Jak zvýšit rychlost?

Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: manet125, Gek

jozech
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: ned 20 dub 2008, 15:09

Jak zvýšit rychlost?

Příspěvek od jozech » ned 20 dub 2008, 15:27

Ahoj. mám Kymco Agility 50 . najeto 1600km. Na stránkách jsem našel , že je třeba vyndat omezovací kroužek, ale po demontáži jsem tam žádný nenašel..... Tak mi prosím poraďte kde je nějaké omezení rychlosti...jede mi to něco kolem 48-50km/h. Děkuji.

warmann
Site Admin
Příspěvky: 11
Registrován: čtv 15 čer 2006, 20:32
Bydliště: Vracov

Příspěvek od warmann » stř 30 dub 2008, 18:43

Zdarec,

kroužek tam je ale až po rozdělání variátoru a ten kroužek je jako pevný nálitek variátorového válečku. Otevřený váleček ti můžeme prodat, ale jestli to máš v záruce tak ti to musí odblokovat autorizovaný servis.
Admin

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

tak tady máte mé zkušenosti...

Příspěvek od jakattara » úte 13 říj 2009, 21:59

Mám dva roky starou Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX ,najeto má necelé tři tisíce km.Pořídil jsem si ji letos začátkem prázdnin,na tachu měla 1200km,byla stále blokovaná a jela max.43km (dle GPS).Po výměně variátoru za Malossi Multivar (ale sponecháním original Kymco 7.5g válečků a Kymco kontrastní pružiny)

http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... ym-5113790

a neblokovaného CDI Naraku

http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... ign=3_1039

momentálně dosáhnu na rovince rychosti 76km/h.,v kopci 40km/h.(dle GPS).Myslím,že investice 3 850,- i s poštovným (na víc k ceně 14 000,- ,za kterou jsem scoot pořídil) se vyplatila a změna byla tzv.zadarmo.

Více o Nimbusu na

http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432
_________________
Kymco Agility 50 MMC/Nimbus 2000 CBR XX
Naposledy upravil(a) jakattara dne ned 12 čer 2011, 06:10, celkem upraveno 1 x.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Uživatelský avatar
GoodGod
Už mám víc než deset
Příspěvky: 94
Registrován: úte 29 bře 2011, 13:17
Bydliště: Dětmarovice

Příspěvek od GoodGod » pon 02 kvě 2011, 07:50

Včera jsem uvažoval nad tím jakou restrikci mám já v mé Agilitce RS :-) Jak to,že jsem nevytahoval žádny váleček z variatoru a přesto po výměně CDI to pádi cca 70km/h ? Myslíte,že kdybych vytáhnul ten restrikční kroužek a dal tam jiný,jestli by to šlo ještě nějak znát na výkonu?Nebo se mam na nějaký váleček vyprdnout a dát tam kit s větším válcem ať to má větší zátah. :?

Uživatelský avatar
manet125
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 9420
Registrován: ned 19 zář 2010, 20:07
Bydliště: Blansko

Příspěvek od manet125 » pon 02 kvě 2011, 09:37

Vydrž, za chvilku budeš mít papíry na AA a pak už Agilitku nebudeš řešit :wink: . Takovou mám zkušenost já :D . To je taková evoluce, tím si projde každej.
Bylo: Stadion, Kejvačka 250, KTM 50RSW, Manet S125 Modrej, Kymco People S200, Kymco Xciting 500 Ri
Je: Manet S125 Zelenej, Kawasaki KL650 Tengai, Brumla B210

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 02 kvě 2011, 14:40

To GoodGod - neponaučitelný :wink: - přečti si prosím můj postup na motorkářích .... váleček 100% nech stáhnout na soustruhu ... koupit se ti ho asi nepodaří.
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Zdeněk Kůs
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: stř 27 črc 2011, 18:50

Varec

Příspěvek od Zdeněk Kůs » pon 01 srp 2011, 20:45

Probíhá výměna, co nejdříve budu informovati...
Naposledy upravil(a) Zdeněk Kůs dne pon 01 srp 2011, 20:56, celkem upraveno 1 x.

Zdeněk Kůs
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: stř 27 črc 2011, 18:50

Variátor

Příspěvek od Zdeněk Kůs » pon 01 srp 2011, 20:55

Tak jsem jednoho krásného dne koupil variáor od Naraku. Začal jsem řešit otázku, kdo mi ho vymění. Jak tak jsem se ptal starých motorkářů a mechaniků zkušenosti s tutou problematikou byli nulové. Tak jsem se do toho pustil sám.
Odkrytoval jsem variátor. Nyní první problem. Povolit matice. Růčo to nešlo tak jsem to odlačil do autoservisu aby mi to stájli pistolí. První věc za mnou. Rozebral jsem to, dal jsem tam Naraku varec, složil zpátky. Žádný problem. Zatáhl klíčem co to šlo, zakrytoval. Nastartoval... najednou to bylo celé divné. Jak tak si jedu... maximálka byla 20kmh! Tak jsem to zase rozebral, odmastil a zase zatáhl jako kanec! Jedu si nyní 35 a najednou ze skůtru vychází tak hnusnej škubavej tryskavej likvidační zvuk zdrhnutí železných součástek že jsem se málem rozbrečel co to udělalo s Panem Mouchou. Tak jsem to rozebral, zase odmastil, jestli to někde neprokluzuje a zase utáhl. Povolila se za jízdy matka a kolečko startéru drhlo a ozubené kolo před varcem. A sobota byla v tahu s nepojízdným P. Mouchou. Neděle měla stejný scénář, neúspěšné pokusy... utahování, odmaštění, zkoumání. Vůbec jsem nevěděl čím to je? Kde se sakra ztrácí výkon? Co je špatně? Variátor netlačí řemen? Něco se protáčí?
Pondělí ráno běhěm práce (pracuji doma-truhlář student) jsem udělal zase to samé. Ovšem mě večer napadlo, že to musim zase utáhnout pistolí a variátoru trochu pomoct malinko vazelinkou! Tak jsem nechal utáhnout, zase odmastit, namáznout a jedu. Zase to samé... dvacítka a motor jel naplno. Tak mě trklo, že varec se nepohybuje a tím převod řemene neni kde by měl být. Jak roztočim motor bez výkonu abych pořádně roztočil variátor a tím mu pomohl se pohybovat a tlačit řemen?
Vzpomněl jsem si na ty zasraný aktivisty co blokujou kácení lesa a vydal jsem se tím směrem na pořádnej kopec! Dvacítkou jsem tam vyjel div motor nevybuchl.
Otočim a jedu... najednou jako by všechno napasovalo a mělo ani jsem nemrk a 80kmh! To jsem nikdy nejel! Pač i z nejkrutějšího kopce max 55kmh. A od té doby to sedí tak krásně, na rovince 60-65, do kopce 45-50 a z kopce? Dneska jsem tu stovku dal pánové a dámy... Dal jsem tomu namístě 50km jízdy aby všechno zapadlo a zajelo se. Akorát válečky dělaj divnej zvuk, jako by se to mělo každou chvilkou zaseknout. Ale jezdí jako dábel můj Pan Moucha.
Inu doufam, že štastné konce jako já také zažijete. A doporučuju, nikdy se v tom nehrabejte sami! Raději je lepší si připlatit za servis. Já to měl už tolikrát rozebrané, že znám nazpamět jak tam co funguje. Už budu akorát lejt benzin a řídit. Nic jiného.
Mějte se dobře Kymčáci a Kymčata
Kymco agility 50 MMC- Neni to skůtr, je to Pan Moucha ...

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » pon 01 srp 2011, 21:06

No, jen jednu maličkost - vnitřek varce na tomto typu se nikdy - NIKDY - nemá mastit vazelínou. Nemá se mazat ničím a pokud nutně chceš, použij WD - každopádně se připrav, že z vazelíny v kombinaci s nalepeným prachem se ti stane brusná pasta a ta ti varec pěkně doničí. Věř mi - toto jsou zkušenosti, né zcela vlastní ale jsou. Já je mázl WD a už jsem plošky ve kterých válečky lítají nikdy nevyleštil. A užívej rychlosti - moc ti to přeji - jen si připusť, že tento motůrek na tuto rychlost není stavěný. Ani válec a ani klika ... šetři si to :wink:
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Zdeněk Kůs
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: stř 27 črc 2011, 18:50

Příspěvek od Zdeněk Kůs » pon 01 srp 2011, 22:10

Já to všechno už dal pryč, ted je to suché a hebké jako prdelka :D Je mi jasné, že taková 50 neni zrovna stavěná na 80kmh v kuse, ale ta 70 na tacháči mi dneska udělala takovou radost! Jsem hlavně rád, že to vůbec jezdí. :)
Kymco agility 50 MMC- Neni to skůtr, je to Pan Moucha ...

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » úte 02 srp 2011, 04:15

Já tě naprosto chápu :wink: . I mě se ručička tachometru občas vyšplhá na pomyslnou devedesátku a to je dle GPS cca 72-75km/h. , ale to už se mi zdá, že mi motor nadává :D :D :D
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Gek
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 7713
Registrován: pon 21 dub 2008, 10:53
Bydliště: Moravany u Pardubic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gek » úte 02 srp 2011, 07:40

No vida. Pan Moucha lítá. Jen nesouhlasím s tím, že si nic nedělat sám. Kdo nic nedělá, ten nic nezkazí, pravda, ale zase nic neumí. No a co na tom, že jsi se v tom hrabal dva dny. Ale zase víš, jak to tam vypadá a co tam je. Příště se do toho zase pustíš a půjde to samo. Věř mi. Jsem už starý člověk, skoro děda, aspoň mi některé děti tak říkají, a tímhle jsem si taky prošel. Na Bigu ( to je SUZUKI enduro ), se musejí každých 6 000 km napínat řetízky. Taky jsem nevěděl jak. Muselo se sundat víko a hromadu toho rozdělat. Nikdo neměl čas, tak jsem se do toho pustil. Pravda, že když jsem to složil, netočilo se zadní kolo. Jen jsem přehodil prostě podložky. Jindy to nestartovalo. Aby taky jo, když ozubené kolečko startéru zůstalo schované pod sedátkem. A tak znovu rozborka. Dnes mi sem jezdí kamarádi, abych jim natáhl řetízek. To samé seřízení karburátorů. Stejně jezdí Coponorďáci za mým synem. Prostě když říkal" táto, jak to v tom vypadá ?? " Tak jsem mu řekl. Rozdělej to a uvidíš. Všechno je jen skládanka.
Tak snad jsem tě dostatečně motivoval na drobné opravy. Hodně nalítaných kilásků s panem Mouchou.
"Festina lente.". To platí stále a na všem.
1/2 URAL RETRO 750 side.
"Lepší je být v šest doma, než o půl šesté v márnici." :)

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » úte 02 srp 2011, 08:38

Já se taky hlásím k tomu, co Gek v závěru napsal. Vše je jen skládačka a složíl a vymyslel to zase jen člověk. A když jsem kolikrát viděl, jak mi v servise opravovali auto, tak si většinu věcí už dělám sám. Samozřejmě, že některé věci již bez speciálního napojení k PC neuděláš, ale ty co jdou si snažím opravit - a hlavně přijít na to co se stalo a proč - sám. :wink:
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Zdeněk Kůs
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: stř 27 črc 2011, 18:50

Příspěvek od Zdeněk Kůs » úte 02 srp 2011, 11:29

Máte určitě pravdu. :) Ale ve mě je pořád ten pocit zoufalství, kdy jsem se do toho pustil a prd z toho. Na druhou stranu, vim jak to funguje a finální radost je knezaplacení. Ale pokud si třeba budu měnit pružinky ve spojce nebo kontrastní pružinu, sám do toho už nepůjdu.
Aneb ty dva dny zoufalství měli něco do sebe :D Dneska po práci se jedu kouknout na Modravu na ekoteroristy, tak možná budu ve zprávách jako blázen na modrém skůtru projíždí lesní cesty a nadává aktivistům :twisted:
Kymco agility 50 MMC- Neni to skůtr, je to Pan Moucha ...

Uživatelský avatar
jakattara
Spisovatel příspěvkový
Příspěvky: 4931
Registrován: stř 02 zář 2009, 14:57
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakattara » úte 02 srp 2011, 11:43

Ale ani na té spojce nic není. Opět až by jsi to rozebral, pochopíš, jak jednoduché to je. A dát za výměnu válečků 660,- nebo polovinu, to jest pro mě rozdíl. (těch 300,- beru za Malossi válčeky + pošta) A navíc vím, že to mám za půl hodky udělané. Ale uvidíš, teď ti bude skůtřik dělat radost a za pár dní se na to budeš koukat jinak. Spíš je naprd, že s běžným vercajgem to neuděláš, ale když investuješ pár stovek, už do servisu nemusíš. A věř, že je dost netových lidí, kteří rady rádi poskytnou :wink:
Honda CTX 700,
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432"
Krásná minulost - Kymco Agility 50MMC, Jawa Pionýr, Sachs Madass 125...

Odpovědět