Používaný olej a spotřeba oleje

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5411
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » ned 11 lis 2012, 18:57

Áááááj, Agilita nemá olejový filtr ... Sorry, nevěděl jsem :cry:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » ned 11 lis 2012, 19:32

Může být, ale spíš by to mohlo být z toho, že předchozí majitel byl šetřílek a lil tam obyč minerál, který se usazuje. Ty pak v dobré víře dáš full synthetic, bláto se trochu rozpustí a vydá se na cestu, která pak zkončí v nejužším místě okružní jízdy.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 12 lis 2012, 00:49

Ládínku - ty jsi na pajdě a přímo Agilitce nikdy servis nedělal, tak se neomlouvej a co se týče jouzových znalostí, nejednou jsem tady doma před ním smekl pomyslný klobouk ;) .
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pon 12 lis 2012, 08:18

Zní to logicky a opět poklona před Jouzovo znalostma .. :wink:
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 12 lis 2012, 14:18

Ó děkuji kamarádi, ale mnohem lepší by bylo, kdyby to Vena nemusel rozebírat a pucovat. :roll:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 12 lis 2012, 17:08

No to snad ne. Oleje mám hodně, takže to zkusím pořádně prohřát delší cestou,vypustit a táta má nějakej sajrajt na výplach motoru,a pak se uvidí.. dyk mám na to celou zimu.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 13 lis 2012, 06:49

S proplachovými oleji ale opatrně!!! ... dokážou to být pěkné ku*vy. 4as od času, obzvláště pak u pořádně zaneřáděných motorů, když je tam necháš dýl, dokážou roztěsnit i to, co má těsnit! :wink: :D :D
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
trotl
Expert
Příspěvky: 1530
Registrován: čtv 11 lis 2010, 11:23
Bydliště: Ostrava Poruba

Příspěvek od trotl » sob 23 úno 2013, 13:27

Tuž kucí,mám dotaz k motorovýho oilu.V manuálu Rapla píšou,že je doporučený oil 10w-40 ale lépe 50,což o to,ten 10w-40 sem dával i do Korada, ale jak mám rozumět tomu lépe 50?Co se može stát když tam dám "jen" tu 40cítku? :wink:

Uživatelský avatar
forman
Expert
Příspěvky: 2573
Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
Bydliště: Nedaleko Uherska
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od forman » sob 23 úno 2013, 13:48

Podle mého názoru : Pokud máš napsáno v manuálu 40tku tak nic neřeš a dej ji tam. 50tka je jen na větší teplotu.
40tka je na teplotní rozsah -10°C až 40°C a výš.
Slyším na jméno RUDA

skippin
Už mám víc než deset
Příspěvky: 39
Registrován: pát 15 úno 2013, 17:44
Bydliště: Val.Mez.

Příspěvek od skippin » sob 23 úno 2013, 18:12

Kluci i já přispěji malou kapkou do mlýna ohledně olejú jsem si dobře početl na: http://www.oleje.cz/obsah/motocyklova_maziva

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » sob 23 úno 2013, 19:37

Jsem si dovolil ti umazat tečku, protože tvůj původní odkaz nikam nevedl.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » sob 23 úno 2013, 20:12

trotl píše:Tuž kucí,mám dotaz k motorovýho oilu.V manuálu Rapla píšou,že je doporučený oil 10w-40 ale lépe 50,což o to,ten 10w-40 sem dával i do Korada, ale jak mám rozumět tomu lépe 50?Co se može stát když tam dám "jen" tu 40cítku? :wink:
Přesně jak píše Ruda. Jde jen o větší tepelnou odolnost oleje. Jestli se ti ta 50-ka válí někde na polici,tak prosím,nalej jí tam,ale 40-ka udělá stejnou práci a je určítě více než dostačující.
Konkrétně 50-ku používá můj šéf,když jezdí motocros. Jenže tam se po průjezdu první zatáčkou nabalí na žebrování válce 5kg bláta a pak to blbě chladí. Toš tak.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

cudi
Už mám víc než deset
Příspěvky: 59
Registrován: pon 08 črc 2013, 12:09
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od cudi » úte 22 říj 2013, 21:29

Ja mam u Yagera v manualu psanej olej 15W40 a pri prvni garancce mi tam v servise nalili Denicol Synscoot, coz je plna syntetika 5W40. Co vy na to?
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013, xenon, 2 x 12 V zásuvka, vestavěný voltmetr, kufr Givi E 470 N s brzdovým a koncovým světlem, držák GPS, vyhřívané gripy, bezdrátové světlo na helmu, alarm
Jawa Stadion S 22, r.v. 1962

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 23 říj 2013, 06:37

Tímhle směrem je to v pohodě. Dali ti tam olej s větším teplotním rozsahem než je výrobcem požadováno. Kdyby to udělali naopak např. 10W30, byl by to malér. Tak jak to máš ty, to je v cajku.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

janco5
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: stř 03 zář 2014, 19:32
Bydliště: Banska Bystrica

Příspěvek od janco5 » stř 03 zář 2014, 20:24

Caute kupil som Agilitku 50ku no ale predchdzi majitel ani len netusi aky olej tam daval a ani aky tam ma. pisali ste tu nieco o minerali a syntetice,,,ja by som tam chcel dat 10w40 MIDLAND syntec ale ak tam predtym bol mineral nevadi to ked sa zmiesa ??? nemam tam radsej dat mineral aby som neriskoval zbytocne???? dik

Odpovědět