Problém s Agility City 125
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
Záleží na tom do čeho. Do dvoutaktu určitě ne (vím máš 4T). Mají nižší nároky na proud, lepší jiskru a delší životnost. To všechno je vyváženo cenou. Pokud máš ke svíci mizerný přístup, nebo ti to hůř startuje, určitě bych ti jí doporučil. V opačném případě ti bohatě postačí obyčejná.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
No, já měl skvěle seřízenou Agilitku, startovala na první šlápnutí, nebo otočení startéru. Tak jsem tam dal iridiovou a už to tak dobře nestartuje.... možná to chce doladit bohatost, nevím, v každým případě rozdíl mezi normální a iridiovou jsem až na to startování nezpozoroval žádnej. Jinak když víš kde, tak za iridiovou NGK nedáš víc jak 250kč. Na agilitu mě stála 250,- a na XC by mě vyšla asi o 10kč míň,ale prdím na ní,na obyčejnou mi to startuje dobře.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- Gandalf
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4280
- Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
- Bydliště: Brno-venkov
Tak nevím, ale svíčka NGK CR7E (na můj model) se prodává od 120 Kč, nikoliv za 250 Kč. A iridiová pak od cca 260 Kč ne za 500 nebo dokonce 4-násobek. Nevím, kam na ty ceny chodíte Ale pardon za lehký OT
Naposledy upravil(a) Gandalf dne pon 22 črc 2013, 22:22, celkem upraveno 1 x.
Honda Forza 300
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
odpoledne jsem koupil obycejnou za 100 kč- iridiova byla za 380... tak jsem si koupil rovnou dvě obyč.
Mám ale problem ze to nepomohlo a skutr se dusí a cuká. Dřív to dělalo jen občas , ted se proste uz nerozjedu. volnobeh v poradku. Startuje na drc, ale jakmile pridám, tak se udusí....
Jediné co asi zbývá, tak je asi vycistit karburátor.
Pomůze prosím někdo a napíšete podrobnější návod jak na to? Jak se dostanu k tryskám ? Idealne krok po kroku...
Díky moc chlapy, je to tu super, jsem rád že jsem se registroval
Mám ale problem ze to nepomohlo a skutr se dusí a cuká. Dřív to dělalo jen občas , ted se proste uz nerozjedu. volnobeh v poradku. Startuje na drc, ale jakmile pridám, tak se udusí....
Jediné co asi zbývá, tak je asi vycistit karburátor.
Pomůze prosím někdo a napíšete podrobnější návod jak na to? Jak se dostanu k tryskám ? Idealne krok po kroku...
Díky moc chlapy, je to tu super, jsem rád že jsem se registroval
Kymco Agility City 125
Není to nic složitýho. Prostě začni rozebírat
Já už si to pořádně nepamatuju, jsem taky už starší člověk
Zprvu musíš vyndat karbec. To znamená, že musíš všechno odpojit. Přívod vzduch, aut. sytič, přívod benzínu , plynové lanko. Jestli je tam ještě něco (nějaká hadička) tak i to. Pak povolíš eskapásku co je na kolenu přímo do motoru a karbec z tý trubky vytáhneš.
Když ho máš v ruce tak, jak byl ve skůtru,otočíš ho vzhůru nohama a povolíš asi 6 šroubů a sundáš celej ten hliníkovej spodek (ten hliník cos sundal,taky dobře vyčisti - tam se usazuje bordel z benzínu) a objeví se ti plovák - zkus jestli se ti pěkně volně hejbe. A přesně v prostředku je tryska.
A čistit a čistit.
No a pak zpátky v obráceným pořadí. Co si tak pamatuju, největší pakárna byla s aut. sytičem - to je ten černej hajzl. Blbej přístup na šrouby a to přidělání pomocí toho kousku plechu, taky vymyslel idiot
Já už si to pořádně nepamatuju, jsem taky už starší člověk
Zprvu musíš vyndat karbec. To znamená, že musíš všechno odpojit. Přívod vzduch, aut. sytič, přívod benzínu , plynové lanko. Jestli je tam ještě něco (nějaká hadička) tak i to. Pak povolíš eskapásku co je na kolenu přímo do motoru a karbec z tý trubky vytáhneš.
Když ho máš v ruce tak, jak byl ve skůtru,otočíš ho vzhůru nohama a povolíš asi 6 šroubů a sundáš celej ten hliníkovej spodek (ten hliník cos sundal,taky dobře vyčisti - tam se usazuje bordel z benzínu) a objeví se ti plovák - zkus jestli se ti pěkně volně hejbe. A přesně v prostředku je tryska.
A čistit a čistit.
No a pak zpátky v obráceným pořadí. Co si tak pamatuju, největší pakárna byla s aut. sytičem - to je ten černej hajzl. Blbej přístup na šrouby a to přidělání pomocí toho kousku plechu, taky vymyslel idiot
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
- HonzaH
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 6554
- Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
- Kontaktovat uživatele:
Martine, zatím jinde nehledej. Nejdříve to vyčisti, smontuj, odzkoušej a pak teprve pokračuj. Buďto to bude OK a pak to bylo karbecem a nebo je zakopaný pes jinde. Nedělej všecko naráz, nebo pak nezjistíš, kde je "jádro pudla" .. Hodně zdaru přeji
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší ..
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
- martin.151
- Už mám víc než deset
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19
Podle mě bude v řiti ten automatický sytič. Chtělo by to vyzkoušet jiný, ten tvůj bude mít svoje nejlepší dny za sebou a nebude mít sílu vytlačit jehlu, která uzavírá kanálek. V důsledku čehož ti tam jde moc bohatá směs, která motor zadusí.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013