Interphone F4XT akumulátor
Re: Interphone F4XT akumulátor
Já měl baterku podlepenou jakousi trvale plastickou průhlednou hmotou, která ji držela na místě. Ta hmota dělala i distanc od desky plošného spoje, špejle byla možná použita jako distancér. Až to budu kompletovat, chci tam dát termolepidlo, ale předtím vyzkouším, jak se chová na slunci. Zatím jsem s ním nedělal nic, co by mohlo trávit dlouhé hodiny na slunci. Pokud to bude špatně, přilepím to silikonem.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Re: Interphone F4XT akumulátor
Silikon - fuj
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Re: Interphone F4XT akumulátor
Tak čím lepit, Rosi ? Nechám si poradit. Původní baterka je přilepena bezbarvou, zcela průhlednou a dodnes na povrchu silně lepivou hmotou, přičemž tělo kapky lepidla, které drží baterku na místě, je proti všem předpokladům docela tuhé a když jsem baterku odlepoval tak se táhlo několik centimetrů a pořád to kladlo překvapivě silný odpor. Takové ztuhlé, natahovací ale na povrchu lepivé sklo. Mě se silikon taky nelíbí, ale jiná alternativa mne nenapadá. Až se k tomu vrátím zkusím zbytky oškrabat, zapálit, očichat a zjistit jaký dělá popel jak nás to učili ve škole. Ale je toho málo.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Interphone F4XT akumulátor
Já se na to ještě pořádně nedíval, ale až budu baterku měnit, tak mám docela pevnou oboustranku od 3M.
Říkám jí gelovka, protože se tak chová, a lepí brutálně.
Budeš-li mít Dědku zájem kousek ti odmotám, aby jsi také mohl lepit.
Říkám jí gelovka, protože se tak chová, a lepí brutálně.
Budeš-li mít Dědku zájem kousek ti odmotám, aby jsi také mohl lepit.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Interphone F4XT akumulátor
3M je dobrá, uvidíme, zkusíme. Díky
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Re: Interphone F4XT akumulátor
Ráno:
Takže baterka je tady, vypadá úplně stejně, je na ní jiné označení ale konektor, napětí, kapacita i velikost souhlasí. Je tam i ten regulátor nabíjení, nebo co to je. O víkendu budu mít čas, tak zkontroluji, jestli souhlasí polarita, a dám to tam. Jiné označení je tam údajně z obchodních důvodů. Cenu zatím nevím přesně, jen, že za 3 ks je to asi 16 USD, dozvím se to z faktury.
Odpoledne :
Za 3 baterky jsem dal 400 Kč, 15 Kč jsem si nenechal vracet. Jsou stejné na pohled jako originál, napětím se liší asi o 50 mV, asi tím, že budou jinak nabité. Nicméně nemají úplně stejný konektor i když to tak původně vypadalo, takže cvaknu drátky a zítra v práci bude z náhrady originál. Mám to nafoceno, když to klapne tak mám ve čtvrtek hotovo a můžu zkoušet.
Takže baterka je tady, vypadá úplně stejně, je na ní jiné označení ale konektor, napětí, kapacita i velikost souhlasí. Je tam i ten regulátor nabíjení, nebo co to je. O víkendu budu mít čas, tak zkontroluji, jestli souhlasí polarita, a dám to tam. Jiné označení je tam údajně z obchodních důvodů. Cenu zatím nevím přesně, jen, že za 3 ks je to asi 16 USD, dozvím se to z faktury.
Odpoledne :
Za 3 baterky jsem dal 400 Kč, 15 Kč jsem si nenechal vracet. Jsou stejné na pohled jako originál, napětím se liší asi o 50 mV, asi tím, že budou jinak nabité. Nicméně nemají úplně stejný konektor i když to tak původně vypadalo, takže cvaknu drátky a zítra v práci bude z náhrady originál. Mám to nafoceno, když to klapne tak mám ve čtvrtek hotovo a můžu zkoušet.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Interphone F4XT akumulátor
Výtečně, dobrá práce . Kdy se můžu zastavit?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Interphone F4XT akumulátor
Ještě nemám vyzkoušeno, vlítnul na mně bacil (opět od vnuček) a nějak mi není moc dobře a navíc jsem měl naplánovánu výměnu gum na autě a skončil jsem s montáží právě teď. Měl jsem zrzavé disky na zimních, tak jsem to čistil a natíral a mám toho tak akorát, dneska se už budu jenom léčit. Takže to zkusím až v pondělí nebo v úterý po práci. Do jara je naštěstí ještě daleko tak ještě prosím vydrž, až to bude vyzkoušeno. Naletované to mám, jen to zase rozdělat a zkoušet.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
Re: Interphone F4XT akumulátor
Takže jsem dneska baterku s přeletovaným konektorem strčil do F4 a zdá se, že se to chová normálně. Po zasunutí nabíječky se to přepnulo na nabíjení (taky normální funkce) tak počkám na nabití, jestli se ledka zazelená a pak začnu zkoušet dál. Zatím to vypadá nadějně.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Interphone F4XT akumulátor
No vida. Jsi šikovný mechanik
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interphone F4XT akumulátor
Tak o tom tu snad nikdo nepochyboval, ne????
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- manet125
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 9420
- Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
- Bydliště: Blansko
Re: Interphone F4XT akumulátor
Já tedy ani na okamžik mžik
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210
Re: Interphone F4XT akumulátor
Milé, děkuji. Takže zatím vše OK, teď řeším zpětné upevnění do krabičky. Dneska konečně zkusím řešení se silikonem, baterku jsem zespodu přelepil kaptonovou páskou, dám tam malý distanc a na výčnělky v protikusu dám dvě větší kapky silikonového lepu. Až to chytne, tak to zas otevřu a posílím spoje v místech, kde to nebude zavazet. Nechci aby mi baterka leželo přímo na SMD součástkách ani to na ně nechci lepit kvůli chlazení v létě.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interphone F4XT akumulátor
Jen připomínám pro detailisty, že silikon, kterým se průmyslově lepí montáže v elektronice je speciální druh, zřejmě s ohledem na zamezení vodivosti a koroze.
Příklad výrobku: DOW CORNING 744 silicone adhesive/selant non-corrosive
https://www.gme.cz/silikonove-lepidlo-dc-744-310ml
http://cz.farnell.com/dow-corning/19221 ... /dp/521838
Cena je silně zajímavá.
==== Rozhodně nesmíš použít silikon kyselý sanitární ale stavební neutrální
Příklad výrobku: DOW CORNING 744 silicone adhesive/selant non-corrosive
https://www.gme.cz/silikonove-lepidlo-dc-744-310ml
http://cz.farnell.com/dow-corning/19221 ... /dp/521838
Cena je silně zajímavá.
==== Rozhodně nesmíš použít silikon kyselý sanitární ale stavební neutrální
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Re: Interphone F4XT akumulátor
Díky za odkazy, jenže to jsem si mohl koupit origo akumulátor a nic neřešit.
Protože potřebuji tak dvě kapky a zbytek mě ztvrdne jako ty silikony co nám zbyly po stavbě.
Protože potřebuji tak dvě kapky a zbytek mě ztvrdne jako ty silikony co nám zbyly po stavbě.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr