Pomoc po výměně variátoru

Podělte se o své zkušenosti s ostatními

Moderátoři: manet125, Gek

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » pát 29 čer 2012, 12:28

Jouzíku ... dobrá vychytávka s tím fixem ... teď si to jenom zapamatovat :wink: :D :D
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1173
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » pát 29 čer 2012, 21:30

Tak vyhřátá pružina se i u mě projevuje čím dál víc. Dneska po cestě z práce teplota 28°C a do každého kopečku klesaly otáčky motoru a samozřejmě i rychlost minimálně o 5 km/h oproti normálu. Ale po rovince rychlost normální, to je 65 km/h podle GPS, z kopce 67 km/h (mám teď originál blokované CDI). Rozjezd na křižovatce po ujetých 27 km téměř stejný, možná jen o maličko vlažnější, ale tak to v létě po delší jízdě na plný plyn bývá.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » sob 30 čer 2012, 16:13

No já jsem doladil plynový lanko - šroub jsem musel asi o 1.5cm vyšroubovat,poladil volnoněh a . . . . plynovým lankem to nebylo. Tak počkám až dorazí balík s pružinama. Akorát nevím jak povolím tu spojku. V práci jsem zkusil ten rázovej utahovák,ale je nějakej slabej,neb co jsem s ním utáh,jsem klíčem rukama povolil. Taky jste to měli tak dorvaný???
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1173
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » stř 04 črc 2012, 14:45

Jo, dorvané do bylo fakt fest. :evil: Povolil mi to až kámoš v pneuservisu. Tak snad ta pružina pomůže. :roll:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pát 06 črc 2012, 23:18

Tak spojku jsem povolil - pomohla až velká síla. Už jsem si i udělal novou matku místo 14 šestihranu,pěknou 17 :-)
Kontrastku jsem vyměnil za modrou - původní už byla nějaká vláčná, dal jsem i nový pružinky na lamely. Pak jsem sice potřeboval 3. ruku na zašroubování tý debilní matky (při zmáčknutý pružině), ale nakonec jsem to zmákl.
Ale mé tušení se naplnilo a válečky se staly moc lehký. Tak jsem tam šoupnul 6.5,to bylo taky málo a než jsem stihl dát 7g, tak začalo chcát jak kráva a vydrželo to až do tmy. Takže zítra
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » sob 07 črc 2012, 19:23

Takže 7g válečky taky málo. Prozíravě jsem si dneska v práci udělal válečky z nerezu (mám tu sadu kde jsou futra a mění se vnitřky) 7.3g
A jede to jak čert,ale končí to na 65km\h. To znamená že si budu muset ještě ufušovat těžší.

Nicméně jsem zjistil při organizování bordelu v garáži, že ze včerejší výměny kantrastky mi zbyl jeden náhradní díl - takový to slabostěný futro na kterým sedí ta pružina.
Můžu jezdit bez toho,nebo to tam musím vrátit??? Mě se totiž vůbec nechce to znova rozebírat
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1173
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » pon 09 črc 2012, 13:22

Jaká značka je ta kontrastka? Třeba Malossi modrá je o 106% tvrdší oproti originální, pak je samozřejmě zapotřebí těžší válečky. Počítej ale s tím, že se bude rychleji opotřebovávat řemen, protože na něj budou působit větší síly.

Ty nerezové válečky, co sis dělal, dávaš do pouzder nebo přímo do variátoru?
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 09 črc 2012, 21:24

No značka kontrastky je "nějaká modrá" psaly že plus 1000ot.
Měkčejší tam neměly. Já bral sadu modrá\žlutá asi za 150kč, jen na zkoušku, že příště objednám kvalitu takovou co budu potřebovat.
A je mi jasné, že když už tam jsou válečky 7.3 a furt je to málo (vyrobil jsem si dneska 7.56 a 8.5) tak tím řemen bude trpět. ALe já to beru tak, že stejně už má na hrbu 7000, a na vánoce dostane agilka novej kevlarovej a když už ho budu objednávat,tak vezmu pružinu kvalitnější.
A z toho co píšeš vyplívá, že nejbližší originálu je bílá malossi - je tak?

A ještě co to pouzdro který mi zbylo z výměny tý pružiny. Musím\nemusím ho tam vracet?
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
motorr66
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 5416
Registrován: ned 30 kvě 2010, 20:47
Bydliště: Starojická Lhota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od motorr66 » úte 10 črc 2012, 00:37

Raději ho vrať, ať nemá řemen potom smutné vánoce. Pokud zbyde šroubek z krytů, je to něco jiného, ale pouzdro ? Ať nejsi potom smutný, že z takové maličkosti je Big problem :roll:
Pomalu, ale jistě ...

Honda Africa Twin 1000 CRF DCT
Tatran 125 S, PAv 40, baťůžek Janka,
Babetta 210
+420606952091 Laďa - a taky slyším na: Ladinek ...

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6557
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 10 črc 2012, 16:24

Taky si myslím, že to tam výrobce jen tak z plezýru nedává ... všechno má své opodstatnění, žel bohu účel některých, byť zdánlivě zbytečných maličkostí, se může projevit až s odstupem času ... a zpravidla je pak odstranění škod nákladnější než čas investovaný do opětovné montáže ... :wink: já jsem pro zpětnou montáž ...
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » úte 10 črc 2012, 16:53

Dobrá kucí, vrátím to tam. Sice už si nepamatuju jestli ten límec toho pouzdra byl u spojky nebo u řemenice, ale to snad poznám. A mě přijde, že to pouzdro je tam kvůli protáčení tý pružiny,neboť při startování to v té oblasti divně skřípe, jako by šel kov na kov - ale jen při startování.
A dneska jsem si udělal další válečky :D
Podle přesného vážení jsem si vyrobil 7.33g, 7.56g, 8.03g a 8,46g
Doufám ale,že až tak daleko to nezajde
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1173
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » stř 11 črc 2012, 10:43

Pouzdro je na straně spojky. Podle mě je tam proto, aby pružina držela tvar a nevysmekla se do boku. Já bych ho co nejdříve vrátil.
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » stř 11 črc 2012, 20:40

Cossman píše:Jaká značka je ta kontrastka? Třeba Malossi modrá je o 106% tvrdší oproti originální, pak je samozřejmě zapotřebí těžší válečky. Počítej ale s tím, že se bude rychleji opotřebovávat řemen, protože na něj budou působit větší síly.

Ty nerezové válečky, co sis dělal, dávaš do pouzder nebo přímo do variátoru?
Samo že do pozder - nejsem blbej abych nerezem nechal brousit hlíníkovej variátor.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3385
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » čtv 26 črc 2012, 17:40

Tak jsemz toho lehce ve prd...
Konečně sem si udělal čas,doladit variátor a je to asi neřešitelný.
Měl jsem tam válečky 7,33 a přišlo mi že to chce přitížit. \přitížil jsem tedy na 7,56 a přišlo mi že ty rozjezdy jsou vlažnější než s těma 7,33.
Tak jsem tam vrátil ty 7.33 a pro změnu to nejelo vůbec a při rychlejším přidání plynu to střílelo do výfuku a dusilo se to. Tak jsem tam zase dal ty 7.56 a rezignoval na další zkoušky. Teď to je svižný do města a i mimo město to má pěknou maximálku.
Škoda jen že jsem si někam nečárkoval sundání variátoru,páč by mě fakt zajímalo kolikrát to bylo.
Jinak jsem tam vracel to pouzdro do tý kontrastky a i s výměnou válečků mi toto trvalo 10minut - jó, praxe.
A nevíte kde se dá sehnat levně nový těsnění toho deklu variátoru-spojky??? páč mě se furt prodlužuje a teď už je snad o 5cm delší a činí mi to problémy ho tam nějak nacpat.
Za originál chtějí 600 a to mi přijde trochu dost na kus gumy
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
Cossman
Site Admin
Příspěvky: 1173
Registrován: čtv 29 zář 2011, 20:40
Bydliště: Bolatice

Příspěvek od Cossman » pon 30 črc 2012, 16:12

mulah píše:Samo že do pozder - nejsem blbej abych nerezem nechal brousit hlíníkovej variátor.
Ok, ok. Já jen, že jsou různí umělci, ... :roll: :wink:
mulah píše:Tak jsem tam vrátil ty 7.33 a pro změnu to nejelo vůbec a při rychlejším přidání plynu to střílelo do výfuku a dusilo se to.
Nejspíš bylo něco špatně. Buď se zadíraly válečky nebo vodítka ve veriátoru nebo čep nebo špatně nasazený variátor, mastný řemen, ... Ale praxi už máš, tak až se zase budeš nudit, můžeš to zkusit znovu. :wink:
Těsnění jsem našel o něco levnější tady, ale když přičteš poštu, vyjde to skoro na stejno. :roll:
Honda Integra 750D, r.v. 2015
Kymco Yager GT 125, r.v. 2013 - plexi Givi - zkráceno o 12 cm, xenon, alarm, od 15.000 km Malossi Multivar
Kymco Agilty 50, r.v. 2008 - prodáno 8.4.2013 s najetými 26.100 km

Odpovědět