Agility City 125 - chrastění z oblasti variátoru
Re: Agility City 125 - chrastění z oblasti variátoru
Začal téct olej přes airbox. Podle zápachu to byl převodový olej. Tak jsem začal koumat proč. Plnící šroub převodového oleje ve stálém převodu totiž není jako kontrolní, podle kterého se určuje kolik oleje nalít. Je potřeba dodržet informaci uvedenou na krytu variátoru tj.: 0,18L. Mně se do převodovky podařilo dostat určitě 0,7L. A co bylo příčinou vytékání oleje z Airboxu? Stálý převod má totiž odvětrání do Airboxu a při jízdě byl přelitý převodový olej vytlačován tímto odvětráním do Airboxu. Takže po vypuštění oleje a pečlivém nadávkování (dal jsem 0,2L) je vše v pořádku a už nic nikde nekape.
Re: Agility City 125 - chrastění z oblasti variátoru
No vidíš. Alespoň už víš proč to tam píšou Ikdyž docela se divim, žes toho tam nacpal toliko. Já na Agilitě 50 mám napsáno, že 0.12l,ale víc tam stejně nalejt nejde.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Agility City 125 - chrastění z oblasti variátoru
ony ty uváděné objemy provozních kapalin tam nepíšou jen tak zbůhdarma ! .. ale tak dobře, že ti to nešlo jinam
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..