Nastavenie ventilov na Xcitingu 250
- Bohumír Slavíček
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř 25 dub 2007, 09:42
- Bydliště: SR
Nastavenie ventilov na Xcitingu 250
Ahojte kolegovia, vie niekto z vás hodnoty pre nastavenie ventilov na Xcitingu 250?
Vďaka!
Vďaka!
Kymco Xciting 250, upravené sanie, pneu Pirelli Diablo Scooter, ináč všetko séria. Po skončení záruky sa uvidí....
- Bohumír Slavíček
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř 25 dub 2007, 09:42
- Bydliště: SR
Pre Then.
Ďakujem za odpoveď, ale myslím, že si si zmýlil fórum. Je škoda, že do fóra píšu ľudia, ktorí majú problémy typu "zachladená puberta" a pod.
Ďakujem za odpoveď, ale myslím, že si si zmýlil fórum. Je škoda, že do fóra píšu ľudia, ktorí majú problémy typu "zachladená puberta" a pod.
Naposledy upravil(a) Bohumír Slavíček dne pát 04 kvě 2007, 07:38, celkem upraveno 1 x.
Kymco Xciting 250, upravené sanie, pneu Pirelli Diablo Scooter, ináč všetko séria. Po skončení záruky sa uvidí....
nazdárek si myslím že motor je rovnaký jak na GD tak by som asi dal 0,1 pre oba ventily...
Naposledy upravil(a) VLADY dne ned 20 kvě 2007, 20:44, celkem upraveno 1 x.
GD-250 .....TOPCASE, LED, NEON, ALARM a snáď časom ešte niečo pridáme...
- Bohumír Slavíček
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř 25 dub 2007, 09:42
- Bydliště: SR
Re: Nastavenie ventilov na Xcitingu 250
Čau tady máš hodnotyBohumír Slavíček píše:Ahojte kolegovia, vie niekto z vás hodnoty pre nastavenie ventilov na Xcitingu 250?
Vďaka!
Technická data a specifikace Xciting 250
šířka vozidla: 810 mm
Výška vozidla: 1450 mm
Délka vozidla: 2255 mm
Výška sedačky: 790 mm
Hmotnost prázdného vozidla: 198 kg
Povolená celková hmotnost: 380 kg
Nejvyšší rychlost: 122 km/h
Rozměr mezi osou předního a zadního kola: 1590 mm
Přední brzda: 2x Scheibenbremse 260 mm Durchmesser
Zadní brzda: 1x Scheibenbremse 240 mm Durchmesser
Přední pérování: Telegabel - Standrohr 40 mm Durchmesser
Zadní pérování: 2x Stossdämpfer (ölgedämpft) einstellbar (Feder)
Velikost předního kola: 120/70-15 56S TL
Velikost zadního kola: 150/70-14 66S TL
Tlak v pneumatikách: vorne: 1,80 - 2,0 bar
hinten: 2,1 - 2,3 bar
Baterie: 12 Volt / 14 Ah
Startér: elektrisch
Obsah nádrže ( Benzín ): 12,8 Liter
Druh pohonné látky: Benzin bleifrei
žárovky: Scheinwerfer: 12V / 60-55W H4
Standlicht: 12V / 5W Glassockel 9mm
Blinker vorn und hinten: 12V / 10W Stecksockel 15mm
Rück- und Bremslicht: LED
Typ motoru: flüssigkeitsgekühlter 1-Zylinder / 4-Takt Motor
Kompresní poměr: 10,6 : 1
Ventilová vule: bei kaltem Motor Ein- / Auslass 0,12 mm
Vrtání x Zdvih: 72,7 x 60 mm
Obsah: 249,0 ccm
Max. točivý moment: 20,1 Nm bei 6500 U/min
Max. výkon: 14,5 kW bei 7250 U/min
Otáčky volnoběhu: 1400 - 1600 U/min
Převodovka: stufenlos
Olej do převodovky: SAE 80/90 (0,23 Liter)
Výměna oleje vidlice: Öl: SAE 30
Ölstand: 70 mm eingefedert bei ausgebauter Gabelfeder
Obsah oleje (motorový olej): Ölwechsel: 0,9 Liter
Druh oleje: Motoröl SAE 15W40
Dotahovací moment: Zylinderkopfschrauben:
M8: 23 Nm
M10: 48 Nm
Spojka: Fliehkraft - Automatik
Délka a velikost osazení omezovače pouzdra variomatiku: 27x63 mm ohne Bund
Válečky variomatiku (hmotnost): 20 Gramm je Rolle
Otryskování karburátoru: Hauptdüse: 1,00 mm
Leerlaufdüse: 0,35 mm
Základní nastavení karburátoru (označení): 2 1/4 Umdrehungen offen
Zapalovací svíčka: NGK DPR 7EA-9
Zapalování: C.D.I (kontaktlos) mit Drehzahlbegrenzung
Tá ventilová vôla je podozrivá.... takáto mierka bežne nebýva v sade ...... ale ono sa z toho nestriela stotina hore-dole základ je aby nebolo moc málo napr 0,05alebo moc vela napr.0,5... ja som to nastavil skrátka tak podla sedláckeho rozumu . nasávací 0,1 natesno a výfuk 0,1 volnejší.Základ je to nastaviť po zábehu pár tisíc kilákov keď si to už všetko sadlo, a potom sa to už nejak moc nemení je to len viacmenej prevencia.
GD-250 .....TOPCASE, LED, NEON, ALARM a snáď časom ešte niečo pridáme...
- Bohumír Slavíček
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř 25 dub 2007, 09:42
- Bydliště: SR
- Bohumír Slavíček
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř 25 dub 2007, 09:42
- Bydliště: SR
- Bohumír Slavíček
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř 25 dub 2007, 09:42
- Bydliště: SR
Ahoj, je to na oskách vahadiel, nie na vačke. Škoda, že som si to neodfotil. Sú to také dve ramienka, jedno je nasunuté na oske sacieho a druhé na oske výfukového ventilu, v strede (nad vačkou) sú spojené čapom na ktorom je nejaká vačka (alebo niečo také) s vratnou pružinkou a na vačke je ozub ktorý to pravdepodobne ovláda.
V každom prípade si to nabudúce odfotím.
V každom prípade si to nabudúce odfotím.
Kymco Xciting 250, upravené sanie, pneu Pirelli Diablo Scooter, ináč všetko séria. Po skončení záruky sa uvidí....
Neviem ak nevidím... ak možeš daj sem foto alebo pošli cez SS na scooter fore kde chodím častejšie ako sem... napadá ma že či to nieje dačo ako desmodromický rozvod...teda taký čo aj zatvára ventily nie pružinou ale vačkou aby sa mohol motor viacej točiť a stíhal zatvárať ventily v kratšom čase ako keď to robí pružina a teda tým pádom môže byť ventil dlhšie otvorený a teda je lepšie plnenie valca ...
GD-250 .....TOPCASE, LED, NEON, ALARM a snáď časom ešte niečo pridáme...
- Bohumír Slavíček
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř 25 dub 2007, 09:42
- Bydliště: SR
Tak som nafotil ten zázrak. Nevie niekto, čo to je?
http://www.scooter-tuning.sk/forum/viewtopic.php?t=2835
http://www.scooter-tuning.sk/forum/viewtopic.php?t=2835
Kymco Xciting 250, upravené sanie, pneu Pirelli Diablo Scooter, ináč všetko séria. Po skončení záruky sa uvidí....
Pánové, jen technický dotaz. Po kolika kilometrech je na vašich XC předepsané seřízení ventilů ? A dodržujete interval ?
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.