Agility City 125 - chrastění z oblasti variátoru

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

frodo
Už mám víc než deset
Příspěvky: 22
Registrován: ned 09 srp 2015, 06:59

Re: Agility City 125 - chrastění z oblasti variátoru

Příspěvek od frodo » pon 21 zář 2015, 21:30

Začal téct olej přes airbox. Podle zápachu to byl převodový olej. Tak jsem začal koumat proč. Plnící šroub převodového oleje ve stálém převodu totiž není jako kontrolní, podle kterého se určuje kolik oleje nalít. Je potřeba dodržet informaci uvedenou na krytu variátoru tj.: 0,18L. Mně se do převodovky podařilo dostat určitě 0,7L. A co bylo příčinou vytékání oleje z Airboxu? Stálý převod má totiž odvětrání do Airboxu a při jízdě byl přelitý převodový olej vytlačován tímto odvětráním do Airboxu. :oops: Takže po vypuštění oleje a pečlivém nadávkování (dal jsem 0,2L) je vše v pořádku a už nic nikde nekape.

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3380
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Re: Agility City 125 - chrastění z oblasti variátoru

Příspěvek od mulah » úte 22 zář 2015, 19:52

No vidíš. Alespoň už víš proč to tam píšou :-) Ikdyž docela se divim, žes toho tam nacpal toliko. Já na Agilitě 50 mám napsáno, že 0.12l,ale víc tam stejně nalejt nejde.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Agility City 125 - chrastění z oblasti variátoru

Příspěvek od HonzaH » stř 23 zář 2015, 08:47

ony ty uváděné objemy provozních kapalin tam nepíšou jen tak zbůhdarma ! .. ale tak dobře, že ti to nešlo jinam :wink: :) :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Odpovědět