Interphone F4XT akumulátor

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » čtv 12 říj 2017, 22:36

Já měl baterku podlepenou jakousi trvale plastickou průhlednou hmotou, která ji držela na místě. Ta hmota dělala i distanc od desky plošného spoje, špejle byla možná použita jako distancér. Až to budu kompletovat, chci tam dát termolepidlo, ale předtím vyzkouším, jak se chová na slunci. Zatím jsem s ním nedělal nic, co by mohlo trávit dlouhé hodiny na slunci. Pokud to bude špatně, přilepím to silikonem.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Rosi45 » čtv 12 říj 2017, 23:54

Silikon - fuj :mir:
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » pát 13 říj 2017, 21:11

Tak čím lepit, Rosi ? Nechám si poradit. Původní baterka je přilepena bezbarvou, zcela průhlednou a dodnes na povrchu silně lepivou hmotou, přičemž tělo kapky lepidla, které drží baterku na místě, je proti všem předpokladům docela tuhé a když jsem baterku odlepoval tak se táhlo několik centimetrů a pořád to kladlo překvapivě silný odpor. Takové ztuhlé, natahovací ale na povrchu lepivé sklo. Mě se silikon taky nelíbí, ale jiná alternativa mne nenapadá. Až se k tomu vrátím zkusím zbytky oškrabat, zapálit, očichat a zjistit jaký dělá popel jak nás to učili ve škole. Ale je toho málo.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od manet125 » pát 13 říj 2017, 23:20

Já se na to ještě pořádně nedíval, ale až budu baterku měnit, tak mám docela pevnou oboustranku od 3M.
Říkám jí gelovka, protože se tak chová, a lepí brutálně.
Budeš-li mít Dědku zájem kousek ti odmotám, aby jsi také mohl lepit.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » sob 14 říj 2017, 08:14

3M je dobrá, uvidíme, zkusíme. Díky
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » úte 31 říj 2017, 07:55

Ráno:
Takže baterka je tady, vypadá úplně stejně, je na ní jiné označení ale konektor, napětí, kapacita i velikost souhlasí. Je tam i ten regulátor nabíjení, nebo co to je. O víkendu budu mít čas, tak zkontroluji, jestli souhlasí polarita, a dám to tam. Jiné označení je tam údajně z obchodních důvodů. Cenu zatím nevím přesně, jen, že za 3 ks je to asi 16 USD, dozvím se to z faktury.
Odpoledne :
Za 3 baterky jsem dal 400 Kč, 15 Kč jsem si nenechal vracet. Jsou stejné na pohled jako originál, napětím se liší asi o 50 mV, asi tím, že budou jinak nabité. Nicméně nemají úplně stejný konektor i když to tak původně vypadalo, takže cvaknu drátky a zítra v práci bude z náhrady originál. Mám to nafoceno, když to klapne tak mám ve čtvrtek hotovo a můžu zkoušet.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od manet125 » sob 04 lis 2017, 19:47

Výtečně, dobrá práce :Y: . Kdy se můžu zastavit?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » ned 05 lis 2017, 14:25

Ještě nemám vyzkoušeno, vlítnul na mně bacil (opět od vnuček) a nějak mi není moc dobře a navíc jsem měl naplánovánu výměnu gum na autě a skončil jsem s montáží právě teď. Měl jsem zrzavé disky na zimních, tak jsem to čistil a natíral a mám toho tak akorát, dneska se už budu jenom léčit. Takže to zkusím až v pondělí nebo v úterý po práci. Do jara je naštěstí ještě daleko tak ještě prosím vydrž, až to bude vyzkoušeno. Naletované to mám, jen to zase rozdělat a zkoušet.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » pon 06 lis 2017, 16:58

Takže jsem dneska baterku s přeletovaným konektorem strčil do F4 a zdá se, že se to chová normálně. Po zasunutí nabíječky se to přepnulo na nabíjení (taky normální funkce) tak počkám na nabití, jestli se ledka zazelená a pak začnu zkoušet dál. Zatím to vypadá nadějně.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od manet125 » pon 06 lis 2017, 18:25

No vida. Jsi šikovný mechanik :Y:
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od HonzaH » úte 07 lis 2017, 06:56

Tak o tom tu snad nikdo nepochyboval, ne???? :yes: 8) :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od manet125 » úte 07 lis 2017, 12:06

Já tedy ani na okamžik mžik
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » stř 08 lis 2017, 08:29

Milé, děkuji. Takže zatím vše OK, teď řeším zpětné upevnění do krabičky. Dneska konečně zkusím řešení se silikonem, baterku jsem zespodu přelepil kaptonovou páskou, dám tam malý distanc a na výčnělky v protikusu dám dvě větší kapky silikonového lepu. Až to chytne, tak to zas otevřu a posílím spoje v místech, kde to nebude zavazet. Nechci aby mi baterka leželo přímo na SMD součástkách ani to na ně nechci lepit kvůli chlazení v létě.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od buchtik » stř 08 lis 2017, 12:06

Jen připomínám pro detailisty, že silikon, kterým se průmyslově lepí montáže v elektronice je speciální druh, zřejmě s ohledem na zamezení vodivosti a koroze.

Příklad výrobku: DOW CORNING 744 silicone adhesive/selant non-corrosive

https://www.gme.cz/silikonove-lepidlo-dc-744-310ml

http://cz.farnell.com/dow-corning/19221 ... /dp/521838

Cena je silně zajímavá.

==== Rozhodně nesmíš použít silikon kyselý sanitární ale stavební neutrální
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » stř 08 lis 2017, 21:37

Díky za odkazy, jenže to jsem si mohl koupit origo akumulátor a nic neřešit.
Protože potřebuji tak dvě kapky a zbytek mě ztvrdne jako ty silikony co nám zbyly po stavbě.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Odpovědět