Dink 125 řemen a válečky
Dink 125 řemen a válečky
Zdravím vás přátelé. Koupil jsem si kymco dink 125 R.v. 2002
Sice mám k němu originál manuál a poctivě vedenou servisní knihu, ale nikde jsem se nedočetl jaký tam patří řemen a jaké tam patří válečky
Předchozí majitel najezdil 9 000 km od nového a každých 1000 to dával do servisu na kontrolu, ale co tam dělaly tam napsáno neni
Sice mám k němu originál manuál a poctivě vedenou servisní knihu, ale nikde jsem se nedočetl jaký tam patří řemen a jaké tam patří válečky
Předchozí majitel najezdil 9 000 km od nového a každých 1000 to dával do servisu na kontrolu, ale co tam dělaly tam napsáno neni
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dink 125 řemen a válečky
Díly (řemen a válečky) se kupují podle typu stroje a ne podle nějakého dalšího popisu. Každých 1000 km do servisu, neděláš si prdel ?
Válečky u obdobného modelu Downtown 125 byly 13g.
Servis (pravidelný) podle předpisu výrobce se dělá podle předpisu výrobce, který je popsaný v příručce. Lepší je pokud majitel uchovává faktury a při prodeji je předá.
Válečky u obdobného modelu Downtown 125 byly 13g.
Servis (pravidelný) podle předpisu výrobce se dělá podle předpisu výrobce, který je popsaný v příručce. Lepší je pokud majitel uchovává faktury a při prodeji je předá.
Naposledy upravil(a) buchtik dne pon 15 čer 2020, 12:45, celkem upraveno 1 x.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Re: Dink 125 řemen a válečky
Srandu si nedělám Pán byl asi úchyl
Psal jsem do kymca a válečky tam jsou
20x15 12,5g a k řemenu mi napsali akorát objednací číslo a cenu 32 euro.... To se mi dávat nechce
Psal jsem do kymca a válečky tam jsou
20x15 12,5g a k řemenu mi napsali akorát objednací číslo a cenu 32 euro.... To se mi dávat nechce
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dink 125 řemen a válečky
Napsal jsi to sice dobře, ale blbě, vzhledem kroku výroby a najezdu byl v servisu jednou za rok?
Jak prosté, tak nebudete jezdit. Kdo chce vlastnit opici , musí mít peníze na banány..
Jak prosté, tak nebudete jezdit. Kdo chce vlastnit opici , musí mít peníze na banány..
Naposledy upravil(a) buchtik dne úte 16 čer 2020, 19:53, celkem upraveno 1 x.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Dink 125 řemen a válečky
32 EUR za řemen na 125 mi přijde jako zcela přiměřená cena, tím spíš, když se mění cca jednou za 20t km
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
Re: Dink 125 řemen a válečky
Tak jsou alternativy treba Dayca, nebo Malossi, a ty budou o kapku levnější. Navštiv stránky třeba skutry-levne nebo jak to je, scootland a jiné jim podobné, do filtru výplň svůj peklostroj a tam ti to pak vyplivne různé vhodné náhrady. Ale osobně bych bral originál mitsuboshi, ty jsou myslím nejlepší. A když už alternativu, tak se vyhni kevlaru, spousta lidí na to nadává
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Dink 125 řemen a válečky
Mě zajímal rozměr řemenu popř. Kde ho seženu.
Díky všem co poradili.
Nezajímalo mě kolik na něj najezdim. Já jsem si koupil skútr jenom pro zábavu a ne na každodenní ježdění, takže 20 000 asi jen tak nenajdu. Řemen co tam teď je ještě drží, chtěl jsem si koupit jeden do rezervy kdyby se to někde po cestě posralo. A když už jsem u toho, tak řemen sice můžete měnit po tolika kilometrech(když je najezdite, výrobce říká že vydrží dvacet tisíc nebo pět let) ale já mám skútr z roku 2002 a pořád je tam original. Sice má málo najeto, ale 18 let starý řemen určitě taky nebude v pohodě.
A ještě, psal jsem ze to má najeto 9 000 a R.v.2002 a každých 1000 km to bylo v servisu. To znamená že to bylo v servisu každé dva roky.
S tou cenou... 800,- sice není moc, ale když započítam ještě dopravu tak jsem na 1000, -
Za tu cenu si koupím dva neoriginální. Výměna na silnici-půl hodiny i s cigarem. Takže originál nechci
Díky všem co poradili.
Nezajímalo mě kolik na něj najezdim. Já jsem si koupil skútr jenom pro zábavu a ne na každodenní ježdění, takže 20 000 asi jen tak nenajdu. Řemen co tam teď je ještě drží, chtěl jsem si koupit jeden do rezervy kdyby se to někde po cestě posralo. A když už jsem u toho, tak řemen sice můžete měnit po tolika kilometrech(když je najezdite, výrobce říká že vydrží dvacet tisíc nebo pět let) ale já mám skútr z roku 2002 a pořád je tam original. Sice má málo najeto, ale 18 let starý řemen určitě taky nebude v pohodě.
A ještě, psal jsem ze to má najeto 9 000 a R.v.2002 a každých 1000 km to bylo v servisu. To znamená že to bylo v servisu každé dva roky.
S tou cenou... 800,- sice není moc, ale když započítam ještě dopravu tak jsem na 1000, -
Za tu cenu si koupím dva neoriginální. Výměna na silnici-půl hodiny i s cigarem. Takže originál nechci
Re: Dink 125 řemen a válečky
U toho bych rád asistoval.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: Dink 125 řemen a válečky
Už dávno mě přešlo prěsvědčování lidí od úspor v podobě stokorun za neorigo řemen. Každý slušný výrobce dlouhou dobu zkouší spoustu materiálů v zájmu co nejlepší účinnosti a životnosti celého variátoru. Prvoplánově jsou k destrukci určený vždycky válečky a řemen. Naruš tuto rovnováhu a dříve nebo později tě stihne trest třeba v podobě vyžraných polořemenic. Prostě každýho člena věc.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013