Studené nejede
Studené nejede
Ahojky všichni.Koupil jsem Agility 50 a upřímne jsem tak trochu na rozpacích.Když nastartuji,trvá to asi 5 až 10 min než začne stroj opravdu brát a jede.Jinak cuká,až chcípe.Mám na nem 66 km.Když se ohřeje tak jde pekne.Dokonce překvapive.Teplé me to chytne s trochou plynu.A to po dlouhé dobe.Píšu to proto že me bylo řečno od prodejce "musí si to sednout".No at se na mne nikdo nezlobí,koupil jsem si to na ježdení do práce a takhle budu vstávat ve 4 hod abych to ohřál ne?Máte nikdo zkušenost či radu?Předem dík za odpovedi a přeji včem mnoho štastných km na Kymcu.
Maky
Re: Studené nejede
Cauky, tak asi to bude tim ze to potrebuje zabehat, teda spon doufam, jelikoz jsme si taky poridili Kymco agility city, a ty starty a cas nez se to poradne rozjede a nechcipa se asi stejne jak u tebe. Najeto mame zatim neco kolem 80km, jelikoz pocasi porad nepreje. Tak doufam ze se to zabehnutim vse zlepsi, pripadne i po garancce, uvidime.Maky píše: Ahojky všichni.Koupil jsem Agility 50 a upřímne jsem tak trochu na rozpacích.Když nastartuji,trvá to asi 5 až 10 min než začne stroj opravdu brát a jede.Jinak cuká,až chcípe.Mám na nem 66 km.Když se ohřeje tak jde pekne.Dokonce překvapive.Teplé me to chytne s trochou plynu.A to po dlouhé dobe.Píšu to proto že me bylo řečno od prodejce "musí si to sednout".No at se na mne nikdo nezlobí,koupil jsem si to na ježdení do práce a takhle budu vstávat ve 4 hod abych to ohřál ne?Máte nikdo zkušenost či radu?Předem dík za odpovedi a přeji včem mnoho štastných km na Kymcu.
Studené nejede
Čau Maky,
neboj bude to v poho. Já už mám najeto cca 1500 km. Do cca 100 km jsem taky byla vyděšená, pak to sedlo a dnes mne to ani neudiví. Nastartuju, doobléknu se a pak vyjedu. Toto je konstrukcí motoru - variátoru. Jde o nucené chlazení, a tak holt hned od startu je motor chlazen a není v optimální pohodě. Čau čau.
neboj bude to v poho. Já už mám najeto cca 1500 km. Do cca 100 km jsem taky byla vyděšená, pak to sedlo a dnes mne to ani neudiví. Nastartuju, doobléknu se a pak vyjedu. Toto je konstrukcí motoru - variátoru. Jde o nucené chlazení, a tak holt hned od startu je motor chlazen a není v optimální pohodě. Čau čau.
Moje zkusenost je podobna, nejprve nastartuji, pak se zacnu oblekat, helma atd a pak az teprve vyrazim.
Ptal jsem se na to i v servisu a tam me bylo receno, ze idealni je nechat klidne motor bezet i 5 minut!
To uz je pak cas i na cigarko
Ale opravdu hodne zalezi na pocasi. Proste vlhkost a zima neni na nase skutry.
Jinak podobne to mel jeden kluk i u Keeway, ten sel kolem kolarny v praci, dalkacem nastartoval a nez prosel branou (cca 5 minut) tak byl skutr pripraven na jizdu
Ptal jsem se na to i v servisu a tam me bylo receno, ze idealni je nechat klidne motor bezet i 5 minut!
To uz je pak cas i na cigarko
Ale opravdu hodne zalezi na pocasi. Proste vlhkost a zima neni na nase skutry.
Jinak podobne to mel jeden kluk i u Keeway, ten sel kolem kolarny v praci, dalkacem nastartoval a nez prosel branou (cca 5 minut) tak byl skutr pripraven na jizdu
Kymco Agility50
- jakattara
- Spisovatel příspěvkový
- Příspěvky: 4931
- Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Ztráta výkonu po zahřátí motoru a ujetí cca 15-20km ...
.. a odstranění "chcípání" po přidání plynu při prvním ranním startu" ...
Jedu, jedu a zničeho nic se výkon motoru ztratil a já zůstal poprvé viset. Ani opakované startování koštěti život nepřineslo, tak mě nezbývalo nic jiného než pokračovat po svých. Naštěstí byla poblíž benzínka, tak jsem tlačil jen kousek. Nechal jsem motor schladit a po pár minutách Nimbus znovu oživl. Dojel jsem domů (1,5km) kde motor znovu službu vypověděl. Druhý den se vše opakovalo .
Pohledal jsem rady na netu a nakonec jsem se rozhodl rozebrat, vyčistit trysky a vlastně komplet karburátor a ejhle, závady zřejmě odstraněny. Je možné,že problém byl i ve zvětralém benzínu. Naposledy jsem tankoval do plna před zimou, vyjel jsem vlastně až před pár dny, tak jsem dočepoval do plna četstvý, jezdil v kuse po městě a nechal motor bublat i na "volnoběh" přes hodinu v kuse. Další den taky a vše je zatím OK. Jóóó a první ranní start na jedna . Po opravě najeto cca 70km bez a zatím bez problému. Viva My Scoot .
PS - jen jsem při dotahování jedne trysky serval tu drážku pro plochý šroubovák, tak mě čeká odvrtávání.Co už - Pán Pitoma
Jedu, jedu a zničeho nic se výkon motoru ztratil a já zůstal poprvé viset. Ani opakované startování koštěti život nepřineslo, tak mě nezbývalo nic jiného než pokračovat po svých. Naštěstí byla poblíž benzínka, tak jsem tlačil jen kousek. Nechal jsem motor schladit a po pár minutách Nimbus znovu oživl. Dojel jsem domů (1,5km) kde motor znovu službu vypověděl. Druhý den se vše opakovalo .
Pohledal jsem rady na netu a nakonec jsem se rozhodl rozebrat, vyčistit trysky a vlastně komplet karburátor a ejhle, závady zřejmě odstraněny. Je možné,že problém byl i ve zvětralém benzínu. Naposledy jsem tankoval do plna před zimou, vyjel jsem vlastně až před pár dny, tak jsem dočepoval do plna četstvý, jezdil v kuse po městě a nechal motor bublat i na "volnoběh" přes hodinu v kuse. Další den taky a vše je zatím OK. Jóóó a první ranní start na jedna . Po opravě najeto cca 70km bez a zatím bez problému. Viva My Scoot .
PS - jen jsem při dotahování jedne trysky serval tu drážku pro plochý šroubovák, tak mě čeká odvrtávání.Co už - Pán Pitoma
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...