Downtown 125

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
viteon
Mladší Kecálek
Příspěvky: 292
Registrován: pon 29 dub 2013, 20:24
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Downtown 125

Příspěvek od viteon » pon 04 led 2016, 15:48

Jak vypadají válečky?
:!: B/125 :!:

jágo

Re: Downtown 125

Příspěvek od jágo » pon 04 led 2016, 16:39

Valecky su ok

jágo

Re: Downtown 125

Příspěvek od jágo » pon 04 led 2016, 17:45

Ono som skúšal na rovine a to proste netočí viac ako 9300-9400rpm viac to nejde vytoči . Mne to príde tak ako keby to bolo bloknute na ECU ne a ne 10 000. Všecko som skontroloval , vyčistil ...sviečku air box+filter , tlak v kolesách . Motor štartne na šup otáčky vybehnú nad 2000 potom klesnu na 1800cca. Ide pekne pravidelne netrhá ,nekašle beži hladko . Tak netušim kde je chyba stále 9400rpm a 110km/h maximálka.

Uživatelský avatar
viteon
Mladší Kecálek
Příspěvky: 292
Registrován: pon 29 dub 2013, 20:24
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Downtown 125

Příspěvek od viteon » pon 04 led 2016, 17:52

A ty válečky jsou v jakém stavu ?
:!: B/125 :!:

jágo

Re: Downtown 125

Příspěvek od jágo » pon 04 led 2016, 18:49

Su ok , nemajú zatiaľ plošky ...skonštatovali viacerí ludia

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Re: Downtown 125

Příspěvek od jouza74 » pon 04 led 2016, 20:16

A kolik váží přepravovaná osoba?
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

jágo

Re: Downtown 125

Příspěvek od jágo » pon 04 led 2016, 20:20

:D 85a nekdy vic :roll:

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Downtown 125

Příspěvek od HonzaH » úte 05 led 2016, 08:01

Jakou maximálku udává dokumentace ke tvému DT (otáčky i rychlost)? Je možné že to máš od výroby opravdu bloklé na ECU na nižší hodnotě. Dobrý výrobce reaguje na zpětnou vazbu od servisů. Snížit maximální otáčky v elektronice je jeden z nejjednodušších způsobů, jak můžou reagovat, pokud by zjistili, že 10 tis rpm je prostě zbytečně moc .. jen úvaha... :roll: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Re: Downtown 125

Příspěvek od jouza74 » stř 06 led 2016, 12:08

jágo píše::D 85a nekdy vic :roll:
To není nic tragického. Tak zkus Downa hodit na hlavní stojan, pořádně si zajisti, aby se zadní guma nemohla dotknout podlahy a zkus kolik bude točit motor bez zátěže. Pokud takhle přeleze přes 10000 ot/min, je jen otázkou nastavení variátoru, aby se tam dostával i při jízdě.
Osobně bych se do zvyšování otáček nehnal, zvlášť když koukám na parametry motoru. Max. kroutící moment v 7000 ot/min a max. výkon v 9000 ot/min. Tzn. že při akceleraci by při ideálním nastavení variátoru měla být na otáčkoměru hodnota +/- 7000 ot/min, protože to má motor nejvyšší účinnost. Maximální rychlosti by pak měl dosahovat při maximílním výkonu tj. při 9000 ot/min. Tož tak. :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

jágo

Re: Downtown 125

Příspěvek od jágo » stř 06 led 2016, 15:51

ahoj Jouza 74 ,
dík za odpoveď ono som už skúšal a preto mi napadlo priškrtené ECU. Som ho dal na hlavňáka nechal zozhiať, a skúsil som . :mrgreen: toš sviňa točil 9700 a a cukal sa jak na omezovači ale keď som ho držal vybehol na 10 000 ale tak na 2sekundy maximálne a znovu spadol na 9400 - 9 600 . To stým váriom mi vrtá hlavou docela ,páč mi aj môj kamarád hovoril že by to riešil multivarom 2000 a kontrastkou. kus sa vyzná mal už nejaké mašinky a tunil )Tak neviem mám tam sériu varec + 13g klasické válečky ( najeto 5000km).

jágo

Re: Downtown 125

Příspěvek od jágo » stř 06 led 2016, 15:54

Ahoj Honza H, :wink:
výrobca neudáva max. rpm ...toš reaguju na to co tu ogari píšu ...max 10 000rpm :wink: áááá 125km/h

Denoo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 28
Registrován: pon 21 dub 2008, 14:12

Re: Downtown 125

Příspěvek od Denoo » pát 08 led 2016, 23:55

Naco chces 10 000ot :( sak ten motor zachvilu znicis. Mne uz vyssie ot ako 7000 pridu vysoke. Ja sa snazim jazdit okolo 6000ot mimo mesta a po meste aj menej. Pokial to ide o maximalku alebo vykon, jednoznacne 300i kup. 125 ka mi pride malo na nie maleho a nie lahkeho downtowna. S 300i to ide docela. Mal som noveho burgmana 400i a najel som s nim okolo 20000 km. Musim povedat ze 300 ka downtown nebola slabsia. A maximalky cca skoro rovnake. Burgman 155km/h a down 300i 150km/h. Len mam pocit ze burgac viac premeriaval takze isli skoro rovnako. Otacky mal mozno burgac o kusok nizsie ale nic dramaticke. Tiez som na burgmanovi skusal variator malossi ale vysledok ziadny. Ja som naopak od teba chcel nizsie otacky pri cestovnej rychlosti cca 100km/h. To sa aj z casti podarilo ale zase to aj z lenivelo. Zas som dal lahke valcekt a otacky lietali vysoko a odpich lepsi ale zas tie otacky pri 100 ke :( . Original je podla mna najlepsi. Kasli na 10 000ot. Znicis ho
Kymco dink 150lx rok 2000, Kymco Grand Dink 250 rok 2007 7mesiac, kupene v Bratislava Kymco, najazdene 6800km, burgman 400 k9 , rok 2015 Dowtown 300i abs. Okrem tychto este boli piagio 80, aeon 125 a yuki bug 125 :) ale tieto nedoporucujem :) . Od 2016 kymco downtown 350i. Kymco forever..

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Re: Downtown 125

Příspěvek od ok8 » pát 22 led 2016, 14:33

HonzaH píše:Jakou maximálku udává dokumentace ke tvému DT (otáčky i rychlost)? Je možné že to máš od výroby opravdu bloklé na ECU na nižší hodnotě. Dobrý výrobce reaguje na zpětnou vazbu od servisů. Snížit maximální otáčky v elektronice je jeden z nejjednodušších způsobů, jak můžou reagovat, pokud by zjistili, že 10 tis rpm je prostě zbytečně moc .. jen úvaha... :roll: :)
Něco takovýho se možná stalo už s DT. Prvně se přece udával výkon 24kW při 8500ot a později už jen 21,9kW při 7750ot. Vlastně teďka se to řešilo na skutrforu. Mě to po rovině neleze přes 8100, tak schválně skusím to okotlení na stojanu.

Program v ECU DT se přeci taky měnil, kvůli nějakýmu škubání kolem 60kmh.
Downtown 300

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Downtown 125

Příspěvek od jakattara » pát 22 led 2016, 17:12

Co se týká těch kW, bylo to nějak v souvislosti s ABS. Ty DT "bez" mají 24,.., ty "s" nižší . Tedy takhle mi to bylo vysvětleno prodejcem.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Re: Downtown 125

Příspěvek od ok8 » pát 22 led 2016, 17:20

Tak to by mě zajímalo, co to má být zas za asijský kulturní úlet. :mrgreen:
Downtown 300

Odpovědět