Nastavenie ventilov na Xcitingu 250
Ještě když jsem tak zkoumal tu slovenskou záhadu výše. Je třeba to dovysvětlit. Jedná se o jeden z nejjednodušších mechanických dekompresorů. Neni to žádný zázrak, jsou mnohem efektivnější vymyšlené. Tahle věc pouze dokáže zastavit motor po chcípnutí tak, aby zůstal otevřený výfukový ventil. Při následném startu se pak startér hned nemusí prát s kompresí, startér má chvilku na to, aby nabral otáčky. Nic víc, nic míň.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Jen se snažím dopátrat,proč má Kymco nejkratší intervaly seřizování. Prostě mě to zajímá.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Je to kvůli tomu, že jsou tam předepsané celkem nicotné vůle cca 0,1 mm. Proto je lepší to zkouknout častěji. Cesta k slušnému výkonu holt má své oběti. Nic si z toho nedělej moje Karkulka má stejně dlouhý servisní interval.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Já teda myslím že 500 má 10k,ale to si jen mysím. Nicméně mě ventily čekají, letos najaře neb mi cvrlikají. A když načepuju plnotučnej benzím tak to jsou pazvuky až hrůza. Jen technická : kolipa chtějí za poštelování ventilů u vás??? Mě řekli že 1000,-
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Já vlastně nevím. Zatím se šteluje v rámci garance a na paragonu byla jen celková částka.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Taky nevím, mám naprosto stejné zkušenosti jako Rosi. Celková cena na účtence, bez rozepisování jednotlivých položek. Ale jestli si vzpomenu, zkusím jim cinknout do servisu a když tak to sem fláknu.
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Cena bude závislá asi pouze na čase výkonu. Netuším za jak dlouho to máš odstrojený tak, aby jsi se dostal ke šroubu na klice a pod ventilové víko. Samotné seřízení je otázka 5-ti minut i když budeš největší lempl na zeměkouli déle než 1/4 h ti to trvat nemůže. Pak zase nastrojit a fertig. Pokud znáš hodinovou sazbu za práci ve tvém servise, dá se cena poměrně přesně odhadnout. Tipuji se vším všudy kolem 700 Kč, pokud je to přístupnější může být i 300 až 500 Kč.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
Koukal jsem Vašku na interval u 500 a jsem z toho trošku v šoku. Vůle jsou taky jenom 0,1 mm jak sací, tak výfukový. Ale pozor !!! Kontrolovat každých 24 000 km. To je interval v říši motorek nevídaný. Ani se mi tomu nechce věřit a určitě bych na ně mrknul častěji. Jediné co mě napadá, proč si mohou dovolit napsat do servisního manuálu takhle vysoké číslo je, že motor má o hodně nižší pracovní otáčky než 125,250 a 300 ccm.mulah píše:Já teda myslím že 500 má 10k,ale to si jen mysím. Nicméně mě ventily čekají, letos najaře neb mi cvrlikají. A když načepuju plnotučnej benzím tak to jsou pazvuky až hrůza. Jen technická : kolipa chtějí za poštelování ventilů u vás??? Mě řekli že 1000,-
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
To ale popírá tebou a mnou přijaté vysvětlení,proč u 300ccm - každých 5 tisíc km.jouza74 píše:Vůle jsou taky jenom 0,1 mm jak sací, tak výfukový. Ale pozor !!! Kontrolovat každých 24 000 km.
A jsme zase na začátku Ke klice asi přes variátor že jo ?
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Ke klice jdou podle fotek (Xciting 500) ze strany kde je vodní pumpa. Sejmou všechny hadice a dostanou se k víčku se zářezem pro velký šroubovák.
K tomu obrovskému intervalu seřizování ventilů u 500 může vést ještě několik neoddiskutovatelných parametrů. Jako vetší rozměry ventilů, nebo jejich podstatně nižší zrychlení vzhledem k výrazně nižším otáčkám motoru při dosaženém maximálním kroutícím momentu. Je to složitější, než by si jeden mohl myslet. Ale stejně 24 tisíc km, z toho asi pár dní nebudu spát.
K tomu obrovskému intervalu seřizování ventilů u 500 může vést ještě několik neoddiskutovatelných parametrů. Jako vetší rozměry ventilů, nebo jejich podstatně nižší zrychlení vzhledem k výrazně nižším otáčkám motoru při dosaženém maximálním kroutícím momentu. Je to složitější, než by si jeden mohl myslet. Ale stejně 24 tisíc km, z toho asi pár dní nebudu spát.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
No co, zřejmě slušnej oddíl. Kymco Chvojkovice Brod. Je to dost, ale je to psáno. Suzuki Big měl doporučeno každých 6 000 km kontrola.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."