Zabezpečení - mechanické, elektronické, GSM sledování....

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Zabezpečení - mechanické, elektronické, GSM sledování....

Příspěvek od manet125 » ned 08 led 2012, 10:39

EMA

Obrázek

Bohužel ta věc nehouká a ani nefunguje jako imobilizér, nicméně jako doplněk k stávajícímu autoalarmu to není špatné.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5411
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » ned 08 led 2012, 11:00

Není to špatné, jen nepíšou spotřebu energie. V případě Čertíka - vytáhnu klíč ze zapalování a finito, vše se vypne - včetně zásuvky zapalovače. Píšou, že v tom případě je EMA v provozu díky Li-Ion akumulátoru, jenže ten je potřeba občas nabít, a to znamená mít dobrý přístup k EMĚ :roll: Tož nevím... Mám garáž. A když vyjedu a někdo bude chtít Čertíka ukrást, musel by ho naložit na vozík s kamarády, přikurtovat - a to nějakou dobu trvá ... Do té doby jsem zpět :lol: :lol: :lol:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » ned 08 led 2012, 11:19

Dobrá otázka :idea: Napsal jsem jim dotaz.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pon 09 led 2012, 18:00

Dobrý den, jaká je výdrž Li-on akumulátoru v případě, že EMA nebude napájena delší dobu z 12V zásuvky. Například při dlouhodobém odstavení přes zimu. Děkuji za odpověď, Miloš Fiala.


Dobrý den

S využitím režimu „Snížení spotřeby při odpojení napájení“ je doba výdrže v hlídacím režimu až 10 dní. Bez využítí nastavení „Snížení spotřeby při odpojení napájení“ až 3 dny po posledním plném nabití, z toho prvních približně 8 hodin plný režim, po uplynutí této doby přechází do režimu spánku vypnutím GSM modulu a snížením frekvence oscilátoru. Tato doba není pevně stanovena, vyplývá ze stavu nabití a z celkového stavu akumulátoru.

S přáním hezkého dne,

Petr Mejzlík, DiS.
technické oddělení

FLAJZAR,s.r.o.
vývoj, výroba a prodej elektroniky
Lidéřovice 151
696 61 Vnorovy
Česká republika
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5411
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » pon 09 led 2012, 18:23

Tak zase nic, jedině to v zimě vždycky odpojit a nepoužívat, ale tím pádem bude Li-Ion akumulátor trpět :cry:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pon 09 led 2012, 18:27

Bohužel, je to tak. Nic pro nás zimní odstavovače. Jinak nápad je to dobrej.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Schimpy
Mladší Kecálek
Příspěvky: 405
Registrován: úte 21 úno 2017, 07:36

Re: Zabezpečení - mechanické, elektronické, GSM sledování....

Příspěvek od Schimpy » stř 26 dub 2017, 16:08

Co říkáte na tento lokátor? Cena je sice malinko vyšší, ale zase to podtrhuje výdrž baterie půl roku - otázkou zní, zda se to vyplatí vzhledem k roční ceně za služby... :roll:

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Zabezpečení - mechanické, elektronické, GSM sledování....

Příspěvek od Rosi45 » stř 26 dub 2017, 16:40

Já si myslím, že primárně se moc nepočítalo s hlídáním v zimě v garáži. Na nabitou baterií,musí vydržet dlouho. A že bys na úložiště nezašel celý zimní spánek a baterií nenabil, mě přijde taky blbost. A pro vás dva, co máte zaparkované skoro v obýváku ,to už nemůže být problém vůbec.
Za mě :Y:
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Schimpy
Mladší Kecálek
Příspěvky: 405
Registrován: úte 21 úno 2017, 07:36

Re: Zabezpečení - mechanické, elektronické, GSM sledování....

Příspěvek od Schimpy » stř 26 dub 2017, 16:57

Dle of. stránek jde předplatné platit i měsíčně, což dělá 49,-. Když vemu v potaz, že mimo sezónu (dejme tomu listopad-březen) by motorka stála v garáži, předplatné by se na tuto dobu vůbec nemuselo využívat, což by dělalo třeba 245,- a to už dle mě není špatný.

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Zabezpečení - mechanické, elektronické, GSM sledování....

Příspěvek od Rosi45 » stř 26 dub 2017, 17:23

Skútr, který se dá odnést v podpaždí, nebo v tichosti odtlačit, rozhodně nějaký řetěz potřebuje :D
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Schimpy
Mladší Kecálek
Příspěvky: 405
Registrován: úte 21 úno 2017, 07:36

Re: Zabezpečení - mechanické, elektronické, GSM sledování....

Příspěvek od Schimpy » stř 26 dub 2017, 17:30

No právě, kotoučové zámky mi nepřijdou moc spolehlivé, řetězy taktéž - dle mě je to pro zloděje jen pár vteřin při krádeži navíc - s lokátorem zloděj počítat určitě hned nebude, dokud ho nenajde a do té doby mě upozorní, že se se skútrem něco děje

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Re: Zabezpečení - mechanické, elektronické, GSM sledování....

Příspěvek od Gek » stř 26 dub 2017, 17:42

Tenhle asi je dobrý ABUS To už jen tak ukrást nejde. V garáži ukotveno, na cestě zámek.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
Rosi45
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4275
Registrován: ned 21 dub 2013, 11:44
Bydliště: Zlín

Re: Zabezpečení - mechanické, elektronické, GSM sledování....

Příspěvek od Rosi45 » stř 26 dub 2017, 18:34

Jen jestli se to na takového skútra vyplatí. Jsou to docela slušné investice. Já bych dal několik mechanických. Kotouč, páčka brzdy event. levnější řetěz, když už bych se moc bál. Taky jsem to zkraje řešil, ale už mě to přešlo. Kotoučový s alarmem občas používám, zámek má krytí a protože jsem ho pomáhal kamarádovi překonat, tak vím, že to není moc jednoduché a když už, tak si vytáhnu hlavní pojistku. Pokud přijedou čtyři chlapi s dodávkou tak si skútra stejně odnesou. Ale nadřou se :mrgreen:
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650

Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Re: Zabezpečení - mechanické, elektronické, GSM sledování....

Příspěvek od Gek » stř 26 dub 2017, 19:56

Já si myslím, že u 125 nezůstane a řetěz a kotva bude sloužit až do modelu s vyšším obsahem.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Zabezpečení - mechanické, elektronické, GSM sledování....

Příspěvek od HonzaH » čtv 27 dub 2017, 07:01

Já osobně preferuji mechanické zabezpečení (u lehké 125 asi kotoučový zámek + tam kde parkuješ, přikotvit řetězem k podlaze (proti odnesení/odtlačení)) .. ale je to jen a jen na vkusu každého soudruha. U nepoužívané elektroniky to zpravidla zkrachuje na vybitém akumulátoru, nemyslíš na to, bo to nepoužíváš a tak zapomeneš ... nicméně, jak tak koukám, tak mám pocit, že na dlouho té tvojí šrajtofli pokoj nedáš ! :lol: :lol: :lol: 8) :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Odpovědět