Pomoc po výměně variátoru
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Václave a co tady? http://multimoto.cz/index.php?t%EF%BF%B ... -gufera,41
PS - k odeslání nosiče jsem se ještě nedostal .
PS - k odeslání nosiče jsem se ještě nedostal .
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
Jo jo, tam ho mají taky,stejně tak na skoro všech e-shopech kde prodávají díly na skůtry. Problém nastává,že já nic jinýho nepotřebuju a tak by gufero za 40kč přišlo s dopravným (min 100kč) docela draho.
Takhle se projedu,cestou skůtra zapíchnu do břízek a ještě se podívám po houbách.
S tím nosičem to neřeš, hlavně až ho pošleš tak písni, neboť tady máme s poštou pořád problémy.
Takhle se projedu,cestou skůtra zapíchnu do břízek a ještě se podívám po houbách.
S tím nosičem to neřeš, hlavně až ho pošleš tak písni, neboť tady máme s poštou pořád problémy.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Dneska mi volal pán ze Skůtry Malšice, kvůli mému reklamovanému varci.
Doslova říkal: Všichni jsme tu na ten variátor koukaly jak z větve,jsme to za ty léta co to děláme nikdy neviděli ani u variátorů za 300kč co prodáváme. Takže chcete vrátit peníze?"
Takovej přístup by měl být všude. Tak jsem si nechal poslat novej -ten stejne, páč jsem s ním byl spokojen a navíc obě brzdový páčky - je mám ulámaný
Doslova říkal: Všichni jsme tu na ten variátor koukaly jak z větve,jsme to za ty léta co to děláme nikdy neviděli ani u variátorů za 300kč co prodáváme. Takže chcete vrátit peníze?"
Takovej přístup by měl být všude. Tak jsem si nechal poslat novej -ten stejne, páč jsem s ním byl spokojen a navíc obě brzdový páčky - je mám ulámaný
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Chlapi, dobře rozebranej vari, dobrá diskuse...
Nevím jestli mi po 2 letech někdo poradí (už jsem se ptal i jinde ale nic)
Na mém vari (mám jinej skutr než tento, ale je to všude stejné) jsem zjistil, že plotny nejdou až k sobě a po nakreslení fixou jde řemen cenťák pod vnější průměr. Doladěna délka čepu a řemen jde super v plném rozsahu. Skutr teď udělá skoro 80.
Jen potřebuji doladit rozjezdy, jsou velmi vlažné a i prudký kopec to dá tak tak s mou 100kou váhy. Skutr má najeto 300km takže je novej. Ale 7 let stál v kolně tak si myslím jestli to nemůže být unavenou kontraskou? Nebo co udělat pro lepší výkon při rozjíždění nebo při velmi pomalé jízdě? Díky moc
Nevím jestli mi po 2 letech někdo poradí (už jsem se ptal i jinde ale nic)
Na mém vari (mám jinej skutr než tento, ale je to všude stejné) jsem zjistil, že plotny nejdou až k sobě a po nakreslení fixou jde řemen cenťák pod vnější průměr. Doladěna délka čepu a řemen jde super v plném rozsahu. Skutr teď udělá skoro 80.
Jen potřebuji doladit rozjezdy, jsou velmi vlažné a i prudký kopec to dá tak tak s mou 100kou váhy. Skutr má najeto 300km takže je novej. Ale 7 let stál v kolně tak si myslím jestli to nemůže být unavenou kontraskou? Nebo co udělat pro lepší výkon při rozjíždění nebo při velmi pomalé jízdě? Díky moc
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Já bych tu spojku prubl. Ale počkej, určitě se ozvou kluci chytřejší
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
Ok, bacha tvůj motor ještě není ani pořádně zajetý. Nepíšeš ani jestli máš 2T, nebo 4T. V každým případě na honění maximálky má tvůj motor ještě čas. Nechci sýčkovat, ale to jen tak, aby jsi ho hned zkraje nepřidřel.
Slova vlažný rozjezd bude třeba obšírněji rozebrat. Pokud spojka začne zabírat okamžitě po minimálním zvýšení otáček motoru, je to špatně a nejspíš budou unavené spojkové pružinky. Malé objemy prostě otáčky při rozjezdu nutně potřebují a pokud máš 2T platí to dvojnásob. Ale jestliže se ti motor před sepnutím spojky řádně roztočí řekněme cca 6000 ot/min a skútru se nechce akcelerovat, bude nejspíš znavená ta kontrastní pružina. Nedokáže už vyhrnout řemen na zadní řemenici až vnější průměr. Jestli je kontrastka v háji, tak ti to musí nutně blbě odřazovat i při té jízdě do kopce. Padají otáčky motoru pod ty ve kterých se nachází nejvyšší výkon. Celý jízdní projev ve stoupaní pak stojí za pikaču.
Slova vlažný rozjezd bude třeba obšírněji rozebrat. Pokud spojka začne zabírat okamžitě po minimálním zvýšení otáček motoru, je to špatně a nejspíš budou unavené spojkové pružinky. Malé objemy prostě otáčky při rozjezdu nutně potřebují a pokud máš 2T platí to dvojnásob. Ale jestliže se ti motor před sepnutím spojky řádně roztočí řekněme cca 6000 ot/min a skútru se nechce akcelerovat, bude nejspíš znavená ta kontrastní pružina. Nedokáže už vyhrnout řemen na zadní řemenici až vnější průměr. Jestli je kontrastka v háji, tak ti to musí nutně blbě odřazovat i při té jízdě do kopce. Padají otáčky motoru pod ty ve kterých se nachází nejvyšší výkon. Celý jízdní projev ve stoupaní pak stojí za pikaču.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
opět ď jouzo za fundovanou reakci.
Mám 4T, 139QMA, china no.
S motorem si dám bacha, ani mě vlastně netrklo, že motorově je to nové, já blbec. Zapojím z5 snímač otáček pro jistotu a budu to šetřit. Tím jak to bylo 7 let v kolně tak to beru jako starotinu... Děkuju
No teď když jsi to takhle rozepsal tak bych neřekl, že se motor roztáčí na tolik otáček. Spíš bere odspoda... To by pak vypadalo na ty spojkové pružinky že ano?
Včera jsem ale zkoušel prudký kopec a nahoru jsem se vyškrabal jen tak tak a ot. padaly postupně.
Asi nejlepší bude tedy vyměnit spojkové pérka i kontrasku... Zas tolik to snad nestojí.
Jsem se s variátorama již seznámil u čtyřkolky mojí a kluka, ale i kluk má 125 a přeci jen tam je daleko víc výkonu.
Tady se musí opravdu citlivě, každá desetina koníku je znát, každý decetní zásah do soustavy vari je znát...
Mám 4T, 139QMA, china no.
S motorem si dám bacha, ani mě vlastně netrklo, že motorově je to nové, já blbec. Zapojím z5 snímač otáček pro jistotu a budu to šetřit. Tím jak to bylo 7 let v kolně tak to beru jako starotinu... Děkuju
No teď když jsi to takhle rozepsal tak bych neřekl, že se motor roztáčí na tolik otáček. Spíš bere odspoda... To by pak vypadalo na ty spojkové pružinky že ano?
Včera jsem ale zkoušel prudký kopec a nahoru jsem se vyškrabal jen tak tak a ot. padaly postupně.
Asi nejlepší bude tedy vyměnit spojkové pérka i kontrasku... Zas tolik to snad nestojí.
Jsem se s variátorama již seznámil u čtyřkolky mojí a kluka, ale i kluk má 125 a přeci jen tam je daleko víc výkonu.
Tady se musí opravdu citlivě, každá desetina koníku je znát, každý decetní zásah do soustavy vari je znát...
Máš štěstí že jdu zrovna kolem. Nic moc o tom nevím ale všici říkají že jsem expert. Nednoznačně vyměnit kontrastní péro - to stojí asi 180kč (konkrétně bílou Malossi plus 1000),když už to budeš mít rozebraný vyměň i pružinky na rozběhový spojce - tuším že stojí 200kč za sadu kde jsou 3 tvrdosti - modré, žluté, červené, doporučuji žluté. No a když už budeš mít vyměněné toto, s největší pravděpodobností budeš muset doladit váhu válečků - ale třeba taky ne - uvidíš a to je kapitola sama pro sebe
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500