Sekundární vzduch
Kymco Vitality 2T mělo sekundární vzduch taky, celý to mohlo vážit tak cca 5 kg a měl i vlastní vzduchový filtr u nádrže. Na výfuku dole bylo takové nepěkné slepé rameno. Oblast kolem tohohle místa na sobě nesnesla nějakou barvu. Ani originál, ani barvu na kamna, ani pekelně drahou vypalovací barvu přímo na svody. Vždy to zešedlo a oprýskalo. Se 100% jistotou sekundarní vzduch významně zvedá teplotu ve výfuku. Kdybych se nakonec nerozhodl pro koupi Hondy Sh 125 (správné rozhodnutí), byl už přichystán plán na odstranění "SV". Negativní následky nulové, potvrzeno prodejcem Kymca ze Znojma na výstavě v Brně.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Ahojik, jo nejlepsi stejne je kdyz si to clovek vsechno pekne rozdela a okoukne, o tom zadna...
Ale mel bych jeste takovej jeden dotaz:
Kdyz vyndam hadicku (co vede od jednocestne klapky na vejfuku) z airboxu nezmenim tim nejak zasadne bohatost smesy??? Teoreticky bude chudsi smes (bude to mit vic vzduchu), ale nevim jak prakticky. Jak moc muze ovlivnit ukradenej vzduch bohatost?
Jde o to ze by to zasahovalo do celeho spektra - tryska, jehla, vzdusnik...
Nebo ten objem vzduchu neni podstatny? Kdosi tu rikal, ze je zruseni vzduchu ktery se vhani do laufu poznat i na vykone, tak proto se ptam.
Mate to odzkousene jestli se meni barva svicky do svetla nebo seda nebo to na svici poznat neni???
Edit: A popripade jestli je tedy potreba dat treba vetsi trysku?
Ale mel bych jeste takovej jeden dotaz:
Kdyz vyndam hadicku (co vede od jednocestne klapky na vejfuku) z airboxu nezmenim tim nejak zasadne bohatost smesy??? Teoreticky bude chudsi smes (bude to mit vic vzduchu), ale nevim jak prakticky. Jak moc muze ovlivnit ukradenej vzduch bohatost?
Jde o to ze by to zasahovalo do celeho spektra - tryska, jehla, vzdusnik...
Nebo ten objem vzduchu neni podstatny? Kdosi tu rikal, ze je zruseni vzduchu ktery se vhani do laufu poznat i na vykone, tak proto se ptam.
Mate to odzkousene jestli se meni barva svicky do svetla nebo seda nebo to na svici poznat neni???
Edit: A popripade jestli je tedy potreba dat treba vetsi trysku?
Tak přisávání vzduchu odstraněno.
Měřil jsem laserákem teplotu po delší jízdě a výfuk má na konci výstupu (na vnitřní vložce) 220°C
Ovšem dotekově jsem nepoznal absolutně žádnej rozdíl? Výfuk "peče" jako před tím. Bohužel jsem blbec nezměřil teplotu když tam ještě sekundární vzduch byl. Možná to i vrátím abych viděl rozdíl...
Ale zdá se mi skutřík tišší. Barva svíčky vypadá OK. Zřejmě to s bohatostí moc nehýbe.
Měřil jsem laserákem teplotu po delší jízdě a výfuk má na konci výstupu (na vnitřní vložce) 220°C
Ovšem dotekově jsem nepoznal absolutně žádnej rozdíl? Výfuk "peče" jako před tím. Bohužel jsem blbec nezměřil teplotu když tam ještě sekundární vzduch byl. Možná to i vrátím abych viděl rozdíl...
Ale zdá se mi skutřík tišší. Barva svíčky vypadá OK. Zřejmě to s bohatostí moc nehýbe.
Re: Sekundární vzduch
Ahoj,
Nechci zakládat nové téma ... Nemám sice Kymco, ale Malaguti s motorem Kymco 125 .... Taky jsem odpojil podtlak od sekundárního vzduchu, ale ale řekl bych že to bylo horší ( sice u studeného motoru) motoru se moc nechtělo do otáček a taky jako by střílel do výfuku... Setkal se někdo s tím ?? bohatá směs ?
Díky za info , radu
Nechci zakládat nové téma ... Nemám sice Kymco, ale Malaguti s motorem Kymco 125 .... Taky jsem odpojil podtlak od sekundárního vzduchu, ale ale řekl bych že to bylo horší ( sice u studeného motoru) motoru se moc nechtělo do otáček a taky jako by střílel do výfuku... Setkal se někdo s tím ?? bohatá směs ?
Díky za info , radu