Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
forman
Expert
Příspěvky: 2573
Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
Bydliště: Nedaleko Uherska
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od forman » úte 30 pro 2014, 13:08

Promiň ale znám spoustu jiných lepších a pohodovějších videí,než zrovna tohle.
Slyším na jméno RUDA

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Příspěvek od Vyhlos » stř 31 pro 2014, 00:29

Asi toho amerického "vostrého" strejdu taky neznám, ale mně se taky zdálo, že jedou celkem na pohodu. Že přejížděli plnou čáru je samozřejmě přestupek proti pravidlům, přesto jsem nezaznamenal žádnou skutečně kolizní situaci. Docela jsem si jízdu s nimi užíval, i když moje hranice leží samozřejmě jinde a celkem nerad musím přiznat, že bych jim zdaleka nestačil.
Navíc mě docela těší, že mi v garáži stojí tak dobrý stroj. A až jednou přijde situace, že tu zatáčku budu muset položit víc než to cítím, tak vím, že tam mám rezervu a že mě můj Downtown věrně podrží. Nakonec kdo z nás už to nezažil.
Co se týče stylu, nejsem ten, kdo by měl právo to hodnotit. Ono se jinak přenáší těžiště s nádrží mezi nohama než bez ní. Já za to video děkuji.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » čtv 01 led 2015, 20:57

Cesta zajímavá a chinani to mají najeté. Přesto v čase 3:30 kameraman zažil znovuzrození, neb nejspíš zažil tzv. fixaci na bod. Nu měl to s chlupem ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » sob 03 led 2015, 17:34

Rozhodně to "najeté" chlapci nemají, v těch 3:30 to byla opravdu "fixace na bod", tam ho podržely brzdy. Nicméně vím, že bych si tu cestu dokázal taky užít :wink:, pokud by tam teda nebylo jako v prádelně :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Příspěvek od ok8 » ned 04 led 2015, 12:01

Jo, taky jsem se křenil, jak se zasnil. Asi o fochně za víc peněz, při pohledu na dražší stroj:)

Ty držkopády jsou nejspíš z tohodle humorného kanálku. Záludná zatáčka, lokální tradice a 7 kamer běžících:) Na tohle se rač nedívejte:) https://www.youtube.com/watch?v=9w4FtHcTua4 Zajímavý, že jsem zatím nikde nenarazil na mekty kolem malé schopnosti DT klopit nalevo. Jeden tester ho dokonce nazval "corner monster". ?

A je to Taiwan. U videa, co jsem dal dřív, jsem ho prvně taky tipoval, ale u dalšího je název jakési svaté hory, kterou mi googl vyhodil v Číně.
Downtown 300

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Příspěvek od Vyhlos » ned 04 led 2015, 13:35

Asi si to budu muset po shlédnutí videa zkontrolovat. Fakt je, že jsem jednou na kruháči něčím vlevo dole v náklonu narazil, hodilo mi to zadní kolo asi 10 cm doprava, ale protože to bylo v relativně malé rychlosti a na asfaltu co absolutně neklouže, tak jsem to ustál úplně v pohodě a moc jsem nad tím nezamýšlel. Když jsem tam jel příště, tak jsem to okoukl a dal jsem to do souvislosti s vystouplou dlažbou v konstrukci středu kruháče. Ale stejně nevím na co jsem narazil. Teď to určitě prozkoumám. Díky za typ. Pokud už jste to někdo zkoumali ...
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » ned 04 led 2015, 19:48

Kdyby byl píčus řádně oblečen, tak by měl odřený jen plasty.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 05 led 2015, 06:36

Brrrr .... ale otřeplo mě, když jsem si představil, jak to asi bolelo :?
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Příspěvek od ok8 » pon 05 led 2015, 11:41

Borec píše, že je tam na 23M Taiwanců 20M skůtrů a v létě prostě jezdí polovina v tričkách apod. Jiná věc je, když na tom mlaďoši jezdí jak hovada:)
Downtown 300

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 05 led 2015, 15:50

Tak jasně, v létě když je 30 stupňů a jedu na pajdě,tak tričko, kraťasy a sandál,ale kdybych se takhle sedřel,tak bydu nadávat jen a jen sobě.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 06 led 2015, 07:02

Ale hlavně, oni tam mají klima asi jako v baráku v prádelně, když tři sousedky doperou velké prádlo ve společné pračce .. horko, dusno, vlhko ... tam bych asi taky jezdil oděn lehčeji. :wink: :) ... nicméně při pádu to bolet muselo :(
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Krtek
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: pon 03 lis 2014, 07:24
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Krtek » ned 25 led 2015, 09:51

dotaz, nějak jsem hledal v manuálu a nenašel kolik je oleje v předních tlumičích. poradí někdo?
Kymco Downtown 300i ABS

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 26 led 2015, 06:58

Tak to vím náhodou úplně přesně! ... máte štěstí, že jdu zrovna kolem .... je ho tam tak akorát ! :wink: :) . .ani málo, ani moc. Tak bacha, ať nepřeleješ :wink: :D :D
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Krtek
Už mám víc než deset
Příspěvky: 31
Registrován: pon 03 lis 2014, 07:24
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Krtek » pon 26 led 2015, 17:06

děkuji za fundovanou odpověď odborníka
Kymco Downtown 300i ABS

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 27 led 2015, 07:03

Není zač, rádo se stalo :wink: ... snažil jsem se to najít v servisním manuálu a na straně 14-14 je uvedeno:
Specified Oil: SS#8
Oil capacity: 185 cc
Předpokládám, že cc jsou naše ccm, ale není uvedeno jestli ono množství patří do jednoho nebo obou předních tlumičů (já si myslím že do jednoho). To ale poznáš, jak to budeš nalévat. Dvojnásobné množství do jednoho tlumiče prostě nenarveš :wink: :)
Tak snad ti to pomůže :D :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Odpovědět