Interphone F4XT akumulátor

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
buchtik
Mladší Kecálek
Příspěvky: 330
Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od buchtik » stř 08 lis 2017, 21:40

Je mi to jasné ... bylo to myšleno žertem a jako upozornění na možné problémy s "lepidlem" a jeho výběrem.
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » stř 08 lis 2017, 21:49

Všechno chce prostě své, ten materiál co tam měli oni byl prostě ten pravý. Naštěstí nespěchám a k něčemu se dopracuji.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od manet125 » pon 13 lis 2017, 07:45

A co když bude baterie usazená v molitanu?
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Rosi45 » pon 13 lis 2017, 08:07

Ideální by bylo "medvědí hovno" nebo něco podobného -mám doma.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » pon 13 lis 2017, 22:38

Molitan asi dobrý, nevím jak by se tam choval v tak slabé vrstvě, medvědí trus je možná horší v tom, že je stále plastický ??? Nevím. Mám ho doma někde taky jeden váleček. To původní lepidlo bylo pružné a přitom velmi pevné. Dnes mi přišla výzva abych si vyzvedl v GESu ten silikon na elektroniku, takže už se to za 35 Kč brzo dozvím, jestli to s ním půjde.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » ned 19 lis 2017, 19:20

Takže zalepeno, provizorně složeno, zkouším kapacitu akumulátoru. Trvalo mi to týden, protože jsem z GESu koupil silikon na zalévání elektroniky, baterku jsem přilepil dvěma kapkami. Baterku jsem předtím ještě podlepil kaptonovou páskou a na tu jsem lepil. Za několik hodin jsem to otevřel abych zjistil, jestli drží na poloze, ale octový zápach byl tak silný, že jsem neměl odvahu to vzduchotěsně uzavřít. U silikonu i speciálně "elektronického", se udává doba přechodu do neutrálního stavu 7 dnů. Proto jsem to nechal pootevřené, ale zápach octa nepolevoval. Takže jsem to šoupnul na chladič procesoru, kde je mírně teploučko a stále tam fouká vánek od ventilátoru. Kompl mám trvale odkrytovaný, takže ocet nevadí. Dnes ráno zápach prakticky vymizel, večer jsem to předběžně uzavřel, nabil a zkouším kapacitu přes bluetooth na simulátoru v navigaci. Zítra naposled šoupnu otevřené na procesor, večer dám silikonovou vazelínu a mám hotovo.
Dva akumulátory jsou u mne k dispozici, s přeletováním konektoru fungují.
Až Mildo pojedeš do Brna, stav se.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od manet125 » pon 20 lis 2017, 00:34

Samé dobré zprávy, dědku
:Y:
Určitě dám vědět předem.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » pon 20 lis 2017, 17:36

Fajn, domluveno. Jinak jsem to po 12ti hodinách vzduchotěsného uzavření zase otevřel a ještě jsem zachytil stopy octové kyseliny. Nepatrné, ale trošičku cítit to bylo. Takže to nechám v komplu ještě do soboty. Včera večer v 19.00 jsem to plně nabité připojil k navigaci přes bluetooth a simuloval jsem cestu do Aše v režimu zatáček. Ve dvě hodiny ráno jsem to vypínal a stále to mluvilo a pípalo. Takže i kapacita OK, až to definitivně smontuji zkusím do vybití.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od manet125 » pon 20 lis 2017, 18:38

Vypadá to na středu po poledním. Pojedu do Svinošic pro dřevo, tak bych se stavil před, nebo po.
Zavolám předem :-)
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » pon 20 lis 2017, 19:25

Fajn, ve středu v poledne jsem v práci, firma VR Group, Šumavská 15. Budu to mít s sebou.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od manet125 » úte 28 lis 2017, 18:07

Tak, baterka je doma a až na přidanou elektroniku se tváří úplně stejně, jak ta původní :-).
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od manet125 » úte 05 pro 2017, 09:29

Baterku jsem dnes zapojil. Na rozdíl od Vyhloše jsem nemusel nic letovat, konektor mám stejný (Interphone F4 - žádné MC, XT ...).
Interphone jsem připojil k nabíječce, na dvě vteřiny blikla červená (nabíjení) a přepla na zelenou (nabito).
Zítra otestuju výdrž.
5.12.2017

Baterie - nová je dole
Tišťák F4
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od HonzaH » stř 06 pro 2017, 06:44

No vida ho ... kluk jeden šikovná :wink: ... a ještě má štěstí (nejen s konektorem) :lol: . Tak ať dlouho slouží k plné spokojenosti. :yes:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od jakattara » ned 18 bře 2018, 07:36

Taky bych zřejmě dvě potřeboval :)
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Vyhlos
Starší Kecal
Příspěvky: 703
Registrován: stř 09 črc 2014, 19:44
Bydliště: Brno

Re: Interphone F4XT akumulátor

Příspěvek od Vyhlos » stř 21 bře 2018, 19:33

Bohužel už mám jenom jednu, ale dají se objednat v Číně přesně podle toho čísla co je na ní. Ta jedna je volná, ale musel by sis přeletovat konektor kvůli polaritě, tedy přesněji cvaknout drátky kus od konektoru a pak je zase spojit, abys ten mrňavý konektor neroztavil pájkou.
..................................
nyní Kymco Downtown 300i + Honda Integra 700 D (není to Diesel)
dřive Honda PCX150,Jawa 250, ČZ 125C, S11, Pionýr

Odpovědět