Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
furt mi vrtá hlavou, jaktože byl filtr vzduchu při výměně zajebaný od černýho mastnýho prachu. Odkud? Vždyť přívod od karteru je až za filtrem. Stejně jako ta usazovací hadice s olejem a vodou.
Downtown 300
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
ahojte, mam Downtown 300i 2010 a vela som toho na nom este nanajazdil, ale par startov uz mam za sebou a spociatku sa mi zdalo ze tie starty su nejake pomale, vycerpavajuce... ale potom som nasiel na youtube toto video: https://www.youtube.com/watch?v=KvosPC4Id_U" onclick="window.open(this.href);return false; kde v case 8:44 tchajwanec startuje a znie to uplne rovnako...
otazka do plena: vsetkym vam co mate 300i to startuje ako na videu ?
ad 2: na kamosove doporucenie som si objednal iridiovu sviecku, mate ju niekto, viete ako sa sprava na DT300i ? citite nejaky rozdiel okrem dlhsej zivotnosti ? dakujem za odpovede a nech uz ta zima skonci !!
otazka do plena: vsetkym vam co mate 300i to startuje ako na videu ?
ad 2: na kamosove doporucenie som si objednal iridiovu sviecku, mate ju niekto, viete ako sa sprava na DT300i ? citite nejaky rozdiel okrem dlhsej zivotnosti ? dakujem za odpovede a nech uz ta zima skonci !!
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
Podle mě je to úplně normální.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
dik Rosi, ukludnil si ma... bol som zvyknuty na start x-max 125 ktory chytal okamzite
uz len nech sa otepli a zmyje sa sol z ciest.
inak planovane investicie na nasledujucu sezonu: vacsie plexi (zrejme PUIG) valceky pulley, topcase givi, vymena pneumatik a remena v lete.. potom budem uz uplne spokojny
uz len nech sa otepli a zmyje sa sol z ciest.
inak planovane investicie na nasledujucu sezonu: vacsie plexi (zrejme PUIG) valceky pulley, topcase givi, vymena pneumatik a remena v lete.. potom budem uz uplne spokojny
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
Mě DWNT 300i/2012 startoval úplně stejně. S iridiovou svící v něm ale zkušenosti nemám, svíci jsem v něm neměnil
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
I můj Dantes startoval stejně, možná i krapet déle. Jak napsal Rosi a přidávám se k jeho názoru, že je to úplně normální.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
-
- Začátečník
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř 20 črc 2016, 02:46
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
Ahoj, včera byl v autosalonu downtown 350 a moc ho vychvalovali. Moc mě to potěšilo teď před koupí. Tak kdyztak mrkněte jestli to archivujou někde.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
Já to viděl a je fakt, že krom zbytečně tvrdého podvozku ho Sršeň solidně vychválil
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
Tvrdší podvozek a místo na nohy pro jen malinko vzrostlejší. S nohama nahoře, jak v testu často jezdil Sršeň, jsem dokázal jet jen krátce a po rovině. Z mého pohledu velká škoda, protože jinak bych ho měl za kandidáta do příštího výběru... moc se mi líbí. Xciting je bohužel ještě tvrdší a krom skvělého motoru, brzd a přece jen malinko lepšího prosotru pro nohy, má mínusy z hlediska praktičnosti. Při testu letos u Kymca jsme se s prodejcem shodli, že dát do Downtowna motor z XCT. a pořešit lépe přední a zešikméné nášlapy - jen to vynikající skútr
Ale každý si najde favorita podle svých kritérií
Ale každý si najde favorita podle svých kritérií
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
-
- Začátečník
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř 20 črc 2016, 02:46
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
To by byl Bestseller jak víno
Já budu přecházet z malé 125 ccm takže nejsem rozmlsany a jistě budu dlouho uneseny z downa. Maličkosti neresim
Dokáže mi někdo povědět jestli je cítit výkonový rozdíl mezi 300ccm z roku 2009 24kW VS pozdějších 22kw?
Nevím jestli novsi drazsi s ABS nebo 2009 rok kterých je na prodej nejvíc. Třeba by to ulehcilo výběr
Já budu přecházet z malé 125 ccm takže nejsem rozmlsany a jistě budu dlouho uneseny z downa. Maličkosti neresim
Dokáže mi někdo povědět jestli je cítit výkonový rozdíl mezi 300ccm z roku 2009 24kW VS pozdějších 22kw?
Nevím jestli novsi drazsi s ABS nebo 2009 rok kterých je na prodej nejvíc. Třeba by to ulehcilo výběr
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
Namontoval jsem vývod USB na řidítka. Proč když je USB v přihrádce ? Ano také jsem ho používal, ale tímto využitím zrušíte prvotní funkci přihrádky a tou je odložení drobností. Stále jsem přemýšlel jak USB nabíjení udělat, zda na přístrojovku, kde jsem nenašel místo, zda jako zabudovanou zásuvku což je strašně humpolácké. Nakonec jsem zvolil toto řešení o kterém se domnívám, že je relativně nenápadné a hlavně perfektně dostupné.
Koupil jsem dva kousky https://www.dx.com/p/DIY-Waterproof-USB ... ck-2062879
Připojil je za pojistku pro stávající USB ve schránce, vyvedl po kapotáží řidítek a konektory nalepil na řidítka (hmota Sugru). Konektory nejsou zcela těsně vedle sebe, protože pak kolidují přesahy víčka. Pevnost lepení je cca (podle materiálů) 6-8 kg/cm2 - spoj zůstává pružný, je možné lepit i na zakřivené plochy. Ještě trošku doladím vedení kabelů, aby více přiléhal.
Výsledek je zde https://buchtikj.rajce.idnes.cz/Kymco_D ... _riditkach" onclick="window.open(this.href);return false;
Koupil jsem dva kousky https://www.dx.com/p/DIY-Waterproof-USB ... ck-2062879
Připojil je za pojistku pro stávající USB ve schránce, vyvedl po kapotáží řidítek a konektory nalepil na řidítka (hmota Sugru). Konektory nejsou zcela těsně vedle sebe, protože pak kolidují přesahy víčka. Pevnost lepení je cca (podle materiálů) 6-8 kg/cm2 - spoj zůstává pružný, je možné lepit i na zakřivené plochy. Ještě trošku doladím vedení kabelů, aby více přiléhal.
Výsledek je zde https://buchtikj.rajce.idnes.cz/Kymco_D ... _riditkach" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) buchtik dne pát 26 dub 2019, 09:01, celkem upraveno 1 x.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
Vypadá to strašně
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
vypadá, nevypadá. Jaké jsi vymyslel jiné pohotové řešení, které není schované ve schránce ?
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
NAPŘÍKLAD
Zásuvek je na výběr spousta a na Downovi je spousta ploch, kam se dá zásuvka umístit.
Tohle mě u tebe překvapilo
Zásuvek je na výběr spousta a na Downovi je spousta ploch, kam se dá zásuvka umístit.
Tohle mě u tebe překvapilo
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Downtown 125,300/125i,300i/ ABS - základní info
Jistě, že jsem na takové zásuvky koukal první i dva typy koupil. Když ale chodíš s takovým harampákem okolo skútru, moc vhodných míst nenajdeš. Leda někde pod přístrojovkou a to je před koleny. Krom toho z takové zásuvky kouká kabel kolmo k ploše a hrozí nebezpečí uražení konektoru.
Moje řešení vede konektor těsně nad plasty řidítek v prostoru, kde se nedějí žádné manévry. Zasunutí konektoru vychází hezky na pravou ruku.
Fotky byly dělány z blízka, aby bylo vidět "vo co go". Realita z pohledu řidiče je decentnější. Trochu lépe jsem mohl lépe uplácat náběhy hmoty nad horním a pod spodním konektorem. Chtěl jsem zamezit nějakému zachycení za samotný konektor. Ty náběhy tam možná nemusely být. Pokud mně to časem nakrkne, toto řešení sejmu, odstraním zbytky hmoty (jde to bez problému) a osadím to trochu jinam popř. jinak nalepím. Zvážím zda přívodní kablík upevnit přímo na plasty.
Než to bude zkolaudováno - půjde do provozních zkoušek a schvalovacího procesu .
Moje řešení vede konektor těsně nad plasty řidítek v prostoru, kde se nedějí žádné manévry. Zasunutí konektoru vychází hezky na pravou ruku.
Fotky byly dělány z blízka, aby bylo vidět "vo co go". Realita z pohledu řidiče je decentnější. Trochu lépe jsem mohl lépe uplácat náběhy hmoty nad horním a pod spodním konektorem. Chtěl jsem zamezit nějakému zachycení za samotný konektor. Ty náběhy tam možná nemusely být. Pokud mně to časem nakrkne, toto řešení sejmu, odstraním zbytky hmoty (jde to bez problému) a osadím to trochu jinam popř. jinak nalepím. Zvážím zda přívodní kablík upevnit přímo na plasty.
Než to bude zkolaudováno - půjde do provozních zkoušek a schvalovacího procesu .
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;