Údržba
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
Údržba
Zdravim chlapy, založil jsem novou sekci, protože bych chtel pomoci s údržbou mé Cityny. A třeba to bude sloužit i dalším .
1.odvzdusnil jsem brzdy a vymenil kapalinu , ale zadni jde porad do měkka. Brzdí lépe, ale pořád to není ono... nějaké rady prosím?
2. Asi pristi tyden se chystam skutr odstavit do garaze a chtel bych poradit s řemenem variátoru. Jak poznám že už má dost když nenajdu žádne poškození? měří se jeho tlouštka?
popř. jaký má agility city 125 rozměr řemene?
Mám v plánu koupit nové válečky, nejspíš dr.pulley,vodítka a pruzinky do spojky. Jen u toho řemene si nejsem jistý.
Díky za rady
1.odvzdusnil jsem brzdy a vymenil kapalinu , ale zadni jde porad do měkka. Brzdí lépe, ale pořád to není ono... nějaké rady prosím?
2. Asi pristi tyden se chystam skutr odstavit do garaze a chtel bych poradit s řemenem variátoru. Jak poznám že už má dost když nenajdu žádne poškození? měří se jeho tlouštka?
popř. jaký má agility city 125 rozměr řemene?
Mám v plánu koupit nové válečky, nejspíš dr.pulley,vodítka a pruzinky do spojky. Jen u toho řemene si nejsem jistý.
Díky za rady
Kymco Agility City 125
S tím řemenem je to těžký. Protože ikdyž koupíš novej, může být užší než jetej origoš. Pokud z něho nelezou nítě a po ohutí nejsou vidět praskliny, můžeš ještě jezdit. Ale na Citynu stojí řemen kolem pětiklíště, což není ranec a pro klid duše bych ho radši vyměnil. Protože prasklej řemen ti udělá pěknou paseku. Tož tak.
A s tou zadní brzdou..... na Agilitě mám jedovku,ale tam je klasika lanko,zato na XC to mám taky takový gumový a nic platný že jsem to odvzdušňoval 3x
A s tou zadní brzdou..... na Agilitě mám jedovku,ale tam je klasika lanko,zato na XC to mám taky takový gumový a nic platný že jsem to odvzdušňoval 3x
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
Šířka origo řemene - minus jeden milimetr je na výměnu.
Jinou šíři,než uvádí výrobce bych z vlastní zkušenosti nedoporučoval. Není to ono. Změní se rozjezdy i maximálka k horšímu.
Doktorovy válečky se tady i na jiných fórech rozebírají docela dost. No žádná sláva.
Jinou šíři,než uvádí výrobce bych z vlastní zkušenosti nedoporučoval. Není to ono. Změní se rozjezdy i maximálka k horšímu.
Doktorovy válečky se tady i na jiných fórech rozebírají docela dost. No žádná sláva.
Vladimír,aby se nám to tady nepletlo.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
Simson SR50 prodán,Burgman 125 -prodán,Downtown 300i -prodán, Suzuki Burgman 650 Ex. - prodán, Suzuki V Strom DL 650
Rozčilovat se,znamená - mstít se sám na sobě - pro blbost druhých.
- forman
- Expert
- Příspěvky: 2573
- Registrován: sob 02 črc 2011, 18:57
- Bydliště: Nedaleko Uherska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Údržba
Vloni jsem měl ten samý problém.Výměna kapaliny - odvzdušnění a stejně to bylo stále jako do sra..k. Vyzkoušel jsem snad všechny rady co mě kdo radil a stále nic.martin.151 píše:Zdravim chlapy, založil jsem novou sekci, protože bych chtel pomoci s údržbou mé Cityny. A třeba to bude sloužit i dalším .
1.odvzdusnil jsem brzdy a vymenil kapalinu , ale zadni jde porad do měkka. Brzdí lépe, ale pořád to není ono... nějaké rady prosím?
Díky za rady
Nakonec mi někdo poradil(už nevím kdo),ale tímto mu děkuji.
Takže - napumpovat a přitáhnout něčím páčku k rukojeti a nechat to do rána. Takto jsem to udělal třikrát a byl pokoj.
Slyším na jméno RUDA
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
K těm brzdám ... někde jsem slyšel nebo četl, teď už nevím, ale že existuje i opačná cesta, jak vyměnit kapalinu a zároveň odvzdušnit brzdy a to ideálně postavit skútra/moto předním kolem do kopce, rozšroubovat nádržku na řidítkách, odsát brzdovku, co to půjde, ale tak aby zůstala zaplavená výpusť, co jde z nádržky k pístku u páčky, napojit na odvzdušňovák na třmenu hadičku (pozor, musí bezvadně těsnit) na jejímž druhém konci je velká stříkačka plná nové brzdovky. Zaplavit hadičku brzdovkou ze stříkačky tak, aby tam nebyly bublinky, povolit odvzdušňovák a tlačit to naopak, od brzdového ústrojí směrem nahoru k páčce. Případný vzduch v okruhu odejde lépe. Jen je nutné kontrolovat, aby ti nepřetekla nádržka novou brzdovkou. Vyzkoušené to ale nemám. Pokud ale Agíla nemá pancéřované hadičky (opletené drátem), s nějakou pružností brzdové páčky musíš počítat, prostě to nikdy nepůjde úplně natvrdo. Každý kaučuk je do jisté míry pružný, taky se to od něj očekává
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
Dík za odpověď.
I tuhle variantu jsem zkoušel. Nedával jsem skůtr teda do kopce, ale to myslím není důležité. Je fakt ze na předku je hadicka obalena dratem, na zadku myslím ne.
já práve jel na Maxonu a tomu zadek flokoval, kdyz se poradne zmackl .. U mě to bohužel nezaflokuje ani na mokru na přechodu...
I tuhle variantu jsem zkoušel. Nedával jsem skůtr teda do kopce, ale to myslím není důležité. Je fakt ze na předku je hadicka obalena dratem, na zadku myslím ne.
já práve jel na Maxonu a tomu zadek flokoval, kdyz se poradne zmackl .. U mě to bohužel nezaflokuje ani na mokru na přechodu...
Kymco Agility City 125
Gumavatý projev brzdové páčky je věc jedna, ale tohle už smrdí mastnýma destičkama a kotoučem. Rozebrat, vyčistit a řádně odmastit, nic jinýho s tím udělat nemůžeš. Skoro bych se vsadil ...
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19