Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
ok8
Už mám víc než deset
Příspěvky: 151
Registrován: úte 29 dub 2014, 17:29
Bydliště: j.Morava

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od ok8 » pát 22 led 2016, 16:24

furt mi vrtá hlavou, jaktože byl filtr vzduchu při výměně zajebaný od černýho mastnýho prachu. Odkud? Vždyť přívod od karteru je až za filtrem. Stejně jako ta usazovací hadice s olejem a vodou.
Downtown 300

macostr
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: stř 09 pro 2015, 15:52

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od macostr » ned 31 led 2016, 13:01

ahojte, mam Downtown 300i 2010 a vela som toho na nom este nanajazdil, ale par startov uz mam za sebou a spociatku sa mi zdalo ze tie starty su nejake pomale, vycerpavajuce... ale potom som nasiel na youtube toto video: https://www.youtube.com/watch?v=KvosPC4Id_U" onclick="window.open(this.href);return false; kde v case 8:44 tchajwanec startuje a znie to uplne rovnako...

otazka do plena: vsetkym vam co mate 300i to startuje ako na videu ?

ad 2: na kamosove doporucenie som si objednal iridiovu sviecku, mate ju niekto, viete ako sa sprava na DT300i ? citite nejaky rozdiel okrem dlhsej zivotnosti ? dakujem za odpovede :) a nech uz ta zima skonci !!

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od Rosi45 » ned 31 led 2016, 13:15

Podle mě je to úplně normální.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

macostr
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: stř 09 pro 2015, 15:52

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od macostr » ned 31 led 2016, 16:29

dik Rosi, ukludnil si ma... bol som zvyknuty na start x-max 125 ktory chytal okamzite :)
uz len nech sa otepli a zmyje sa sol z ciest.

inak planovane investicie na nasledujucu sezonu: vacsie plexi (zrejme PUIG) valceky pulley, topcase givi, vymena pneumatik a remena v lete.. potom budem uz uplne spokojny :D

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od HonzaH » pon 01 úno 2016, 06:26

Mě DWNT 300i/2012 startoval úplně stejně. S iridiovou svící v něm ale zkušenosti nemám, svíci jsem v něm neměnil :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od jakattara » pon 01 úno 2016, 07:48

I můj Dantes startoval stejně, možná i krapet déle. Jak napsal Rosi a přidávám se k jeho názoru, že je to úplně normální. ;)
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Martas.116
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: stř 20 črc 2016, 02:46

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od Martas.116 » ned 28 srp 2016, 12:40

Ahoj, včera byl v autosalonu downtown 350 a moc ho vychvalovali. Moc mě to potěšilo teď před koupí. Tak kdyztak mrkněte jestli to archivujou někde.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od HonzaH » pon 29 srp 2016, 07:14

Já to viděl a je fakt, že krom zbytečně tvrdého podvozku ho Sršeň solidně vychválil :wink: :Y: 8) :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od Gandalf » pon 29 srp 2016, 08:52

Tvrdší podvozek a místo na nohy pro jen malinko vzrostlejší. S nohama nahoře, jak v testu často jezdil Sršeň, jsem dokázal jet jen krátce a po rovině. Z mého pohledu velká škoda, protože jinak bych ho měl za kandidáta do příštího výběru... moc se mi líbí. Xciting je bohužel ještě tvrdší a krom skvělého motoru, brzd a přece jen malinko lepšího prosotru pro nohy, má mínusy z hlediska praktičnosti. Při testu letos u Kymca jsme se s prodejcem shodli, že dát do Downtowna motor z XCT. a pořešit lépe přední a zešikméné nášlapy - jen to vynikající skútr :yes:
Ale každý si najde favorita podle svých kritérií :)
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

Martas.116
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: stř 20 črc 2016, 02:46

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od Martas.116 » úte 30 srp 2016, 06:38

To by byl Bestseller jak víno :D
Já budu přecházet z malé 125 ccm takže nejsem rozmlsany a jistě budu dlouho uneseny z downa. Maličkosti neresim :mrgreen:
Dokáže mi někdo povědět jestli je cítit výkonový rozdíl mezi 300ccm z roku 2009 24kW VS pozdějších 22kw?
Nevím jestli novsi drazsi s ABS nebo 2009 rok kterých je na prodej nejvíc. Třeba by to ulehcilo výběr :?

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od buchtik » čtv 25 dub 2019, 18:36

Namontoval jsem vývod USB na řidítka. Proč když je USB v přihrádce ? Ano také jsem ho používal, ale tímto využitím zrušíte prvotní funkci přihrádky a tou je odložení drobností. Stále jsem přemýšlel jak USB nabíjení udělat, zda na přístrojovku, kde jsem nenašel místo, zda jako zabudovanou zásuvku což je strašně humpolácké. Nakonec jsem zvolil toto řešení o kterém se domnívám, že je relativně nenápadné a hlavně perfektně dostupné.

Koupil jsem dva kousky https://www.dx.com/p/DIY-Waterproof-USB ... ck-2062879

Připojil je za pojistku pro stávající USB ve schránce, vyvedl po kapotáží řidítek a konektory nalepil na řidítka (hmota Sugru). Konektory nejsou zcela těsně vedle sebe, protože pak kolidují přesahy víčka. Pevnost lepení je cca (podle materiálů) 6-8 kg/cm2 - spoj zůstává pružný, je možné lepit i na zakřivené plochy. Ještě trošku doladím vedení kabelů, aby více přiléhal.

Výsledek je zde https://buchtikj.rajce.idnes.cz/Kymco_D ... _riditkach" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) buchtik dne pát 26 dub 2019, 09:01, celkem upraveno 1 x.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od manet125 » čtv 25 dub 2019, 22:50

Vypadá to strašně :shock:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od buchtik » pát 26 dub 2019, 07:42

:o vypadá, nevypadá. Jaké jsi vymyslel jiné pohotové řešení, které není schované ve schránce ? :wink:
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od manet125 » pát 26 dub 2019, 10:11

NAPŘÍKLAD
Zásuvek je na výběr spousta a na Downovi je spousta ploch, kam se dá zásuvka umístit.
Tohle mě u tebe překvapilo :lol:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info

Příspěvek od buchtik » pát 26 dub 2019, 13:53

Jistě, že jsem na takové zásuvky koukal první i dva typy koupil. Když ale chodíš s takovým harampákem okolo skútru, moc vhodných míst nenajdeš. Leda někde pod přístrojovkou a to je před koleny. Krom toho z takové zásuvky kouká kabel kolmo k ploše a hrozí nebezpečí uražení konektoru.

Moje řešení vede konektor těsně nad plasty řidítek v prostoru, kde se nedějí žádné manévry. Zasunutí konektoru vychází hezky na pravou ruku.

Fotky byly dělány z blízka, aby bylo vidět "vo co go". Realita z pohledu řidiče je decentnější. Trochu lépe jsem mohl lépe uplácat náběhy hmoty nad horním a pod spodním konektorem. Chtěl jsem zamezit nějakému zachycení za samotný konektor. Ty náběhy tam možná nemusely být. Pokud mně to časem nakrkne, toto řešení sejmu, odstraním zbytky hmoty (jde to bez problému) a osadím to trochu jinam popř. jinak nalepím. Zvážím zda přívodní kablík upevnit přímo na plasty.

Než to bude zkolaudováno - půjde do provozních zkoušek a schvalovacího procesu .
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Odpovědět