Problém s Agility City 125

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » sob 20 črc 2013, 10:55

Dobře , díky moc za rady. Vyčistím to a koupím novou svíčku. Snad to bude ok. :)
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » pon 22 črc 2013, 12:28

vyplatí se koupit iridiove svicky? mate zkusenost? :)
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » pon 22 črc 2013, 13:09

Záleží na tom do čeho. Do dvoutaktu určitě ne (vím máš 4T). Mají nižší nároky na proud, lepší jiskru a delší životnost. To všechno je vyváženo cenou. Pokud máš ke svíci mizerný přístup, nebo ti to hůř startuje, určitě bych ti jí doporučil. V opačném případě ti bohatě postačí obyčejná. :wink:
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » pon 22 črc 2013, 13:17

:) díky moc , koupím tedy obyč. startuje mi to dobře a přístup mám taky dobrý. je fakt ze jsou asi 4x drazsi nez obycejne.
Kymco Agility City 125

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » pon 22 črc 2013, 13:38

martin 151: Já koupil tu iridiovou (ale na downtowna 125),ale cenově nevím zda je 4x drahší , normální stála 250, iridiová 350... ale jede to stejně, jen při volnoběhu je to kapku klidnější a vyrovnanější.

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3381
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 22 črc 2013, 16:00

No, já měl skvěle seřízenou Agilitku, startovala na první šlápnutí, nebo otočení startéru. Tak jsem tam dal iridiovou a už to tak dobře nestartuje.... možná to chce doladit bohatost, nevím, v každým případě rozdíl mezi normální a iridiovou jsem až na to startování nezpozoroval žádnej. Jinak když víš kde, tak za iridiovou NGK nedáš víc jak 250kč. Na agilitu mě stála 250,- a na XC by mě vyšla asi o 10kč míň,ale prdím na ní,na obyčejnou mi to startuje dobře.
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
Gandalf
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4280
Registrován: pát 24 srp 2012, 11:20
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od Gandalf » pon 22 črc 2013, 17:08

Tak nevím, ale svíčka NGK CR7E (na můj model) se prodává od 120 Kč, nikoliv za 250 Kč. A iridiová pak od cca 260 Kč ne za 500 nebo dokonce 4-násobek. Nevím, kam na ty ceny chodíte :shock: Ale pardon za lehký OT :oops:
Naposledy upravil(a) Gandalf dne pon 22 črc 2013, 22:22, celkem upraveno 1 x.
Honda Forza 300 Obrázek
(Honda CTX 700D 16-19, Piaggio X10 350 13-16, Kymco Downtown 125 12-13, Babetta 210 1988-2000)

base1000
Už mám víc než deset
Příspěvky: 51
Registrován: pát 12 črc 2013, 08:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od base1000 » pon 22 črc 2013, 17:25

gandalf: bral jsem to normálně v obchodě, a za normální chtěl fakt 250 a iridiová 350. Pokud vydrží 2x tolik co obyč, tak výhodná koupě.... V jiném blízkém obchodě chtěl za totožnou iridiovou 560.... Asi máme na tom jihu draho :lol:

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » pon 22 črc 2013, 18:30

odpoledne jsem koupil obycejnou za 100 kč- iridiova byla za 380... tak jsem si koupil rovnou dvě obyč.

Mám ale problem ze to nepomohlo a skutr se dusí a cuká. Dřív to dělalo jen občas , ted se proste uz nerozjedu. volnobeh v poradku. Startuje na drc, ale jakmile pridám, tak se udusí....

Jediné co asi zbývá, tak je asi vycistit karburátor.

Pomůze prosím někdo a napíšete podrobnější návod jak na to? Jak se dostanu k tryskám ? Idealne krok po kroku... :D

Díky moc chlapy, je to tu super, jsem rád že jsem se registroval :wink:
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
mulah
Superkecal
Příspěvky: 3381
Registrován: ned 13 kvě 2012, 13:27
Bydliště: CHodov u KV

Příspěvek od mulah » pon 22 črc 2013, 20:20

Není to nic složitýho. Prostě začni rozebírat :D
Já už si to pořádně nepamatuju, jsem taky už starší člověk :D
Zprvu musíš vyndat karbec. To znamená, že musíš všechno odpojit. Přívod vzduch, aut. sytič, přívod benzínu , plynové lanko. Jestli je tam ještě něco (nějaká hadička) tak i to. Pak povolíš eskapásku co je na kolenu přímo do motoru a karbec z tý trubky vytáhneš.
Když ho máš v ruce tak, jak byl ve skůtru,otočíš ho vzhůru nohama a povolíš asi 6 šroubů a sundáš celej ten hliníkovej spodek (ten hliník cos sundal,taky dobře vyčisti - tam se usazuje bordel z benzínu) a objeví se ti plovák - zkus jestli se ti pěkně volně hejbe. A přesně v prostředku je tryska.
A čistit a čistit.
No a pak zpátky v obráceným pořadí. Co si tak pamatuju, největší pakárna byla s aut. sytičem - to je ten černej hajzl. Blbej přístup na šrouby a to přidělání pomocí toho kousku plechu, taky vymyslel idiot
Agility 50 4T, Xciting 500 AFI , K-xct 125i, VARAN, Džamila CB500

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » pon 22 črc 2013, 21:26

supr , dík . Myslíš že by to mohlo byt to proč to nejede? nebo mam hledat chybu jeste jinde?
Zítra se na to kouknu a vyčistim to. :)
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
HonzaH
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 6554
Registrován: sob 24 bře 2012, 22:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HonzaH » úte 23 črc 2013, 07:08

Martine, zatím jinde nehledej. Nejdříve to vyčisti, smontuj, odzkoušej a pak teprve pokračuj. Buďto to bude OK a pak to bylo karbecem a nebo je zakopaný pes jinde. Nedělej všecko naráz, nebo pak nezjistíš, kde je "jádro pudla" .. :wink: Hodně zdaru přeji :wink: :)
Kymco Downtown 300i ABS ... od 28.8.2014 brázdí Prachaticko
Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Jinak já su Honza ... pro méně bystřejší .. :wink:

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » úte 23 črc 2013, 07:17

Dobře :) díky moc. Večer sem napíšu jak to dopadlo. :)

takze tryska je po vyndani spodniho víka přímo uprostřed karbecu jo? plovak vyndavat nemusím? :)
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
martin.151
Už mám víc než deset
Příspěvky: 46
Registrován: pát 12 črc 2013, 11:19

Příspěvek od martin.151 » úte 23 črc 2013, 20:38

Tak jsem vycistil karbec a je to porad stejny. chytne hned,ale po pridani se udusí.
Zkousel jsem to nechat vychladnout a vypojil jsem sytic. Prislo mi ze to jde do vyssich otacek,ale pak se to stejne dusilo. Co s tím?
Kymco Agility City 125

Uživatelský avatar
jouza74
Superkecal
Příspěvky: 3031
Registrován: úte 20 pro 2011, 08:22
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od jouza74 » stř 24 črc 2013, 07:40

Podle mě bude v řiti ten automatický sytič. Chtělo by to vyzkoušet jiný, ten tvůj bude mít svoje nejlepší dny za sebou a nebude mít sílu vytlačit jehlu, která uzavírá kanálek. V důsledku čehož ti tam jde moc bohatá směs, která motor zadusí.
Kymco Vitality 2T r.v. 2007 už nemám, nahradila ho "Karkulka" Honda SH 125i r.v. 2013
na delší štreky Moto Guzzi Breva 750 r.v. 2004
a na ty nejdelší Triumph Trophy 1200 SE r.v. 2013

Odpovědět