Pomoc po výměně variátoru

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » stř 09 črc 2014, 17:03

A abys viděl, že mi to do kopců fakt jezdí, mrkni semhle Kde jsem jezdil po vrškách Krušných hor
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

keras
Už mám víc než deset
Příspěvky: 32
Registrován: úte 08 črc 2014, 10:51

Příspěvek od keras » stř 09 črc 2014, 18:00

ó pěkné fotky :wink:
Řemen tam mám 788 17 28, ale v "mém" obchodě mají jen 788 -18,1. Snad tam půjde...
OK objednám +1000 kontrast a +1500 (žlutý) na spojku...
A k tomu trochu těžší válečky...
Díky kluci

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » stř 09 črc 2014, 18:18

Hele Mm ~ dokážeš mě vysvětlit proč je taková velká ploška jen na jednom válečku ? viz. variátor DWTN.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » stř 09 črc 2014, 18:48

Tak to ti vysvětlit nedokážu. Ale můžu tě uklidnit,že mě to dělá na Agilitě i Xcitingu. Prostě jeden nebo dva válečky mají plošku/plošky jako kráva a ty ostatní sice plošky mají ale malý. Možná je to daný výrobou,kdy všechny válečky nemají absolutně shodnou váhu ale liší se to,plácnu půl desetině gramu, což člověk nepozná,ale při těch otáčkách a odstředivých silách co tam panují se na tom o kapánek těžším válečku udělá ploška dřív a ta pak narůstá a výsledek je ti znám - to je moje teorie.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » stř 09 črc 2014, 19:14

To bych jako vysvětlení koupil. Taky mě napadla myšlenka ! že by to mohla dělat trošku jiná dráha pro váleček a ten bude více zatížený.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » čtv 10 črc 2014, 07:21

Jednoduše řečeno kluci, ten váleček, který má největší plošku je přesně ten váleček, který byl nejlínější a přestal se kotulat jako první. Jako na prvním se na něm vytvořila dostatečně velká ploška, která zabrání jeho odvalování a pak už to s ním jde z kopce, neb část trajektorie se odvaluje a část posouvá a tím výrazně rychleji zvětšuje onu již načatou výrobu oplošení :wink: .. proč se na něm ale udělá ploška jako na prvním je otázka, tipnul bych že to bude výrobníma tolerancema .... :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

keras
Už mám víc než deset
Příspěvky: 32
Registrován: úte 08 črc 2014, 10:51

Příspěvek od keras » čtv 10 črc 2014, 07:46

Tolernace, tvrdost, opracování dráhy, hmotnost, vyvážení jednotlivého kusu!!! Když to zkoumáte detailněji je to vyrobené hrozně nepřesně...
Ale hoši, všichni straší s ploškama a ona to zase taková tragedie není.
Na čtyřkolkách máme válečky s ploškama docela velkejma a neděje se vůbec nic. Dokud to člověk nevidí jezdí normálně. Jakmile rozhodí vari a začne se v tom vrtat tak najednou zjišťuje a kombinuje a podezřívá a je problém...

Vemte si, že je to jen obyč. plast který se lehce odře. Je to tak dělané schválně no.
Já třeba dráhy pěkně mažu s citem vazelinou a mám dlouhodobě vyzkoušené, že to vydrží daleko dýl než nasucho. A z nějaké tu a tam plošky si vůbec nic nedělám.

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » čtv 10 črc 2014, 08:05

Já bych řekl, že je to váleček nejchytřejší. Veze se a makat moc nemusí. Takový váleček vychcánek (politik). Jak se při kontrole ukáží plošky, je dobré je všechny vyměnit. Nestojí to svět a je to ku prospěchu věci.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » čtv 10 črc 2014, 08:40

keras - čtyřkolka je asi trošku něco jiného. Ploška na válečku mě dělala nepříjemný pokles výkonu.Bylo to cítit i slyšet. Teď,po výměně je to pryč. Skůtr akceleruje plynule.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

keras
Už mám víc než deset
Příspěvky: 32
Registrován: úte 08 črc 2014, 10:51

Příspěvek od keras » čtv 10 črc 2014, 10:16

blbost, variátor jako variátor. Kluk má 125 a já trochu víc...
Akorát se tam přenáší trochu jinej výkon, ale fc je stejná přece. Proč by to mělo být jiné?

No taky jde o to co myslíme slovem "ploška" že jo.
Zkuste si najet s úplně novejma válečkama 100 kiláků a máte plošky taky.
Musí se sjednotit jako politici přece. Pak když už maj stejnej názor tak jsou jednotní a vydrží v tomto stavu i celé volební období. Sice kope každej ve svojí brázdě ale všichni na jednu stranu.

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rosi45 » čtv 10 črc 2014, 10:46

Reagoval jsem na to strašení. Nikoho tady nikdo přece nestraší.
Jestli je na 4kolkách jiný převod a krouťák,tak ten pokles i při velkých ploškách asi není tak výrazný. Na mém skůtru to bylo dost nepříjemné a citelné.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

keras
Už mám víc než deset
Příspěvky: 32
Registrován: úte 08 črc 2014, 10:51

Příspěvek od keras » čtv 10 črc 2014, 11:13

Jo jasan v pohodě. Straší s tím odborné články a návody, tak jsem to myslel.

Ano souhlasím, když je výkonější motor nejsou ty poklesy zdaleka tak markatní jako u skutříka. Také ho teď mám a tam je každá desetina koníku znát :-)
Někdo ale myslí ploškou 0,2 někdo 3mm :D To je potřeba rozlišovat.

Kdysi jsem koupil (kvůli modelařině) na aukru mikorváhu s přesností 0,01g!!! Perfektní věc, již jsem ji v dílně x krát potřeboval. Divili by jste se jaké rozdíly mají válečky :D

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » čtv 10 črc 2014, 16:11

To já když na Xcitingu koukal posledně, tak tam byla ploška asi 7mm a předpokládám že po najetí dalších 5000km se nezmenšila :D A nejhorší na tom je, že nový válečky mi leží na ponku už asi 3 měsíce
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

keras
Už mám víc než deset
Příspěvky: 32
Registrován: úte 08 črc 2014, 10:51

Příspěvek od keras » čtv 10 črc 2014, 22:40

Tak proc si tam nedal ty nove? Tos je jeste nemel kdyz jsi ti mel rozebrane? No ale jak je videt jezdi to furt :oops:

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 11 črc 2014, 08:29

Ale zase Venco máš jistotu, že na těch nových válečcích se za posledních 5000 km žádná ploška neudělala, když leží na ponku :wink: :D :D
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Odpovědět