Akcelerace
Re: Akcelerace
Na otáčky při rozjezdu(tzn. zátah) mají vliv pružiny ve spojce. Tvrdší pružiny -větší točky-větší zátah. Mi menší točky nevadí - nedávno jsem brnknul plynem na dvoře a hned mi to hráblo na trávě - jako vychytal jsem to,ale polovička mě viděla a prej jestli to položím tak dostanu po čuni.
Kymco Xciting 500i R 2010,nějakej lepší výfuk - je to palba,alespoň přítelka slyší,že se blížím domů
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy
Yuki Matrix 50 2T - brzy půjde do světa
Sháním service manual na stříkačku.
Jojo,jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou vždycky problémy
Re: Akcelerace
Zdravím všechny. Rád bych se zeptal . Začalo mi něco vydávat zvláštní zvuky (řekl bych z variátoru) . Při rozjíždění mi začne něco jako hučet - skřípat a to jen do určité rychlosti cca 20km/h , pak nic . Děje se to vždy při každém rozjezdu. Ať za studena nebo za tepla po ujetí třeba 50km.
Zvuky to nevydává jen pokud se snažím rozjíždět stylem že to jen šolichám (jako bych měl strach z jízdy) jestli mi rozumíte.
Rád bych znal vaše názory. Předem děkuji Pavel
Zvuky to nevydává jen pokud se snažím rozjíždět stylem že to jen šolichám (jako bych měl strach z jízdy) jestli mi rozumíte.
Rád bych znal vaše názory. Předem děkuji Pavel
-
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 7713
- Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
- Bydliště: Moravany u Pardubic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Akcelerace
No to by mohly být ošucháné válečky.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici."
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Akcelerace
A kontrolu obložení odstředivé spojky bych taky nevynechal ...
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Re: Akcelerace
Děkuji za rady jak něco zjistím dám vědět.
- buchtik
- Mladší Kecálek
- Příspěvky: 330
- Registrován: čtv 16 črc 2015, 11:33
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Akcelerace
Řemen asi neprokluzuje. Pružina, pružina ... která ?? Kontrastní ?? Ta má samozřejmě zásadní vliv na průběh výkonu či točivého momentu. Bez dynamometru se to řeší těžko. Propad výkonu ve středních otáčkách je typickým projevem pokud se dají lehčí válečky - následovat musí i slabší reflexka. Pokud je reflexka původní, tak určitě vyměnit
JardaB
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Kymco New Downtown 350i ABS, Tábor
Interim si quid factum, non bene actum.
http://www.buchtik.eu;
Re: Akcelerace
A já vím co to je. Máš štěstí že jdu zrovna kolem. A vím naprosto přesně jak to opravit. Mě to totiž dělalo taky.
Dělá to spojkový zvon na zadní řemenici, který se rozvibruje. Zvon velkýho průměru který unáší jen asi 25 tisícihran. Pravděpodobnou příčinou je vůle mezi tím kroužkem co tam je a ložiskem co je v deklu variátoru. Tam je to řešený dost na pendrek, bo kdyby se to udělalo s přesahem na naklepnutí toho ložiska na ten váleček, Tak by se zvon sice nerozvibrovával, ale pak bych chtěl vidět jak by se ten dekl sundaval. Já jsem to chtěl strojnicky pořešit výměnou ložiska a výrobou novýho kroužku s nulovou vůlí, ael už jsem se k tomu nedostal a vlastně to už nebylo třeba.
Naštěstí pro tebe existuje jednodušší a rychlejší řešení.
Sundej dekl variátoru, sundej zvon, sundej spojku, pořádně to očisti od prachu z obložení a pakny spojky vem drátěným kartáčem aby jsi z nich dostal všechen nalepenej prach. Pak to slož a problém je dočasně vyřešen - tak na sezónu, než se zase pakny zaserou tím prachem. Pokud jezdíš přetížen jako jsem jezdil já (dva narostlí s velkou bagáží) pak stačí ostřejší dva, tři rozjezdy do většího kopce za začne to postupně dělat zase. V Kymco servisu ve Varech mi majitel poradil, abych vzal jehlovej pilník A v každý pakně udělal 3 zářezy milimetr hluboký na šířku pilníku. Ty zářezy budou fungovat jako čistíč a ten bordel z obložení se bude usazovat v nich a nebude zalepovat obložení. Tak jsem tak vykonal a měl jsem od toho pokoj dokud jsem Xcitinga neprodal. Nemusíš mít strach, že by ti kvůli tomu nějak ubývaly pakny. Já to každý jaro rozebíral na kontrolu a ty pakny byli furt stejný i po 30000km.
Toš práci zdar. Jo a jen poznámka na okraj. Bez blokovacího přípravku to nepůjde - variátor sundat ještě jo, ten se dá povolit rázovým utahovákem, ale spojku musíš zablokovat, tu ti nedrží komprase motoru. Kdybys s něčím potřeboval poradit, s důvěrou se na mě obrať, tvrdí o mě že tomu rozumím
Dělá to spojkový zvon na zadní řemenici, který se rozvibruje. Zvon velkýho průměru který unáší jen asi 25 tisícihran. Pravděpodobnou příčinou je vůle mezi tím kroužkem co tam je a ložiskem co je v deklu variátoru. Tam je to řešený dost na pendrek, bo kdyby se to udělalo s přesahem na naklepnutí toho ložiska na ten váleček, Tak by se zvon sice nerozvibrovával, ale pak bych chtěl vidět jak by se ten dekl sundaval. Já jsem to chtěl strojnicky pořešit výměnou ložiska a výrobou novýho kroužku s nulovou vůlí, ael už jsem se k tomu nedostal a vlastně to už nebylo třeba.
Naštěstí pro tebe existuje jednodušší a rychlejší řešení.
Sundej dekl variátoru, sundej zvon, sundej spojku, pořádně to očisti od prachu z obložení a pakny spojky vem drátěným kartáčem aby jsi z nich dostal všechen nalepenej prach. Pak to slož a problém je dočasně vyřešen - tak na sezónu, než se zase pakny zaserou tím prachem. Pokud jezdíš přetížen jako jsem jezdil já (dva narostlí s velkou bagáží) pak stačí ostřejší dva, tři rozjezdy do většího kopce za začne to postupně dělat zase. V Kymco servisu ve Varech mi majitel poradil, abych vzal jehlovej pilník A v každý pakně udělal 3 zářezy milimetr hluboký na šířku pilníku. Ty zářezy budou fungovat jako čistíč a ten bordel z obložení se bude usazovat v nich a nebude zalepovat obložení. Tak jsem tak vykonal a měl jsem od toho pokoj dokud jsem Xcitinga neprodal. Nemusíš mít strach, že by ti kvůli tomu nějak ubývaly pakny. Já to každý jaro rozebíral na kontrolu a ty pakny byli furt stejný i po 30000km.
Toš práci zdar. Jo a jen poznámka na okraj. Bez blokovacího přípravku to nepůjde - variátor sundat ještě jo, ten se dá povolit rázovým utahovákem, ale spojku musíš zablokovat, tu ti nedrží komprase motoru. Kdybys s něčím potřeboval poradit, s důvěrou se na mě obrať, tvrdí o mě že tomu rozumím
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Akcelerace
Teď koukám, že jsi z Bíliny. To máš ke mě kousek. Toš dojeď do Kárlsbádu, ti to za kafe vopravím a ještě tě protáhnu úžasným kouskem Krušných hor, že ještě týden se ti o tom bude zdát a ze spaní si budeš chrochtat Ps: Blokační přípravek jsem si totiž nechal na Zoidberga
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
Re: Akcelerace
Díky moc za info. Rád se domluvím. Rád se i přiučím. Zatím s pozdravem. Poprosil bych o kontakt do SZ
Pavel
Pavel