Stránka 2 z 3

Napsal: čtv 27 čer 2013, 18:01
od mabin
Skoda ze nejdu stelovat srobovakom to by bolo jednoduche

Napsal: pát 28 čer 2013, 19:57
od manet125
Zkusil jsem "vyrušení" kontrolky a jde to stejně jako u Dauna.
Zapnout zapalování, počítat 10sec, pak plnej plyn a držet ho 10sec. Kontrolka zhasne.

Napsal: sob 29 čer 2013, 08:52
od mabin
Jo jo 20 eur usetrenych

Napsal: sob 27 črc 2013, 14:52
od mabin
Ja mam asi na tie kontrolky smolu Ako by som odskusal kontrolku dobijania (okrem demontaze pristrojovky) zapnem kluc a uz nesvieti.Dobijanie je funkcne meral som, na regleri som pomeral vsetky kable ale ani jeden nieje kontrolka.

Napsal: pon 29 črc 2013, 21:54
od láďa
kontrolka dobíjení při otočení klíčkem nesvítí..co třeba odpojit alternátor od regulátoru???

Napsal: pon 12 srp 2013, 20:41
od mabin
kontrolka ma svietit ked zapnes kluc a mne nesvieti ked poodpajam regler tak ties nesvieti

kontrolka

Napsal: sob 28 zář 2013, 16:02
od mabin
No tak na nieco som prisiel ohladom kontrolky dobijania. Kupil som novu baterku a od tej doby mi zhasla kontrolka dobijania teraz ked sa ochladilo som baterku vibil a cuduj sa svete rosvietila sa.Nabil som ju a uz nesvieti.Skusil som to viac krat dal staru a potom novu a je to tak asi tam je nieco co kontroluje napetie v baterke co vi nato ma niekto taku skusenost?

Napsal: sob 28 zář 2013, 19:11
od manet125
Čoveče, tak toho jsem si nevšiml. Půjdu se podívat co všechno se mi rozsvítí po zapnutí zapalování.

Napsal: sob 28 zář 2013, 20:20
od mulah
Mě ta kontrolka svítí jen po dobu,co tlačí čerpadlo,pak zhasne. Takže když mám chcípák v poloze "vypnuto" a otočím klíčkem, tak se rozsvítí jen mazání (olejnička) v momentě, kdy přepnu chcípák na "zapnuto" začne bzučet čerpadlo a rozsvítí se dobíjení. Když čerpadlo dobzučí zhasne i dobíjení.

Napsal: sob 28 zář 2013, 21:26
od manet125
Jo, mě taky tak.

kontrolka

Napsal: ned 29 zář 2013, 19:13
od mabin
No to bude asi ten pokles napetia ked zacne bzucat to cerpadlo lebo na novej baterke mi to vobec neroby.No je to vimakany stroj to KYMCO..

Re:

Napsal: úte 22 lis 2016, 19:30
od Lukann007
Vyzkoušeno mazání chyb na Kymco Xciting 300iR a funguje to.

Vymazání chyb.
Zapnout zapalování, počkat 10 sekund, potom plný plyn podržet 10 sekund, uvolnit.
Kontrolka 2x blikne.

Reset chyb
Držet plný plyn, zapnout zapalování a počkat 8 sekund. Uvolnit a vypnout.

Nikdy jsem to nezkoušel, takže nechci být pak mlácen, pokud se to nepovede.[/quote]

Re: Kontrolka motora

Napsal: stř 23 lis 2016, 21:48
od mulah
Neboj nikdo tě mlátit nebude. Mě by akorát zajímalo vymazání jakých chyb. To jako že jsou ty chyby v CDI (viditelný jen po napíchnutí na diagnostiku) a tím se to resetuje do továrního nastavení, nebo se nějaká ta chyba objeví na displeji???

Re: Kontrolka motora

Napsal: čtv 24 lis 2016, 07:17
od HonzaH
Dobrý dotaz, Venco :yes: :wink: :)

Re: Kontrolka motora

Napsal: ned 10 čer 2018, 01:31
od mojmec11
Dám to sem,páč mi ta kontrolka bliká.
Takže popis a projev závady: našel jsem na škrtící klapce odpojený konektor a pátral,k čemu je - je od MAP senzoru. http://www.kymco-skutr.cz/1794-vozidla- ... ovani.html je to díl 1614-906-0002 Snímač tlaku nasávaného vzduchu
Pak jsem v přítmí garáže objevil blikající kontrolku motoru,na světle to fakt není vidět. Díky tomu jsem to nezjistil při koupi ani při jízdě. Když konektor zapojím a nastartuju,malý volnoběh a při pokusu přidat plyn motor chcípne,nebo taky po chvíli sám. Zkusil jsem ho i vyndaný zapojit,zacpat otvor v klapce a pusou udělat podtlak/přetlak - motor reagoval.
Vymazání chyb nepomáhá. Jinak motor jde normálně s tím odpojeným čidlem,jen za studena je trošku díra v plynu,ale po zahřátí to zmizí. Jen ta spottřeba se mi zdá vyšší,to se dá pochopit,jelikož ŘJ jede asi v nouzáku a já jezdím podle nálady,ne na spotřebu,takže průměr mám kolem 5-6l/100km.
Ještě zkusím reset a pak nevím,asi to nechám na zimu,třeba se najde někdo s dianostikou nebo se dá někde sehnat ?