K těm brzdám ... někde jsem slyšel nebo četl, teď už nevím, ale že existuje i opačná cesta, jak vyměnit kapalinu a zároveň odvzdušnit brzdy a to ideálně postavit skútra/moto předním kolem do kopce, rozšroubovat nádržku na řidítkách, odsát brzdovku, co to půjde, ale tak aby zůstala zaplavená výpusť, co jde z nádržky k pístku u páčky, napojit na odvzdušňovák na třmenu hadičku (pozor, musí bezvadně těsnit) na jejímž druhém konci je velká stříkačka plná nové brzdovky. Zaplavit hadičku brzdovkou ze stříkačky tak, aby tam nebyly bublinky, povolit odvzdušňovák a tlačit to naopak, od brzdového ústrojí směrem nahoru k páčce. Případný vzduch v okruhu odejde lépe. Jen je nutné kontrolovat, aby ti nepřetekla nádržka novou brzdovkou. Vyzkoušené to ale nemám. Pokud ale Agíla nemá pancéřované hadičky (opletené drátem), s nějakou pružností brzdové páčky musíš počítat, prostě to nikdy nepůjde úplně natvrdo. Každý kaučuk je do jisté míry pružný, taky se to od něj očekává
