Palivo a biosložka

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivo a biosložka

Příspěvek od buchtik » pon 14 zář 2015, 20:16

Doporučení Škodovky

Došla mu odpověď, že „palivo plnící normu ČSN EN 228 (tedy základní kvalitativní standard pro automobilové benziny) splňuje veškeré podmínky pro bezproblémový chod motoru“. Nicméně o kus dál stálo: „Majitelům našich vozidel doporučujeme cca každou třetí nádrž načerpat palivo s vyšším oktanovým číslem, které má příznivý vliv na chod motoru a spotřebu paliva a zabraňuje usazování karbonu, případně odbourává usazeniny. Pokud budete dodržovat toto doporučení, nemusíte mít z usazenin v motoru obavy.“

Obrázek

Obrázek
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Palivo a biosložka

Příspěvek od mulah » úte 22 zář 2015, 20:09

Jak bych to napsal. Ve zkratce je ve vyhlášce je mimo jiné psáno, že auto jezdí na benzín "dle předpisu výrobce". Předpis výrobce je daný ve velkým TP, třeba BA95. Takže Škoda auto si sere do huby,když na jednu stranu napíše že auto jezdí na 95 a na druhou stranu doporučujou tankovat do auta něco, co pro daný motor není schváleno a je proti vyhlášce o silničním provozu.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivo a biosložka

Příspěvek od buchtik » čtv 04 srp 2016, 20:44

Scootland Brno: Biosložka v benzínu nás neustále zaměstnává. Číštění utrazvukem a ručně dočistit. Běžně 2-3 hodiny práce. .....

http://blog.scootland.cz/2016/06/bioslo ... nzinu.html
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivo a biosložka

Příspěvek od HonzaH » pát 05 srp 2016, 06:04

To je ale hnus, velebnosti ! :evil: :shock: :(
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Palivo a biosložka

Příspěvek od mulah » pát 05 srp 2016, 10:38

Já bych to tak dramaticky neviděl. Tak pro ně dobrý,že účtujou si 3 hodiny práce :-) Pro mě a většinu z nás dobrý, že nemáme plovákovou komoru :-)
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1169
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Re: Palivo a biosložka

Příspěvek od Cossman » pát 05 srp 2016, 11:09

Já plovákovou komoru mám, ale jezdím furt, takže biosložce nedávám šanci se usadit. :lol:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Palivo a biosložka

Příspěvek od Vyhlos » pát 05 srp 2016, 23:07

V palivech se nevyznám a dělat z nich doktorát nebudu. Stejně nemám žádnou laboratoř abych si ověřil co kde koupím. Beru podle rad zkušenějších Benzinu 95 a na přezimování Vervu 100. Ale protože jsem jednou v Jevíčku u Eurooilu a ještě jednou kdesi u Agipu vzal 95ku aditivovanou (měli to tam napsané) a spalovalo to pocitově klidněji a mělo to přirozenou snahu jet, tak se mi to dost zalíbilo. Jenže potom mi Downton občas kašlal při startu a nedržel volnoběžné otáčky 1600, po nahřátí to padalo na 1000 a občas to zhaslo. Tak jsem toho zase nechal, bral Benzinu 95 a kašel po čase ustal. Volnoběh se stabilizoval na 1600, ale ten zvuk tvrdého spalování se mi nelíbil. Pak jsem se někde dočetl, že snad od roku 2014 Benzina neaditivuje (prý to byl VIF) a tak jsem vyzkoušel přidávat VIF sám, cca 20 ml na 10l. A od té doby jezdím na tuhle kombinaci. Případně OMV a VIF, případně cokoli 95 nebo 98 nebo 100 bez ničeho, ale vždy se vracím k Benzině s VIFem. Vstřiky jsem neviděl, ale takovou čistou svíčku co jsem měnil těsně před 20000 km jsem ještě neměl. Když něco funguje tak to dál neřeším. Až to fungovat přestane, zkusím něco jiného. Vif mám v takových plastových tubách s ryskami v krabičce na palubní desce a při tankování je to pár vteřin. Spotřebu nesleduji, takže svá pozorování nemohu opřít o žádná čísla, ale špatná určitě není, když tak přibližně bilancuji některé své dlouhé cesty.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Palivo a biosložka

Příspěvek od Rosi45 » ned 07 srp 2016, 22:56

VIF dávám i do auta. Zrovna dnes jsme se o tom bavili s Gandalfem. Mám docela dobrý sluch a burák konečně přede jinak. Někdo tvrdil, že ještě lepší je Liqui Molly ,ale já věřím české firmě. A test, který se dá samozřejmě zmanipulovat, mě docela přesvědčil. Včetně několika lidí, kterým důvěřuji.
Snad to zase není reklama. :?
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Odpovědět