi45
Burgman 650 - položka č.7 u benzínového čerpadla na Parts Depot - 3443Kč. Osobně si myslím,že je mají všechny stříkačky.

Re: Palivový filtr - výměna

Napsal: čtv 22 lis 2018, 12:34
od buchtik
Konečně rozumná zpráva, je jasné, že všechny stříkačka mají filtr na palivovém čerpadle. Je jen otázkou zda předpis periody pro výměnu filtru výrobcem je čistě preventivní a jaká je rozumná reálná lhůta pro výměnu filtru.

U karburace je filtr dostupný, levný a je možné se podívat jak je zasviněn .... u stříkačky se pohybujeme v oblasti bájí a pověstí.

Re: Palivový filtr - výměna

Napsal: čtv 22 lis 2018, 21:53
od mulah
Tak jsem na to koukal do manuelů. Xciting 500i skutečně žádný druh palivového filtru (byť ani sítko) nemá. K-xct 125 filtr má, je prakticky přímo na čerpadle a stojí zhruba 1500 - o výměně jsem se nikde nic nedočetl. A ještěr filtr taky nemá. A to je zajímavé, dohledal jsem palivový filtr pro ročníky 99-02 to jsou ještě karburátory a pak až od roku 2006. Ročníky 2003 až 2006, jsou prostě bez.