Downtown 125
Re: Downtown 125
Ono som skúšal na rovine a to proste netočí viac ako 9300-9400rpm viac to nejde vytoči . Mne to príde tak ako keby to bolo bloknute na ECU ne a ne 10 000. Všecko som skontroloval , vyčistil ...sviečku air box+filter , tlak v kolesách . Motor štartne na šup otáčky vybehnú nad 2000 potom klesnu na 1800cca. Ide pekne pravidelne netrhá ,nekašle beži hladko . Tak netušim kde je chyba stále 9400rpm a 110km/h maximálka.
Re: Downtown 125
A kolik váží přepravovaná osoba?
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 125
Jakou maximálku udává dokumentace ke tvému DT (otáčky i rychlost)? Je možné že to máš od výroby opravdu bloklé na ECU na nižší hodnotě. Dobrý výrobce reaguje na zpětnou vazbu od servisů. Snížit maximální otáčky v elektronice je jeden z nejjednodušších způsobů, jak můžou reagovat, pokud by zjistili, že 10 tis rpm je prostě zbytečně moc .. jen úvaha...
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Downtown 125
To není nic tragického. Tak zkus Downa hodit na hlavní stojan, pořádně si zajisti, aby se zadní guma nemohla dotknout podlahy a zkus kolik bude točit motor bez zátěže. Pokud takhle přeleze přes 10000 ot/min, je jen otázkou nastavení variátoru, aby se tam dostával i při jízdě.jágo píše: 85a nekdy vic
Osobně bych se do zvyšování otáček nehnal, zvlášť když koukám na parametry motoru. Max. kroutící moment v 7000 ot/min a max. výkon v 9000 ot/min. Tzn. že při akceleraci by při ideálním nastavení variátoru měla být na otáčkoměru hodnota +/- 7000 ot/min, protože to má motor nejvyšší účinnost. Maximální rychlosti by pak měl dosahovat při maximílním výkonu tj. při 9000 ot/min. Tož tak.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Re: Downtown 125
ahoj Jouza 74 ,
dík za odpoveď ono som už skúšal a preto mi napadlo priškrtené ECU. Som ho dal na hlavňáka nechal zozhiať, a skúsil som . toš sviňa točil 9700 a a cukal sa jak na omezovači ale keď som ho držal vybehol na 10 000 ale tak na 2sekundy maximálne a znovu spadol na 9400 - 9 600 . To stým váriom mi vrtá hlavou docela ,páč mi aj môj kamarád hovoril že by to riešil multivarom 2000 a kontrastkou. kus sa vyzná mal už nejaké mašinky a tunil )Tak neviem mám tam sériu varec + 13g klasické válečky ( najeto 5000km).
dík za odpoveď ono som už skúšal a preto mi napadlo priškrtené ECU. Som ho dal na hlavňáka nechal zozhiať, a skúsil som . toš sviňa točil 9700 a a cukal sa jak na omezovači ale keď som ho držal vybehol na 10 000 ale tak na 2sekundy maximálne a znovu spadol na 9400 - 9 600 . To stým váriom mi vrtá hlavou docela ,páč mi aj môj kamarád hovoril že by to riešil multivarom 2000 a kontrastkou. kus sa vyzná mal už nejaké mašinky a tunil )Tak neviem mám tam sériu varec + 13g klasické válečky ( najeto 5000km).
Re: Downtown 125
Ahoj Honza H,
výrobca neudáva max. rpm ...toš reaguju na to co tu ogari píšu ...max 10 000rpm áááá 125km/h
výrobca neudáva max. rpm ...toš reaguju na to co tu ogari píšu ...max 10 000rpm áááá 125km/h
Re: Downtown 125
Naco chces 10 000ot sak ten motor zachvilu znicis. Mne uz vyssie ot ako 7000 pridu vysoke. Ja sa snazim jazdit okolo 6000ot mimo mesta a po meste aj menej. Pokial to ide o maximalku alebo vykon, jednoznacne 300i kup. 125 ka mi pride malo na nie maleho a nie lahkeho downtowna. S 300i to ide docela. Mal som noveho burgmana 400i a najel som s nim okolo 20000 km. Musim povedat ze 300 ka downtown nebola slabsia. A maximalky cca skoro rovnake. Burgman 155km/h a down 300i 150km/h. Len mam pocit ze burgac viac premeriaval takze isli skoro rovnako. Otacky mal mozno burgac o kusok nizsie ale nic dramaticke. Tiez som na burgmanovi skusal variator malossi ale vysledok ziadny. Ja som naopak od teba chcel nizsie otacky pri cestovnej rychlosti cca 100km/h. To sa aj z casti podarilo ale zase to aj z lenivelo. Zas som dal lahke valcekt a otacky lietali vysoko a odpich lepsi ale zas tie otacky pri 100 ke . Original je podla mna najlepsi. Kasli na 10 000ot. Znicis ho
Kymco dink 150lx rok 2000, Kymco Grand Dink 250 rok 2007 7mesiac, kupene v Bratislava Kymco, najazdene 6800km, burgman 400 k9 , rok 2015 Dowtown 300i abs. Okrem tychto este boli piagio 80, aeon 125 a yuki bug 125 ale tieto nedoporucujem . Od 2016 kymco downtown 350i. Kymco forever..
Re: Downtown 125
Něco takovýho se možná stalo už s DT. Prvně se přece udával výkon 24kW při 8500ot a později už jen 21,9kW při 7750ot. Vlastně teďka se to řešilo na skutrforu. Mě to po rovině neleze přes 8100, tak schválně skusím to okotlení na stojanu.HonzaH píše:Jakou maximálku udává dokumentace ke tvému DT (otáčky i rychlost)? Je možné že to máš od výroby opravdu bloklé na ECU na nižší hodnotě. Dobrý výrobce reaguje na zpětnou vazbu od servisů. Snížit maximální otáčky v elektronice je jeden z nejjednodušších způsobů, jak můžou reagovat, pokud by zjistili, že 10 tis rpm je prostě zbytečně moc .. jen úvaha...
Program v ECU DT se přeci taky měnil, kvůli nějakýmu škubání kolem 60kmh.
Downtown 300
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 125
Co se týká těch kW, bylo to nějak v souvislosti s ABS. Ty DT "bez" mají 24,.., ty "s" nižší . Tedy takhle mi to bylo vysvětleno prodejcem.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...