Ložiska v řízení
Ložiska v řízení
Tak jsem včera hodil Dowtowna na stojan, trošku jsem sundal kryty, jestli nemám povolenou matku, a je to jasné. Řídítka drží v poloze rovno a chce to dost sílu, abych je vychýlil na některou stranu. Pak se zase samy vrátí doprostřed, jako dveře lítačky. Takže to asi přímo prasklo. Objednávám ložisko.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Re: Ložiska v řízení
Tak už mi přišla ložiska do řízení, jsou krásná, lesklá, od firmy NTN Bearings Japan. Klece jsou plastové. Není divu, že nevydržela zátěž na těch strašných silnicích moravského venkova. Už se těším až tam budou, Down už mne bude vozit jenom do práce, to mu sedí víc.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ložiska v řízení
Kolik km má Down teď najeto?
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ložiska v řízení
Tak přeji zdar při výměně
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Ložiska v řízení
Trhali mi zub a tak jsem byl trošku mimo. Mám najeto asi 26.000, přesně si to nepamatuji. Na výměnu se těším, už aby bylo teplo.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Re: Ložiska v řízení
Tak Downtown je zase v cajku, nová ložiska jdou jako po másle. Masakr bylo vyndat ta stará, ale udělal jsem si inverzní kladivo a vybušil jsem to ven. Zaškrabal jsem malinko porušený krk, na soustruhu jsem si udělal přípravky na montáž, i s ložisky jsem je zmrazil v mražáku a naklepal na místo. Nacpal jsem tam voděodolnou vazelínu s teflonem a poskládat to dohromady. Nic mi nezbylo, tak jsem v klidu.
Stará ložiska vypadala takto : horní celkem bez porušení, do vnitřního spodního kroužku si kuličky udělaly důlky ve kterých se usadily v poloze přímé jízdy, horní kroužek, zalisovaný v krku, byl po celém obvodu vymačkaný, jakoby to ani nebyla ložisková ocel, i když při demontáži celkem ochotně prasknul. Ložisko bylo rezavé s minimálním množstvím vazelíny. Kuličky stále pěkně kulaté, bez viditelných plošek. Tak mám pocit, že kdybych tomu nedal takový záhul a pořádně to namazal, tak by mě ložiska přežila. Plastové klece bez poškození. Takže asi ta zátěž a koroze (jenom mírná, žádné šupiny).
Stará ložiska vypadala takto : horní celkem bez porušení, do vnitřního spodního kroužku si kuličky udělaly důlky ve kterých se usadily v poloze přímé jízdy, horní kroužek, zalisovaný v krku, byl po celém obvodu vymačkaný, jakoby to ani nebyla ložisková ocel, i když při demontáži celkem ochotně prasknul. Ložisko bylo rezavé s minimálním množstvím vazelíny. Kuličky stále pěkně kulaté, bez viditelných plošek. Tak mám pocit, že kdybych tomu nedal takový záhul a pořádně to namazal, tak by mě ložiska přežila. Plastové klece bez poškození. Takže asi ta zátěž a koroze (jenom mírná, žádné šupiny).
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Ložiska v řízení
Tady se pozná machr Sice mám představu, co všechno jsi musel zvládnout, ale sám bych se do toho nikdy nepustil, nemluvě o chybějícím vybavení, dovednostech a znalostech Moje poklona
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Ložiska v řízení
Tak jest, kdo umí, ten umí.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ložiska v řízení
A kdo neumí ??? ..................................... ten čumí ...
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;